NOD juni 2018

• Bedankt allemaal! Jullie zijn schatten ❤🌸
  • @Gene wat jammer meid... Dikke knuffel

@Claudia82 toi toi en laat ons iets weten hé zodra je mini in je buik zit smile.gif xxx
  • @Gene zo jammer... sadhug.gif

@Claudia82 : spannend! Veel succes!

En natuurlijk ook voor alle anderen. Jammer dat ik via de gsm niet terug kan lezen als ik wil reageren op iedereen.

Hier komen de vruchtbare dagen er stilaan weer aan thumbup.gif
  • @Claudia82 en? en? en? Nu begin ik toch zenuwen te krijgen hoor smile.gif love.gif

xxx
  • Ja sorry, kindjes op gaan halen bij de oma en dan besloten om daar maar te blijven eten enzo...

Het was enorm druk in Leuven, niet leuk met een volle blaas wink.gif Eén embryo was goed en eentje was niet goed verder gedeeld, dus geen cryo's. Toen ik vroeg achter de kwaliteit van de goede, dan zei die gyn dat het volgens hem goed was en dat hij een 8/10 kreeg. Ik vond die meneer heel nors eigenlijk, ik vond het echt geen leuk bezoekje in Leuven en het antwoord op de kwaliteit vond ik ook heel vaag. Misschien dat ik nog eens mail naar Bonheiden om te vragen wat de kwaliteit nu echt was... We hopen op het beste! Bedankt voor alle duimpjes! En ik duim ook zeker mee voor jullie!

20/06 bloedtest
  • @Claudia82 welke arts had je? 8/10 is goed hoor! die van mij kreeg 7,5/10 en kijk wink.gif Vraag eens achter fragmentatie en hoeveel cellig het was? smile.gif dan weet je al veel meer... Maar klinkt helemaal top! Volgens mij is deze het! thumbup.gif

xxx
  • @BLBL hier gaat het niet zo goed, ik zit er zowat onderdoor momenteel. De hormonen vallen me zwaar... En dan ben ik donderdag ook ongesteld geworden dus dat helpt ook niet. Weer een ronde niets. Dus moet WEER doorschuiven naar de volgende maand juli. Begin er allemaal genoeg van te krijgen eerlijk gezegd 😢. Hoe gaat het met jou?

Liefs x
  • Ik ga me weer uit de lijst schrappen en in de volgende groep aansluiten van juli. Mijn 15de ronde en 3de iui... Hopelijk 3de keer goede keer ☺️. Ik wens jullie nog super veel succes dames!!

Manon25- 26 jaar- 1 ste kindje (na bbz) - ronde 6 - NOD 02/06
    Tweety - 34 jaar - 3e kindje - ronde 24 - NOD +-8/6
    Gene- 31 jaar- 1e kindje - ronde 11 - NOD rond 9/6 +clomid
    Patricia - 38 jaar - 3de kindje - ronde 1 na mk met inseminatie - NOD 11/6
    Lydia - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 na MK - NOD 13/6
    Pumbach - 38 jaar - 3e kindje - ronde 1 na mk - NOD 16/06
    Glamm it- 30 jaar 2e kindje - ronde 1 na bbz -nod 17/6
    BruggeGirl - 25 jaar - 1ste kindje - Ronde 9 - NOD ??/06
    Abrikoos - 25 jaar - 1ste kindje - ronde 3 - NOD 18/06
    Kate25 - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 1 - NOD 18/06
    Sv8 - 34 jaar - eerste kindje - ronde 7 IUI (BBZ in ronde 6) - NOD 20/06
    Claudia82 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 8 (1e ronde ivf) - NOD 20/6
    Minie -34 jaar - 2e kindje - ronde 4 na MK - NOD 23/06
    Liemke1709 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 6 - NOD 23/06
    Jamima - 32 jaar - 5de kindje - ronde 1 - NOD 23/06
    BLBL - 35 jaar - 1e kindje - ronde 12 (na 1 MA en 2 biochemische) - NOD 26/6
    Mammie84 - 34 jaar - 4de kindje - ronde 2 na mk - NOD 28/06
  • @nr3 Wij hadden dr meeuwis, ook wel pas om.half 3 aan de beurt. Hoeveel cellig zouden ze op dag 3 moeten zijn en qua fragmentatie?
  • @Claudia82 ik heb door hem ook terugplaatsing gehad en bij mij codeerde hij 7.5/10 dus zit zeker goed! Normaal minder dan 20% fragmentatie is goed en zou toch 8cellig moeten zijn... Voor zover ik er iets van weet, maar ben er bijna zeker van dat dat bij jou dan zo zal geweest zijn! smile.gif klinkt echt goed hoor!!!

xxx
  • @blondie: Veel sterkte en veel succes! Die hormonen wegen echt enorm zwaar door he 😢
  • Ligt het aan mij of duren die wachtweken zoooo lang 🤣

Vorige cyclus was vreemd genoeg maar 25 dagen, al heb ik mijn eisprong wel netjes na 14 dagen gehad ( gezien door de gyn na opvolging BBz).
    Deze keer viel mijn eisprong later ( denk ik). Dus mijn nod ligt tussen vandaag en volgende week maandag. Hoe vervelend is dat!

Ik voel nog helemaal niets, terwijl ik bij andere zwangerschappen altijd op voorhand al begon misselijk te worden enzo, dus ik heb het gevoel dat het niets gaat zijn. Het is nog maar de eerste ronde en dat oefenen is voorlopig nog plezant. Maar ik vond gewoon dat deze ronde zo lang duurde ( om mijn eisprong te vinden bedoel ik adhv temperaturen)

• @Blondie ik begrijp heel goed dat je er wat door zit, je bent al zo lang bezig en elke maand maar weer opnieuw de ontgoocheling. De dag dat ik mijn ms krijg, ben ik ook altijd heel slecht gezind. En toch maar elke maand weer peppen we onszelf op. Mensen die het niet meemaken, weten niet wat het doet met een mens.

@Claudia82 succes! nu weer die vervelende wachtweken in!

Ik ben vanmorgen naar de gynaecoloog geweest voor follikelmeting. Cyclusdag 12, er is een eitje aan de linkerkant, maar nog wel iets te klein. Moet woensdag weer terug. Baarmoederslijmvlies ook nog wat te dun.
    UPDATE: eitje staat al op springen dus moet niet terug... dan vrees ik wel dat het eitje en mijn bms weer te klein en dun gaan zijn. vanaf woensdag terug utro.

Stollingsonderzoeken waren goed, maar uit de genetische testen is gebleken dat ik soort afwijking heb van eiwitten. Gyn had het al besproken met fertiliteitsarts, maar nog geen reden om over te gaan op ivf. Er is een kans dat het de oorzaak is van de herhaalde miskramen, maar kan ook niks zijn. Als ik zwanger ben, moet ik dan wel beginnen met asaflow. Maar dat is zowiezo pas als ik zwanger ben.
    Ze heeft nu wel iets anders nog voorgeschreven: Aacefemine. Kent iemand dat? Dat moet ik nu nemen tot de eisprong.

Aangepast door BLBL op 11/06/2018 12:01
  • @Claudia82 oooh ik hoop het zo voor je. Positief blijven denken!!
  • Ik heb ovutestjes gekocht, das de eerste keer dat ik zoiets gebruik dus heb er geen ervaring mee.
    Heeft er iemand ervaring met de ovutestjes van de action??
  • Claudia82

Heeeeel veeel succes
    We hopen op goed nieuws de woensdag
    Ik duim al vast voor je thumbup.gif
  • @sisi ik gebruik ze altijd. Ben er tevreden van!

Gesproken over ovulatietestjes: ik kan de mijn niet vinden.... had m'n eisprong afgelopen weekend moeten hebben.. maar tot nu toe al sinds vrijdag maar heel lichte streepjes.
    Vorige week woensdag ben ik naar de gyn geweest, die zei dat alles er ok uitzag en ik gewoon terug zwanger zou moeten worden.
    Ze zag wel al follikels die aan het groeien waren, maar nog geen dominante vorige week.

Ben dus nu een beetje ongerust dat ik helemaal geen eisprong krijg..... Ik ben daar meestal zo stipt in... tough.gif nervous.gif

Iemand ervaring? Ideetjes?
  • @sisi hier ook van de action, werken goed. Voor eisprong heeeel lichte streep, dan een knaller en als je dag nadien toch nog eens test ter controle helemaal wit. Ik heb gehoord altijd smiddags testen.

@liemke1709 vooral geen zorgen over maken, dan duurt het langer wink.gif zal gewoon een keertje later zijn. Hier hopelijk straks of morgen positieve test als de cyclus beetje loopt als verwacht... Waarschijnlijk gaan we toch weer gelijk kunnen aftellen deze maand smile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld