NOD juni 2018

• Dag dames,
    Sinds vanavond wat bloedverlies. Dus mijn regels zullen morgen doorbreken.
    Jammer.. maar ook goed dat mijn cyclus zo mooi loopt.

wave.gif

• Manon25- 26 jaar- 1 ste kindje (na bbz) - ronde 6 - NOD 02/06
    BLBL - 35 jaar - 1e kindje - ronde 11 (na 1 MA en 2 biochemische) - NOD 2/6
    Blondie - 31 jaar - 1e kindje - ronde 14 (2e ronde iui) - NOD 7/6
    Tweety - 34 jaar - 3e kindje - ronde 24 - NOD +-8/6
    Gene- 31 jaar- 1e kindje - ronde 11 - NOD rond 9/6 +clomid
    Patricia - 38 jaar - 3de kindje - ronde 1 na mk met inseminatie - NOD 11/6
    Lydia - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 na MK - NOD 13/6
    Claudia82 - 35 jaar - ronde 8 (1e ronde ivf) - NOD 15/6
    Pumbach - 38 jaar - 3e kindje - ronde 1 na mk - NOD 16/06
    Glamm it- 30 jaar 2e kindje - ronde 1 na bbz -nod 17/6
    BruggeGirl - 25 jaar - 1ste kindje - Ronde 9 - NOD ??/06
    Abrikoos - 25 jaar - 1ste kindje - ronde 3 - NOD 18/06
    Sv8 - 34 jaar - eerste kindje - ronde 7 IUI (BBZ in ronde 6) - NOD 22/06
    Minie -34 jaar - 2e kindje - ronde 4 na MK - NOD 23/06
    Liemke1709 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 6 - NOD 23/06
    Mammie84 - 34 jaar - 4de kindje - ronde 2 na mk - NOD 28/06
  • Seg zou dat eigenlijk kunnen: een dubbele eisprong? Ik was er zeker van dat ik dinsdag mijn eisprong heb gehad ( lage temperatuur en daarna hoog), maar gisteren had ik weer een dip en is het vandaag weer terug hoog.
    Of zou het ook gewoon aan het warme weer te wijten zijn.

Waarom temperatuur ik ook, maakt me altijd extra onzeker
  • Het zijn toch al mijn maandstonden, dus weer kortere cyclus van 25 dagen.
    Straks of morgen bellen naar de gyn om een afspraak te maken voor follikelmeting. Nod nog wel voor eind juni.
    Ben toch ook aan het denken om afspraak te maken bij fertiliteitsarts... Maar ga ook alvast afspraak maken bij een acupuncturist, daar ook al goeie verhalen over gehoord.

Krijgen jullie het trouwens ook op de duur van alle mensen die maar zeggen: "je moet u relaxen, er niet zoveel mee bezig zijn, dan komt het wel vanzelf" Aaargh allemaal goed bedoeld enzo, maar na 1 jaar met veel pech, heb ik het wel gehad met die opmerking. Precies of het zo makkelijk is om u er niks van aan te trekken als je in de gaten moet houden wanneer je eisprong is, extra medicatie moet nemen enz.

Manon25- 26 jaar- 1 ste kindje (na bbz) - ronde 6 - NOD 02/06
    Blondie - 31 jaar - 1e kindje - ronde 14 (2e ronde iui) - NOD 7/6
    Tweety - 34 jaar - 3e kindje - ronde 24 - NOD +-8/6
    Gene- 31 jaar- 1e kindje - ronde 11 - NOD rond 9/6 +clomid
    Patricia - 38 jaar - 3de kindje - ronde 1 na mk met inseminatie - NOD 11/6
    Lydia - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 na MK - NOD 13/6
    Claudia82 - 35 jaar - ronde 8 (1e ronde ivf) - NOD 15/6
    Pumbach - 38 jaar - 3e kindje - ronde 1 na mk - NOD 16/06
    Glamm it- 30 jaar 2e kindje - ronde 1 na bbz -nod 17/6
    BruggeGirl - 25 jaar - 1ste kindje - Ronde 9 - NOD ??/06
    Abrikoos - 25 jaar - 1ste kindje - ronde 3 - NOD 18/06
    Sv8 - 34 jaar - eerste kindje - ronde 7 IUI (BBZ in ronde 6) - NOD 22/06
    Minie -34 jaar - 2e kindje - ronde 4 na MK - NOD 23/06
    Liemke1709 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 6 - NOD 23/06
    BLBL - 35 jaar - 1e kindje - ronde 12 (na 1 MA en 2 biochemische) - NOD 26/6
    Mammie84 - 34 jaar - 4de kindje - ronde 2 na mk - NOD 28/06Aangepast door BLBL op 31/05/2018 08:23
  • Of nog zo een klassieker, 'jamaar ik ken iemand he, en die waren al twee jaar aant proberen en toen ze zei ik stop ermee, toen werd ze opeens zwanger de volgende maand!' bored.gif
    Zullen we het allemaal maar gewoon voor bekeken houden dan? wink.gif
  • @BLBL @Minie Yup, beide commentaren heb ik ook al gehad. En er dan maar niet te veel op teruggezegd, want ze snappen het toch niet.
  • Hier krijg ik reacties dat ik beter zou stoppen met kinderen.
    Zeker nu na de miskraam.
    Mijn eerste 3 kinderen zijn uit mijn vorige relatie.
    En mijn nieuwe partner heeft geen kinderen. Wij willen zo graag een kindje samen.
  • Even een reactie op "niet ingelogd" want ik zie dat er nog niet is gereageerd. Ik denk dat een man echt wel hoort te "spuiten" zoals je zo plastisch schrijft. Het zaad moet tegen de baarmoedermond terecht komen en als je dan gewoon "drupt" dan is dat moeilijker. Al mijn vorige vriendjes spoten, de ene al wat harder dan de andere, maar het kwam er wel met kracht uit (nu niet dat ik er al zoveel heb gehad, ik kan ze op 1 hand tellen voor iedereen me hier gaat beschuldigen van dingen die ik niet heb gedaan) smile.gif

Over dat "laat het los en je zal zwanger worden": onzin tot en met. In een boek heb ik ooit eens gelezen dat als je denkt dat je er teveel mee bezig bent, je er waarschijnlijk nog te WEINIG mee bezig bent. smile.gif Vanzelf gaat het niet altijd, ja, met wat geluk soms wel, maar meestal niet!
  • @BLBL , wauw, hier nog "maar" 6e maand bezig en herken het al zo erg!! Ik kan wel zeggen 'chapeau' en 'ik snap niet hoe je het doet' als je nog langer bezig bent, maar je moet he. Je geeft niet op. EN die rollercoaster lijkt elke maand wel steeds hoger en dieper te gaan hier....

sadhug.gif
  • @BLBL Ooh echt jammer! Het was je zo gegund!
    Ik heb een boekje waarin ik elke maand mijn gevoel schrijf
    bij de teleurstelling. Ik moet het soms van me afschrijven om
    dan positieve en leuke dingen te schrijven die me in een nabije periode
    te wachten staan. Als ik 6 maand bezig was dan was het ook van je bent er
    zeker dicht bij hou nog even vol maar als je dan aan de 11 de keer bezig bent
    dan denk je dat โ€˜evenโ€™ wel te lang duurt.
    We kunnen alleen maar volhouden en blijven hopen dat het ooit ons moment is. candle2.gif
  • Vandaag terug op follikelmeting geweest voor ivf. Maandag had ik 5 follikels, nu nog maar 3. Ik ben echt gefrustreerd over het weinige aantal. Vanmiddag bellen ze normaal nog met de uitslag van de bloedname. Pick up gaat gewoon door, ook al zijn het er weinig. Volgens de gyn was het positief dat ze alledrie ongeveer even groot zijn (nu 15mm) en dat mijn baarmoederslijmvlies goed dik is (nu 8.9mm). Maar ik heb echt het gevoel dat mijn lichaam mij in de steek laat.
  • @liemke1709 ik hoop dat het snel prijs is bij jullie en dat je niet zo lang moet wachten als wij wink.gif

@Gene merci, ja ik schrijf mijn gevoelens neer in een document, helpt me ook enorm.

@Claudia82 oh knuffel! ik hoop dat ze allemaal bevrucht worden en goed delen! Duimpjes omhoog! Maar snap dat het wel een teleurstelling is. Proberen om er positief tegenover te staan zodat je lichamelijk en geestelijk in topvorm bent voor de pick up!

@manon25 hoe is het met jou? je kan bijna testen!

Ik kan maandag al langsgaan voor een sessie bij de acupunctuur! En afspraak voor follikelmeting ligt ook vast, na de teleurstelling en angst dat het nooit gaat lukken, toch weer positief proberen te zijn voor volgende maand.
    Nu heb ik wel mijn ms, maar weer zo licht, kan het eigenlijk amper ms noemen. Iemand die weet aan wat dat zou kunnen liggen? Heb test gedaan en was negatief.

• @Claudia82 ik had er ook maar 3 wink.gif (4bij pu, 1tje hadden ze niet gezien, maar er waren uiteindelijk wel maar 3 rijp, dus thumbup.gif ) Weet je al wanneer pu zou zijn?

@BLBL Geen idee van je ms. Misschien is dat wel iets dat de acupuncturist in orde krijgt? Ik duim dat het daardoor betert en effectief werkt.. Ik was gestart in oktober met ac. en dan mei zwanger, mijn man was pas vanaf februari ook pilletjes van ac. aan het slikken, dus... ik duim!

xxx
  • Bedankt voor jullie lieve woorden!

@nr3 Ik moet maandag terug voor echo en bloedname. Ze dacht de pick up voor woensdag en terugplaatsing dan voor zaterdag. Bij hoeveel cm haalden ze bij jou de follikels eruit? Ze waren gisteren alle drie 15mm
  • Dus gisteren voor de zekerheid al maar opvang geregeld voor de kindjes. De oudste naar de opvang, de kleinste naar de creche. En ook al zitten ze goed dan en komen ze niets tekort, ik voel mij wel schuldig dan. Eerlijk gezegd hopen we echt dat het binnenkort raak mag zijn, het fertiliteitstraject begint echt zwaar door te wegen.
  • @BLBL Deze ochtend een test gedaan. Maar neg
    Ik had zo het gevoel dat er iets was deze maand, maar mijn gevoel is niet juist
    Eind deze maand heb ik afspraak gemaakt bij gynaecoloog.
    Wil toch wel eens weten als alles nog inorde is hierbinnen na mijn bbz
    Verlang zo om zwanger te zijn ๐Ÿ˜”
  • Even niet ingelogd omdat het een beetje delicaat is. En ook een beetje vies, sorry daarvoor. Het zit zo. Als mijn huidige man klaarkomt, drupt zijn sperma er eigenlijk gewoon uit (ik doe het bij hem met de handen als ik mijn regels heb dus ik heb het al vaak gezien). Bij mijn eerste twee vriendjes *spoot* dat er echt uit en ik zit nu te denken of dat de reden zou zijn dat we nog niet zwanger zijn. Nogmaals sorry maar ik zit daar dus echt over te tobben sad.gifniet ingelogd @ 29/05/18 23:18

weet niet welke leeftijd jullie hebben? maar bij mannen vanaf 45 -50 gebeurt dit wel meer. dat is dat de spier verslapt is maar normaal mag dit geen reden zijn om niet zwanger te kunnen geraken. Bij twijfels zou ik dit gewoon even aan je gyn voorleggen.
  • Dag allemaal vandaag 16 dagen overtijd. Maandag bloedtest vragen bij de huisarts.
    Ik word gek van het wachten en zo word ik maar telkens meer onzeker van
    Mijn buik is wel gevoelig en soms krampen in de onderbuik en mijn buik heeft een raar vorm percies breeder
    Misselijkheid soms heeeeeel lichtjes. En ik ben heel moe de laatste tijd ik kan wel gans de dagen slapen.
    Voor de rest voel ik niets, mijn boezems zijn percies groter maar niet gevoelig.
    Nog nooit overtijd geweest ik zit vandaag aan een cyclus vas 44 sadhug.gif

• @Claudia82 ik moest de meeste keren pregnyl zetten als follikels 15-17waren, maar deze keer was de grootste 18 en ben ik nog paar dagen verder gegaan, en dit was de goede keer. Dus ik denk nu dat het beter is om zo lang mogelijk te wachten dan te snel te willen zijn... Veel succes! Woensdag zal wel de dag zijn smile.gif xxx
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld