NOD juni 2018

• @sisi zou je geen ovulatietesten gebruiken? Als je dit nog niet deed? Dan weet je toch iets meer niet?

@BLBL bij wie ga je? Heb je ook kruiden gekregen? Dit helpt naar het schijnt wel echt...

@Claudia82 Veel succes morgen! Duimen voor een mooie oogst en goede bevruchtingen en dan op een mooie terugplaatsing zaterdag

xxx
  • @Gene Hou de moed erin! Een jaar is inderdaad een serieuze mentale mijlpaal... Maar misschien kom je binnenkort wel dichter bij een oplossing, of vinden ze een oplosbare reden voor jullie. Veel succes x

@sisi Ovu testen brengen hier wat zekerheid, ook niet meer zo regelmatig als vroeger. Als je dan eens geen seks hebt hoef je ook niet te denken van 'we zullen nu toch niet net ideale moment gemist hebben'. Geeft wat gemoedsrust vind ik ondanks dat je er dan wel mee bezig bent. Best rond de middag testen zeggen ze.

@Claudia82 Duimen omhoog hier! Controle toch al beter da je had durven hopen, ineens eentje extra smile.gif Hopelijk gaat het zo positief verder!
  • Ja ik denk dat ik deze keer wel ga ovu testen.
    Idd mss denk ik te veel aan zwanger worden, ik merk dat ik veel op straat naar zwangere dames kijk hahaha.
    Ik wil gewoon zwanger zijn voor we op vakantie vertrekken.😁

• @Claudia82 Veel succes! Uiteindelijk nog een goed resultaat!

Ik hoop inderdaad dat die test mij extra vruchtbaar zal maken.
    Al bij al is er wel al verbetering want het bruinverlies is gestopt.
    Ik hoop dat de vakantie mij deugd zal
    doen. We gaan op reis en dan ik ontspannen en genieten.
    Ik was gewoon zo teleurgesteld omdat ik dacht dat ik met
    een dikke buik ging rondlopen en nu heb ik nog niets.
    Ik weet dat je moet blijven hopen...maar hebt daar wel
    moeilijk mee... Bedankt aan alle dames die meeduimen.
    Weet dat ik jullie allemaal een vlotte zwangerschap wens.

• We proberen positief te blijven maar de pick up was toch wel teleurstellend. Van de 4 maar 2 goede eicellen 😢 We hopen dat er na bevruchting en deling toch nog eentje overblijft. De gyn zei wel dat ik dus niet goed reageer op de medicatie en als ik niet zwanger geraak na deze ivf dat ze dan de medicatie moeten aanpassen. Maar voor nu eerst afwachten. Normaal hoor ik morgen of de bevruchting is gelukt.
    @nr3: Als er een bevruchting is morgen, kan het dan zijn dat de terugplaatsing toch niet doorgaat? (bij slechte deling of zo). Ik zit ook maar heel de tijd te denken dat de follikels bij de iuis misschien ook nooit goede zijn geweest...

Wel heel hard bedankt allemaal om aan mij te denken! Ik duim ook voor jullie allemaal!
  • @Claudia82 Ooh Claudia dat is niet het resultaat dat je voor ogen had.
    Toch de hoop niet opgeven ( ik ben daar zelf geen goede in). Er is nog kans
    dat de andere 2 wel goed zijn en dat je toch een terugplaatsing hebt.
    Ik duim extra hard voor jou ! thumbup.gif thumbup.gif
  • @Nr3 ik ga bij Geert Beirnaert in Belsele. Nog geen kruiden gekregen, we zullen wel zien hoe het verder loopt.

@Claudia82 hopelijk delen ze goed, wanneer zou je tp zijn?

@Blondie @Tweety hoe gaat het met jullie?

@patricia nog altijd kwaaltjes?

• Hier vandaag weer de walk of shame goofy.gif Ik beeld mij dat gewoon in hoor, maar als ik weer eens met mijn ovu testjes naar de kassa loop in de action dan voel ik mij zo bekeken! En ik wil ook niet elke keer vanalle ander rest kopen om het minder te doen opvallen tongue.gif
  • @BLBL Alles gaat gewoon zijn gangetje hier. Morgen is het weer tijd om te testen. De afgelopen dagen had ik wat steken in mijn lies, aan de eisprong kant. Geen idee of het iets betekent. Deze keer geen gevoelige borsten of hoofdpijn, maar de symptomen wisselen nogal fel per ronde.
    Normaal heb ik volgende week een afspraak op fertiliteit om te bespreken hoe het nu verder moet, maar ik begin maandag op men nieuw werk en ben dus nog niet zeker of ik kan gaan. En cyclusopvolging of IUI inplannen gaat al helemaal hopeloos worden met het werk.
  • Bedankt allemaal! Zaterdag is het normaal terugplaatsing. Morgen weten we of de bevruchting gelukt is. Dus spannend! Hopelijk 1 goed embryo, dan is het toch niet voor niets geweest
  • @Claudia82 thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif dat er goede bevruchting en deling is en dat het ook goed zal innestelen

@Tweety thumbup.gif hopelijk goede test en veel succes met je nieuwe werk het traject is niet makkelijk te plannen met werk hopelijk is je werkgever begripvol en flexibel

@Minie ik bestelde mijn testen altijd online bij densiteit velde me ook altijd bekeken en net op zo een moment kwam ik meestal een bekende tegen

@BLBL hopelijk werkt de acupunctuur

Hier met momenten kwaaltjes andere momenten niks meer dus denk dat het niks zal worden volgende week zullen we wel zien of het zo is of niet maar ga er niet vanuit al heb ik wel net als vorige keer steekjes in schaamstreek

Dus thumbup.gif
  • @Claudia82 het kan zijn dat er geen terugplaatsing komt, maar het kan ook zijn dat deze twee mooi doordelen en dat je zelfs een cryo zal hebben... Dat weet je niet. Vandaag zal je weten of er een bevruchting is en dan zaterdag of de deling mooi heeft verder gezet. Als er vandaag een bevruchting is, zal je sowieso uur voor terugplaatsing krijgen, maar kan nog altijd zijn dat ze zaterdag bellen dat het niet doorgaat. Probeer beetje te ontspannen en goed te recupereren om je boeleke zaterdag te ontvangen.... Volgens mij heb je een goede kans hoor. Duimpjes staan omhoog! (ik had laatste keer ook maar 2 bevrucht hé wink.gif en kijk.... er moet er maar ééntje zijn en beter minder eicellen van goede kwaliteit dan twintig waar je niets mee bent...) Oh en ik heb de laatste keer veel gerust en granaatappelsap gedronken bij de terugplaatsing en dagen erna.. je weet maar nooit... smile.gif dikke knuffel en laat iets weten hé! Ik leef met je mee...

@BLBL ah ja die ken ik niet, maar zou toch vragen naar kruiden... Naar het schijnt werkt dat dan pas effectief. ben ook een half jaar bij iemand geweest, geen kruiden enz. Daarna toch overgestapt en wel kruiden erbij gekregen... maar is maar tip, weet't ook maar van horen zeggen en lezen op dr. google smile.gif in ieder geval, het kan maar helpen hé smile.gif duimpjes ook voor jou omhoog want jouw geduld is nu ook al wel stilaan voldoende geweest...

@Minie oh, niets van aantrekken.. Ik nam soms bijna een heel rayon mee... Ovulatietesten, zwangerschapstesten, de early testen... en niet één doosje hé, vaak 4dozen ovulatietesten en dan minstens van elke zwangerschapstest 2 blush.gif Dus geen probleem, het kan erger smile.gif

@Tweety ik hoop dat die afspraak sowieso niet meer nodig is... Hopelijk morgen gewoon een knaller... Geen symptomen is toch goed thumbup.gif het is nu ook wel aan jou hé...

@patricia ook veel succes voor jou!

xxx
  • horror.gif ben op werk en net ging ik naar toilet en bij het afvegen bloed ..... ben hier totaal niet op voorzien mits ik maandag pas nod heb hopelijk blijft het hierbij kan het mss nog innesteling zijn maar denk dat het gewoon mijn menstruatie is die te vroeg is thumbdown.gif shocked.gif
  • @patricia oh, dat is rottig, maar wie weet toch innesteling....

@Claudia82 weet je al iets?

xxx
  • We hebben juist het goede nieuws gekregen dat beide eicellen bevrucht zijn. Terugplaatsing is zaterdag maar het kan inderdaad zijn dat het bij beide nog gaat mislopen. Ik ben echt enorm zenuwachtig en we hopen op minstens 1 goede. Ik denk dat ik morgen misschien eens ga horen bij de ivf verpleegkundige hoe ze het doen...
  • @Claudia82 thumbup.gif thumbup.gif komt goed in blijven geloven wie weet delen ze beide zeer goed

@Nr3 helaas rond 11 uur dubbel van de kampen op naar volgende ronde nog 1 a 2 x gewoon inseminatie en dan zal ivf opgestart worden hoop zo dat ivf niet nodig gaat zijn maar ben vrees dat het wel nodig gaat zijn

pff ff dipje had nu volop zwanger moeten zijn zou nu net in de helft zijn hoop zo dat het ons nog gegund gaat zijn wat voel ik mijn bio-klok weer tikken cry.gif
  • Niet fijn he altijd die teleurstellingen.. Ik leef nu weer volop van de hoop met in het achterhoofd dat het ook weer niets kan zijn.
    Ik gebruik geen medicatie dus m’n lichaam kan me iets minder voor de gek houden, gelukkig!
    Mocht het nu niet gelukt zijn doe ik ook nog 1 of 2 keer inseminatie en dan ivf. Iets waar ik niet naar uitkijk maar na een jaar medische begeleiding nog steeds geen doorgezette zwangerschap mag het wel eens gaan komen..
  • @SV8 begrijp het 100 % kijk ook niet echt uit naar de ivf al die hormonen ( dan nog te zien hoe ik dat geregeld krijg met mijn werk ....

Heb met ex 3 jaar geprobeerd + 1 jaar met inseminaties het heeft een zware tol gehad op de relatie ondanks dat we reeds 2,5 jaar uit elkaar zijn zie ik hem nog steeds graag maar voor hem was het op ( vermoed dat hij er niet goed mee om kon dat het probleem bij hem lag en voor ivf wou hij niet gaan want dan moet hij of op zen werk zegge wat er aan de hand was of teveel verlof opnemen )

in mijn nieuwe relatie weet hoe mijn gevoel zit maar we moeten door heb hem wel meteen gezegd ( mits hij nog geen kinderen heeft) als hij er wil dat hij geen jaren meer moet wachten na half jaar heeft ook hij zich laten testen en werd meteen inseminatie voorgesteld na 5 x hadden we een positieve test in handen maar op echt met 8 weken bleek het te klein 2 weken later operatief verwijderd

gyn zei zelf om ons door te sturen mits ik al 38 geworden ben heb ik niet zoveel tijd meer en worden de risico's ook groter ...

• @patricia Veel succes meid! Het weegt idd allemaal serieus door op relatie enz hé. ik hoop dat je snel terug zwanger mag zijn...

@SV8 IVF is geen lachertje. Laten we hopen dat het niet nodig zal zijn...

@Claudia82 Dat is al super nieuws hé!!! 100% bevruchting smile.gif En nu duimen dat je plakkertje erbij zit, maar klinkt toch goed thumbup.gif love.gif Laat iets weten hé smile.gif

xxx
  • Hey meiden,

voor al degene die nog aan het wachten zijn, dikke duimen omhoog! Ik hoop echt dat er snel een plakkertje voor jullie tussenzit, het is jullie allemaal zo gegund!
    Voor degene die een teleurstelling achter te rug hebben, niet opgeven! er zijn er jullie genoeg voorgegaan die uiteindelijk ook een plakkertje hadden!
    Niet opgeven, de aanhouder wint. T'is niet altijd gemakkelijk om positief te blijven, zeker niet voor degene die er al langer mee bezig zijn..
    Je emoties de volle loop laten is zeker geen schande, huil is goed, vloek is goed maar de volgende dag hoofd omhoog en weer doorgaan!

Veel succes dames! candle2.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld