NOD juni 2018

• @Claudia82 oohhh wat lees ik nu??!! Wauuww dikke proficiat! Het is je zo hard gegund en ik hoop uit de grond van mijn hart dat alles heel goed mag verlopen. Wat ben ik blij om dit te lezen zeg... Ik heb vrijdag mijn 3de inseminatie... Hopelijk ook eindelijk eens een succes 🤗.
    Liefs x
  • @Claudia82 dat zijn idd mooie waarden!!! Genieten! love.gif Hij of zij is onderweg!!! smile.gif dikke knuffel en nog eens proficiat!

@SV8 Ik duim dat het toch gelukt is... (soms kan pregnyl of utrogestan ms tegenhouden... ) Dikke knuffel en moed houden hé!

xxx
  • Geen Pregnyl of utrogestan van doen hier. Daarnet nog eens getest, heb er nu al spijt van!
  • Hier ook al spijt nervous.gif
    Daarstraks die ene ovu test gedaan die hier nog lag (was ermee gestopt omdat ik beu was) en positief... dan toch die ene zw test die hier nog lag gezocht en ook gedaan (geen early) en daar was niks op te zien natuurlijk...
    Dus nu weet ik het helemaal niet meer goofy.gif
    Ofwel zou ik dan toch nu na bijna 4w mijn ES krijgen, zo laat nog nooit geweest
    Wat een stom idee om die test te doen blush.gif
  • @SV8 ik heb ook eens (ik dacht bij de eerste ronde clomid) een cyste gehad, die wel terug weggaat, maar die hormonen afgaf waardoor ms uitbleven, maar het kan vanalles zijn... Als je binnen x aantal dagen je ms nog niet hebt en je bent dan al even voorbij je NOD, kan je altijd contact opnemen met je gyn niet? Ik wens je veel succes, want dat is echt niet leuk hé...

@Minie dat is toch raar hé... Ik duim dat het iets anders wilt zeggen...

xxx
  • Bedankt allemaal! Ik blijf duimen voor jullie he! smile.gif
  • @Minie enkele cyclussen geleden deed ik dit ook eens
    Toen was de ovu test ook positief maar enkele dagen later toch mijn ms gekregen

Maar hopelijk is het voor jou wel goed nieuws!!
    Ik duim
  • @Minie , de avond voor ik een zwangerschapstest wou doen heb ik een ovulatietest gebruikt en ik had een duidelijke streep.
    De volgende ochtend een zwangerschapstest gedaan en ik was zwanger!
    Hopelijk jij ook!

wave.gif
  • @Nr3 Als ik maandag nog geen bloed zie en de testen blijven negatief dan ga ik idd eens bellen naar de gyn. Dit wachten en die onzekerheid is zo vervelend en vreet echt al mijn energie op.
  • @SV8 wat vervelend... En door de MM weet jij natuurlijk vrij goed wanneer ze moeten komen sad.gif Moet jij ook sowieso terug voor bloedname na insemineratie? Ik lees dat hier toch regelmatig bij anderen. Hopelijk brengt dat je wat duidelijkheid.
    @Mammie84 hier wordt er vandaag niet meer getest hoor. Hoop straks bij de winkel te geraken en dan doe ik morgenvroeg een testje als het lukt wink.gif
  • @Minie Nope, ik mag zelf testen of ms afwachten. Enkel bij twijfel zou ik bloedname laten doen.
    Ondertussen heb ik ook duidelijkheid, das toch al iets. Helaas het verkeerde nieuws!
  • @SV8 spijtig! Veel succes de volgende maand!
    @Minie vanmorgen getest?

De laatste dagen van de wachtweken hier, ik test zowiezo pas na dinsdag. Nog belangrijke meeting die dag en als het dan slecht nieuws is, dan kan ik niks verdragen... goofy.gif
  • Niks te zien hoor...
    We wachten af, ik neem men voorzorgen in de handtas tongue.gif ik voel ook niks ofzo dus hier wordt zo direct niet meer getest. Als de MS nog even wegblijven ga ik ook uit van late ES en niet van overtijd. En nu stilaan aftellen naar vakantie smile.gif
    Veel succes aan de nog wachtende dames!
  • @SV8 veel succes.. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt....

@Minie en @BLBL Veel succes! Spannende dagen...

xxx
  • Eerste week dat ik ovutesten heb gebruikt de vorige dagen was het gewoon super wil.
    Maar vandaag zag ik toch een heel lichte streepje. Het streepje was lichter dan de controle streepje
    Wat wilt dat zeggen heb ik bijna mijn eisprong???
    Wie kan me helpen ik heb totaal geen ervaring met ovutesten
  • @Nr3 De duidelijkheid kreeg ik gisteren, de miserie vandaag. Enorm pijnlijke ms als ik vergelijk met anders. Echt de max 😏
  • @sisi welk merk gebruik je? Ik ken enkel die van Kruidvat en daar moet de test streep wel echt even donker of donkerder zijn dan de controlestreep. Maar gewoon elke dag blijven testen en normaal wordt de streep duidelijker en dan weer lichter. Succes!

@SV8 oei geen idee hoe dat komt?
  • Ik gebruik ovu..test van de action
  • @sisi ik heb de action ovulatie testen enkele maanden gebruikt. Ze zijn pas positief wanneer de teststreep donkerder is dan de controlestreep of even donker. Ik teste soms 2x dag om het zeker niet te missen maar meestal eens de teststreep snel verschijnt en donkerder wordt dan eerder, ben je er niet veraf. Mijn testen bleven gewoonlijk 2dagen positief. Ik gebruik ze inmiddels niet meer en laat alles maar begaan. Ik werd er wat te gefixeerd door.. veel succes!
  • @BLBL Goh, het is allemaal wel wat gevoeliger sinds die bbz maar deze keer precies nog een extratje. Enfin hopelijk ben na vandaag van de miserie verlost. Mijn darmen hopen dat ook 😳
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld