NOD juni 2018

• Bedankt voor de duimen iedereen! Hier vanmorgen toch weer een witter dan witte test...
  • @nr3: jij ging ook in leuven he? Deed jij tussenin nog horen hoe het ging met de bevruchtingen? En bij wie dan?
  • @Nr3 Dat ivf geen lachertje is ben ik me heel bewust van. Daarom dat ik het zo lang mogelijk uitstel. Ik zou van de dokter wel al mogen overschakelen maar gezien de impact doe ik het liever nog niet. Ik hoop dat het idd niet van doen is maar mocht het blijven mislukken heb ik het er zeker voor over, net als iedereen met een grote kinderwens wss.
  • @patricia veel succes @Tweety dat ziet er niet goed uit maar zelf hoop ik toch altijd tot de ms er echt doorkomen

@Claudia82 duimpjes omhoog! Spannend allmaal
  • Ik moest gisteren ongesteld worden. Door de echo zag de gnyea dat mijn ei elk moment kon springen.
    Ze zei binnen 2 weken kan je testen dus verwacht niet overtijd te gaan met clomid.
    Ik had wel beetje bloed bij afvegen mr sindsdien niets meer en ook geen krampen
    of iets. Ik heb er slecht van geslapen... ik wil niet testen want ken dat een uur later
    komen ze er dan door smile.gif Hopelijk vandaag duidelijkheid.
  • @Gene spannend!

@Claudia82 succes morgen! weet je al iets meer van de deling?
  • @Tweety k*k hé! dikke knuffel xxx

@Claudia82 ik belde gewoon naar Leuven dienst fertiliteit en vroeg of ze het konden nakijken en anders even naar labo laten bellen... Veel succes, deze dagen zijn moordend...

@SV8 ja, idd, als het moet, er gewoon voor gaan... ik duim dat het alsnog gewoon in orde komt bij de volgende poging(en)

@Gene spannend!!! thumbup.gif

xxx
  • De ivf verpleegster in bonheiden mailde dat de 2 embryo's het voorlopig goed doen. Goed nieuws maar het kan nog alle kanten uit. Enorm spannend dus! Normaal morgen om 13u in leuven voor de terugplaatsing. Misschien ligt ons probleem dan meer bij mijn eikes?
  • @Claudia82 oh, geweldig!!! Morgen tp! love.gif en wie weet nog een cryo! (Heb ik nooit gehad...)

xxx
  • @Claudia82 Super spannend! Succes!!!! :

Ik heb nog steeds geen bloedverlies maar wel een negatieve test.
    Is mijn luteale fase nu verlengd door clomid? Of is alles in de war?
    tired.gif sadhug.gif
  • Ik belde juist de huisarts voor mijn bloedresultaten, dat ik niet zwanger ben wist ik wel omdat ik mijn nod had de dag erop.
    Maar ik ben de laatste tijd zooo moee ik ben percies uitgeput kan wel de ganse dag door slapen.
    Dus had ik gebelt voor de uitslagen vitamine en ijzer enz....
    Nu zegt die huisartsen praktijk je moet een afspraak nemen bij de gyneacoloog
    Omdat jouw hormonen heeeel laaag zijn.
    Ik snap nog steeds niet wat dat percies inhoud heeft er iemand van julie ervaring mee
    Dat julie hormonen veel te laag was?
  • @nr3 Ja ik hoop dat ze morgenvroeg niet meer gaan afbellen of kan dit nu niet meer?
    Bedankt voor al jullie duimpjes dames!
  • @Claudia82 dat kon nog altijd, maar dat komt weinig voor.. Ik heb dat ettelijke keren gehad, maar hier dan ook uitzondering op de regel vrees ik... Hoe laat moet je morgen gaan?

xxx
  • @Gene Ik had echt verwacht hier vandaag of morgen goed nieuws te zien sad.gif morgen of overmorgen toch nog eens testen als de ms niet doorkomen?
    @sisi geen ervaring mee, ook nog niet van gehoord bij de vriendinnen ofzo. Hopelijk brengt een bezoekje aan de gyn snel meer duidelijkheid. Hoop ook dat jij niet zo lang moet wachten op je afspraak, hier was t 2 maanden...
    @Claudia82 goed he! Klinkt allemaal positief! Laat maar horen hoe de terugplaatsing verlopen is
  • @nr3 We moeten er om 13u zijn, terugplaatsing om 13u40. Als de gyn al tijd had dan legt hij alles al uit. En blaas vullen...
  • @Minie Had mijn test na 5 min al weggelegd maar die early van kruidvat is
    blijkbaar na 10 min. Ik zag een heel licht streepje. Zodanig licht dat je het ver niet ziet.
    Weet dus niet of het binnen de tijd was of indroogstreep. Sowieso na je nod zou het
    toch donkerder moeten zijn. Heb ng eens streepje gehad en twas niets dus
    voetjes op de grond. Wel nog geen bloed of krampen.
  • Mini

Inderdaad mini hier net het zelfde, ik wou direct naar de gyne gaan maar toen ze zij pas voor 20 augustus.
    Dan zij ik haar dat ik gewoon naar de huisarts ga gaan, en nu stuurd me toch die arts naar de gyne pff. Ik begin me zorgen te maken disappointed.gif
    Claudia we duimen voor je, ik hoop echt op goed nieuws voor je thumbup.gif
    Aan we wachtende succes
  • @Gene spannend! misschien is je NOD gewoon wat later en euh een streep is een streep hoor smile.gif heb je nog getest?

@Claudia82 arts legt alles wel goed uit hoor. Vragen naar hoeveelheid fragmentatie, hoeveel cellig en of het een topembryo, middelmatig, matig... is. Krijg je er misschien twee terug? Succes

xxx
  • Bedankt voor de tips! Nee de ivf verpleegster zei dat ze de eerste keer altijd maar eentje terug plaatsen. Ook als de tweede niet goed genoeg is om in te vriezen, dan wordt die gewoon niet gebruikt zei ze...
  • Vannacht toch ongesteld geworden. Clomid zal
    dan toch mijn luteale fase verlengen. Had het
    wel verwacht hoor, het was gelijk te mooi om waar te zijn.
    Ik schuif dus door...Nog veel succes iedereen!!

@Claudia82 Ik duim voor een goede terugplaatsing en bevruchting thumbup.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld