NOD juni 2018

• @Claudia82 morgenvroeg direct terug testen hé smile.gif pregnyl 10000 kan dacht ik tot 14dagen nog vals pos. testen, maar veronderstel toch dat je dan zo geen lijn meer zou hebben..Morgenvroeg duidelijkheid en ik vermoed blijdschap love.gif thumbup.gif

xxx
  • Ik duim met je mee @Claudia82 candle2.gif
    Die ellendige pregnyl geeft zoveel onzekerheid bij het testen, hoop dat je zwanger bent!
  • Bedankt! Het zijn vooral zenuwen nu. En een man die liever niet heeft dat ik vroeg test... Dat het maar snel woensdag is!
  • Dan is er toch wat hoop! Dank u voor jullie reacties smile.gif xxx
  • Daarjuist weer een testje gedaan. Moeilijk te zien of hij duidelijker is of niet dan de streep van gisteren maar ik denk ongeveer hetzelfde. Zou dat nu nog kunnen zijn van de pregnyl? Pregnyl 10000 is 2 weken geleden gezet, om 21u.
  • @Claudia82 : sorry totaal geen ervaring mee. Maar ik duim wel super hard voor je!
  • @Claudia82 ik heb dat ook gehad een paar dagen voor NOD. Mijn testen bleven wat hetzelfde. Denk de overgang van voldoende eigen HCG en volledig verdwijnen van pregnyl... Ik denk echt wel dat ik je voorzichtig mag feliciteren.... love.gif Morgen nog eens testen en dan weet je het 100% zeker hé! smile.gif maar denk dat het er goed uitziet smile.gif hug.gif

xxx

• Me again!

Mijn maandstonden lijken nu toch wel echt door te breken. Had trouwens al bijna een week lage rugpijn, nu ook nog een buikkrampen erbij en dus voldoende bloedverlies om er vanuit te gaan dat het mijn maandstonden zijn.
    Er zijn twee opties dus... Ofwel heb ik een extreem korte Luteale fase... Ofwel was ik al zwanger van bij de eerste ronde (toen had ik ook maar heel kort mijn MS), en testte ik positief op een ovulatietest daardoor, wat zou willen zeggen dat ik nu misschien een miskraam heb.

Hoe dan ook, om dat uit te sluiten of te bevestigen ga ik vanavond eens testen op zwangerschap. Hoe dan ook geen goed nieuws vrees ik wat het ook is...
  • @Nr3 : wanneer zou de pregnyl definitief uit het lichaam zijn? Als ik morgen test dan moet de pregnyl eruit zijn?
  • @Babette9 hopelijk snel duidelijkheid.

@Claudia82 ik ken niks van pregnyl, maar als het daar van zou zijn, zou dan de test al niet lichter moeten zijn dan die van gisteren? Ik hoop het zo voor jou!

@Kate25 jij al getest?
  • @Claudia82 goh, ik heb nooit pregnyl10000 gespoten, maar ik weet dat die tot 14dagen vals positief kan testen. Bij mij was pregnyl 5000 eruit na 10-11dagen. (ik moest alleen nog daarna pregnyl 1500 een paar keer zetten...) Normaal moest ik op maandag bn laten doen, maar omdat ik die vrijdag nog pregnyl 1500 had gespoten mocht ik pas op woensdag gaan en zelfs toen zou het kantje boordje zijn als er een lichte hcg uit zou komen. Maar mijn testen waren die woensdag echt wel heel duidelijk ( was achteraf gezien toen mijn NOD, embryo later ingenesteld) en HCG stond op 198. Arts zei dat dit nog onmogelijk van de pregnyl 1500 zou kunnen zijn... Die pregnyl 5000 was er die maandag al lang uit. Nu heb jij een vrij duidelijke test vind ik, nog niet zo donker als ik had, maar denk wel te donker om pregnyl te zijn hoor.. Ben ik bijna zeker van... Normaal zou pregnyl toch nu ongeveer uit je urine moeten zijn en is dit echt wel van eigen HCG... Morgen een zelfde test of donkerder en je mag volgens mij zeker zijn... thumbup.gif ik duim...

xxx
  • @Claudia82 Ooh, ik duim mee! Het is je zo gegund! candle2.gif thumbup.gif

Heel veel succes aan iedereen die op het wachtbankje zit of zit te popelen om er in te vliegen wink.gif
  • @Claudia82 oooh spannend!! ik duim echt mee voor jou. thumbup.gif
  • Spannend!
    Hier alle dagen NOD mogelijk.
    Nog geen menstruatie te voelen, wel veel dik witverlies.
    Vanmorgen last van wat misselijkheid, nog steeds heel diepe dromen.
    smile.gif
  • @Kate25 : wanneer.ga je testen? Eind deze week denk ik ?
  • @Mammie84 woensdag of donderdag denk ik.. dan zouden ze er normaal gezien anders wel moeten zijn.
    Nog een vreemd gegeven: ik moet ‘s avonds ontzettend veel stinkende winden laten.. heel lastig! (-:
  • Vandaag weer een testje gedaan. De tweede streep is niet zo donker als de controlestreep maar ik vind wel dat het donkerder is dan gisteren, het kwam ook sneller tevoorschijn. Dus volgens mij niet meer van de Pregnyl. Morgen bloedname, spannend! smile.gif

Mijne man is sinds de miskraam heel voorzichtig met vroeg testen enzo (ook al zitten we bij de testdatum), dus volgens hem zijn we pas zwanger als het op de echo te zien is en liefst pas als we de 12 weken ver zijn ... Dus we springen nog niet in de lucht wink.gif Ikke half wink.gif
  • @Claudia82 Ooh dan zal het wel zeker positief zijn. Alvast een voorzichtige proficiat!
  • @Claudia82 jjjjaaaaaaaaaa!!!!!!!!! dat is gewoon positief hoor, niekste pregnyl goofy.gif geweldig! Ben zo blij voor jullie! wat een geluk, van de eerste keer IVF! wauw! het is jullie zo gegund... Ik wist het zodra je embryo score zei en wie de tp had gedaan enz. en je tweede zwangerschap. Kon niet anders... Zo content! Ben deze nacht zoals elke nacht paar keer wakker geworden en ben hier regelmatig komen kijken of je toevallig niets had gepost smile.gif super gewoon! Ben benieuwd naar je bn, maar kan niet anders dan goed zijn love.gif Proficiat!!!

xxx
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld