NOD juni 2018

• Het streepje van vannacht was superlicht en in de bloedname van de namiddag was het al onder de drempelwaarde. Het zal helaas niet gaan stijgen de volgende dagen ponder.gif
    Zodra ms doorkomen volg ik jullie mee naar juli
    Even bekomen van de teleursteling en hopelijk lukt het vanaf volgende maand beter, afspraak gyn staat al tijdje vast
    Ik hoef nu toch al niet meer voor niks te hopen of in onzekerheid te zitten, maar das ook het enige positieve
  • @Minie Dikke knuffel meid! xxx
  • @elaria proficiat!

@BLBL en? Spannend!

@SV8 Veel succes in de volgende ronde...

De dames die ik niet bij naam heb genoemd, ook veel moed en het beste. Ik volg hier nog mee en wens jullie echt veel moed en doorzettingsvermogen..

Dikke knuffel

xxx
  • Het zal voor volgende maand zijn want mijn test was spierwit sad.gif

Straks eens bellen naar de gyn om te vragen of ik nog moet langskomen voor bloedafname. Dan kan ik stoppen met utrogestan, wachten tot mijn ms er komen en doorschuiven naar juli.
    Wat een teleurstelling al weer. En volgende week is het een jaar geleden dat we hebben gehoord dat het hartje niet meer klopte op 12 weken - dat is weer zo een moment dat je nooit zal vergeten cry.gif Even een baaldagje en dan maar weer vooruit kijken zeker.

@Minie zo jammer! ik wou je niet terug tegenkomen in juli!

@nr3 bedankt voor het duimen! hoe gaat het met jou?
  • Zo jammer voor iedereen:(

Ik kreeg gisteren ook slecht nieuws bij bezoek aan gynaecoloog
    Er zit een cyste op mijn linkereierstok. ( die hadden ze al gezien tijdens operatie van bbz die in de linker eileider zat.)
    Maar die zit er nu nog en intussen al gegroeid
    Volgende maand terug onder het mes.
    Waarschijnlijk heeft dit er ook mee te maken dat ik niet meer zwanger geraakte.
    Dus waarschijnlijk zal ik mijn l eierstok ook kwijt zijn. Dan is alles eruit aan de linker kant

Ik verlang om eens goed nieuws te krijgen amai ...

Succes iedereen!!
  • @BLBL oh meid, dat is om te rotten hé!!! Ik hoop dat je gyn je wat kan helpen, want dat is het niet zo hé...

@manon25 pppfff,... wat een nieuws! Kunnen ze deze niet wegkrijgen door even de pil te nemen?

Hier gisteren vlokkentest gehad en ik kan me bij mijn tweede niet herinneren dat het zo veel pijn deed, maar bon, het is gepasseerd hé... Alleen nu enorme hoofdpijn en buikpijn, maar gaat wel over zeker... Nog een kleine 14dagen en ik weet zeker wat de resultaten zijn... lief dat je er naar vraagt @BLBL

xxx
  • Hier toch maar eens getest.... niks te zien...
    Kan ik nu ni gewoon mijn regels krijgen of zwanger zijn? Vreselijk dit...
  • @Minie Ooh Minie wat jammer! Ik had gehoopt dat het goed nieuws ging zijn. sadhug.gif

@BLBL Pfff had gehoopt dat er bij jou toch goed nieuws zou zijn!
    Dikke knuffel! Het komt goed alleen weet je niet wanneer. cry.gif sadhug.gif

@elaria Proficiat!!

@manon25 Oohnee dat is slecht nieuws! Tjuh toch...even balen meid!
    Ik wou dat ik meer kon doen...maar kop op!

Ik kwam hier nog eens kijken omdat ik gehoopt had goed niuews te zien.
    Ik wens jullie allemaal veel succes nog en wat positieve vibes.

@Nr3 Blij dat je het zo goed stelt. happy.gif
  • Ik wacht nog af tot zondag. Kijken of het echt doorbreekt.
    Nadien theunisbloemolie nemen. Zou naar het schijnt goed zijn.
  • @Nr3 nee ik heb een cyste die niet vanzelf weggaat. Vrijdag moet ik terug naar het ziekenhuis en dan weet ik meer
    Want nu is mijn operatie gepland voor eind juli maar mijn huisarts wilt niet dat ik er nog lang mee rondloop
    Dus vrijdag 2 de opinie van andere gynaecoloog.
  • Elaria dikke proficiat geniet ervan
    En voor de rest heel veel succes

Ik had de 22ste een steep was niet even dik als de controlestreep op de ovutest en de 23ste had ik een duidelijke streep even donker en even dik als de controle streep. En de 24ste ietsje lichter de 25ste nog lichter 26ste alleen nog te zien in het licht en vandaag helemaa geen steep meer.
    Hoelang moet ik nu wachten voordat ik een zwangerschapstest kan gebruiken. 😁
    Ik hoop echt dat het deze maand raak is zodat ik van men vakantie kan genieten
  • @Sisi: bedankt smile.gif
    Normaal best testen vanaf de 1ste dag dat je regels uitblijven (NOD). Maar sommige testen zijn gevoeliger en kunnen al paar dagen voordien positief zijn.
    Ik heb de digitale van Clearblue gebruikt, die kan 4 dagen voor NOD positief zijn. Bij mij was het 1 dag voordien positief.
  • @Sisi, ik denk ongeveer vanaf 7 juli
  • Hoi allemaal, gisteren dan toch m'n regels gekregen... Ik schuif door naar juli..... Veel succes voor diegenen die nog op de wachtbank zitte!
  • @liemke1709 : ik verwacht men regels ook. Het zit er al aan te komen. Dus waarschijnlijk tot in de juli groep wink.gif
  • Mijn regels zijn er mooi optijd..
    Op naar de volgende ronde!
  • Veel succes allemaal !
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld