NOD juni 2018

• @sisi: Ik gebruik ovulatietesten van de action of kids en zwanger. Werken beiden héél goed voor mij.
  • Nog heel hard bedankt allemaal! Ik duim ook voor jullie allemaal he! Laat het een vruchtbare maand worden smile.gif
  • @Minie, m'n eisprong is nog nooit te laat geweest in al die maanden.... Dus vind het maar heel erg raar.... Misschien heb ik er gewoon geen deze keer? Kan dat?
  • Hoi allemaal ...

Mijn eisprong is ondertussen een weekje geleden.
    We hebben op de dag van mijn eisprong seks gehad, vier en twee dagen ervoor ook.
    Spannend afwachten nu...
    Mijn cyclus duurt normaal 29 dagen. Dat wil zeggen dat ik begin volgende week NOD heb...
    Hoe zit het bij jullie? Wanneer testen jullie?
  • Ik had vorige week dinsdag inseminatie en mijn hoofd slaat nu al weer op hol 😏
    Normaal gezien ga ik maandag een test doen, bij vorige zwangerschap was die ook heel licht positief 2 dagen voor NOD. Toen was het buitenbaarmoederlijk en dus normaal gezien een lager hcg
    Mijn hoop is zo groot maar mijn verstand probeert me iets anders te zeggen.. wink.gif
  • Dat is helemaal spannend!
    Dus je test een beetje voor NOD, zelfs dan kan negatief nog positief worden, toch?
    Heb je al kindjes?
    Ik duim alvast!
  • Ik heb net mijn maandstonden gekregen helaas. Mijn temperatuur zit wzl nog hoog, maar dat had ik vorige keer ook.
    Mijn cyclus is nog beetje in de war met die BBz denk ik.

Ik had de afgelopen dagen een beetje schrik omdat ik zo pijn had in m’n lies, aan de kant van mijn operatie. Maar nu weet ik in elk geval voor volgende keer dat die pijn normaal is.
  • Wanneer beginnen julie dan met ovutesten. Ik weet niet goed wanneer ik moet beginnen
    Ik zit nu 8 dagen na nod en weet niet hoelang mijn cyclus dit keer zal zijn,
    Hopelijk niet zoals vorige maand met 46dagen ipv 28.
    Dus julie testen smiddags het beste, is er nog iets waar ik rekening moet houden?
    Al vast bedankt voor de info bigsmile.gif
  • @Kate25 eerste ronde bij jou. Ik denk dat je alles hebt gedaan wat je kan doen, succes Heb je een regelmatige cyclus? Toen ik pas bezig was, testte ik altijd pas na mijn nod, als mijn ms er nog niet waren natuurlijk. Ondertussen neem ik medicatie die mijn ms tegenhoudt, maar nog test ik pas na nod, of wacht ik bloedafname af.

@Glamm_It jammer, hopelijk is volgende maand terug je cyclus terug normaal.

@sisi ik gebruik de ovulatietesten van Kruidvat, die werken wel goed bij mij. Zo had ik maandag bloedafname die aankomende eisprong bevestigde en heb dan zelf nog een testje gedaan en die was super positief. Ik begin meestal rond cyclusdag 10 en mijn eisprong valt meestal op dag 13-14.

Ik zit weer in de wachtweken, proberen me zoveel mogelijk bezig te houden!

• BLBL

Hahaha op de wachtbank zitten is vervelend en spannend tegelijk
    Ik duim al vast voor je, hopelijk is dit een vruchtbare maand voor ons allemaal.

Toen ik niet bezig was om zwanger te zijn was het helemaal normaal ik merkte niets op
    Mensen die zwanger waren of niet ik lette er niet op.
    Maar nu ik zwanger wil worden oei oei, ik zie alleen maar zwangere vrouwen en dan blijf ik maar kijken, dan zeg ik in mijn eigen wat heb ik toch hahaha mijn hormonen slagen op hol denk ik
  • Hier zal de eisprong later zijn. Jammer.. had na de miskraam terug 2 mooie cyclussen van 28 dagen.
    Nog even verder zoeken met de ovulatietesten dan hug.gif
    Ik verlies echt wel dikke witte vloed, sorry daarvoor.. en ik heb serieus jeukende tepels... Zou ik zwanger kunnen zijn? Want ik herken deze symptomen echt wel van een zwangerschap... Alleen heb ik echt wel mijn regels gekregen...
    Als de ovulatietesten niet donkerder worden zoals ze normaal moeten zijn deze week dan ga ik toch maar eens een zwangerschapstest doen.

wave.gifAangepast door Mammie84 op 13/06/2018 13:58
  • @Glamm_It Wat jammer sad.gif gelukkig hebben die steken niets te betekenen dan. Veel succes volgende ronde!
    @BLBL Weeral wachten smile.gif het duurt toch zo lang!
    @Mammie84 Als ik mij goed herinner heeft het dan geen zin om een zwangerschapstest te doen. Een ovulatietest is ook positief als je zwanger bent (omgekeerd kan je met zw test geen eisprong opsporen). Nog even afwachten denk ik. Hier ook nog geduld hebben, de signalen zijn er al maar ook nog geen knaller gehad.
    @liemke1709 Het kan dat je eens geen eisprong hebt, maar als je anders zo regelmatig bent zou dat toch vreemd zijn.
    @sisi ik test vanaf dag 14 tot ik em vind, dat duurt hier helaas ooit lang. Gelukkig zijn die testjes niet duur wink.gif
  • @Minie , ik heb de laatste dagen alleen maar lichte ovulatietesten.. normaal heb ik dat maar 2 dagen en dan komt de knaller...
    Ppffff frustrerend. goofy.gif
  • @Mammie84 Ik herken het helemaal smile.gif na 2 lichte strepen denk je nu komt de knaller, maar noppes, we gaan hier ook verder met lichte streepjes. Ik denk dan weer maar eens ' t zal voor morgen zijn' Gelukkig had ik 2 doosjes gekocht tongue.gif
  • @BLBL Ik ben al meer dan twee jaar gestopt met de pil, mijn cycli zijn best regelmatig. Er kan vier dagen verschil op zitten, afhankelijk van heel wat factoren natuurlijk.
    Ma en di ochtend was ik best misselijk tot een uur of tien, wat me te snel lijkt. Vandaag ineens terug plakkerig witverlies en krampjes (precies het begin van menstruatie, wat ook te vroeg zou zijn)! Vreemd allemaal smile.gif.
    Ik geloof niet dat ik nu al zwanger zou zijn maar ik besef wel dat ik goede kansen maak doordat ik mijn eisprong zelf heel goed voel!
  • @Minie en @Mammie84 hier ook al sinds het begin heel lichte streepjes... En ze worden maar niet donkerder... bored.gif
  • @liemke1709 : Écht vervelend he.
    Ik was zo blij dat ik na de miskraam zo snel een mooie cyclus van 28 dagen had.
    Ik had twee mooie cyclussen en nu ineens niet meer thumbdown.gif
    Ofwel is mijn ei véél vroeger gesprongen.. ofwel komt het gewoon later.. ik test nog verder tot al de testjes op zijn,
    en daarna stop ik er gewoon mee. Moest ik terug zwanger worden dan zal ik het uiteindelijk wel merken.

Ik duim allesinds voor ons allemaal!

Fijne avond dames!
    wave.gif
  • @Mammie84 grappig, ik zei exact hetzelfde tegen m'n man gisteren bigsmile.gif
    Ik krijg nu acupunctuur en blijkbaar zat m'n lijf echt slecht in mekaar. Ik had al wel een vermoeden als ik kijk naar m'n zwangerschap, bevalling en de 5 maanden erna... Dus ik probeer me nu gerust te stellen dat dit een cyclus is waarmee ik m'n lichaam terug in orde krijg....
    Duimen maar....
  • @Kate25 Eerste kindje hier, allemaal heel spannend dus. Nu ga ik wel testen maar in het verleden wachtte ik meestal m’n maandstonden af. Mijn gevoel is soms zo verschillend maar deze keer wil ik een test doen.
    Heb net 3 maanden moeten wachten door de niet operatieve behandeling van de bbz.. Mijn cyclus was wel direct terug regelmatig, daar ben ik heel blij om. Er is ook geen enkele medische aanwijzing waarom het niet zou lukken. Das goed maar ook een beetje frustrerend na een jaar over en weer geloop nr het ziekenhuis.
    Op hoop van zegen!
  • @BLBL Ja idd, de teleurstelling is telkens zo groot. Die wachtweken duren altijd een eeuwigheid en dan krijg je ook nog eens die teleurstelling he... Ik begin juli met nieuwe moed, hopelijk mag het wat goeds opleveren ☺️. Succes!

@Claudia82 De hormonen wegen idd heel zwaar door. De eerste maanden had ik er eigenlijk weinig last van, maar tegenwoordig pfff wat een gedoe hé... Weet jij al wat meer? Ik duim zoooo hard voor jou ♥️
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld