NOD juni 2018

• @Blondie : Nee, ik weet nog niets meer hoor. Bloedtest is komende woensdag, ik denk dat ik dinsdag al zelf een testje ga doen, als ik durf wink.gif Ik heb het mentaal heel moeilijk, ik hoop dat dat een voorteken is dat het gelukt is, maar ik vrees gewoon bijwerking van de hormonen.
    Veel succes daar he! smile.gif
  • Wie kan er bijna gaan testen??
  • hier nog 7 dagen wachten...heb wel het gevoel dat het niet is. ken mijn lichaam ondertussen wel zo al een beetje content.gif
    Wij willen graag een meisje (na 4 jongens) nu zeggen ze dat je best klust tot 48u voor de eisprong, daarna niet meer. Als je dus lichte streepjes hebt op de ovulatietesten mag ik dan wel?? en bij de dikke strepen niet??
  • Daarnet toch een knallende ovulatietest. En ik zie mijn ventje morgen middag pas horror.gif
  • @Mammie84 die zal een zeer fijne thuiskomst krijgen wink.gif
  • Hier nog wachten tot woensdag, spannend! Al voel ik weer niets speciaals... Ik heb ook nog geen idee of ik thuis ga testen of gewoon ga wachten tot de bloedtest, ik durf precies niet sad.gif Maar het is nu zowiezo nog te vroeg...
  • Succes aan alle wachtenden! candle2.gif

Zelf geen hoge verwachtingen deze maand. Es deze maand niet duidelijk gevonden en nu ook nog ziek, voel me ellendig en nee t zijn geen zw kwaaltjes tongue.gif
  • Ik ben helemaal de klus kwijt nu.
    Donderdag begon mijn ovulatietest donker te worden. Vrijdag had ik dan een knaller en zaterdag was de test terug iets lichter.
    Zou ik mijn ei gisteren hebben gehad of vandaag?
    Volgende maand geen ovulatietesten meer want ik maak mezelf helemaal gek ermee!Aangepast door Mammie84 op 17/06/2018 09:31
  • Pregnyl 10000 is nu 13 dagen geleden, normaal nu woensdag bloedtest omdat het via ivf is. Ik kon mij niet meer inhouden en heb vanmorgen na het ontbijt een bloedtest gedaan, dus ook niet met eerste urine. Test was positief met duidelijk streepje. Niet zo donker als de controlestreep maar niet dat je de test richting licht moet houden of zo eer je het ziet. Ik hoop heel hard dat het niet van de pregnyl nog is...
  • @Mammie84 ik had dat ook met die ovu testen met streepjes! Ik heb die toen ook afgezworen.. zo onduidelijk, als je is echt een maand hebt dat je zegt nu is mijn man thuis en kunnen we er echt voor gaan.. koop dan is die van clearblue, de digitale met dubbele hormoon indicator.. kosten 35 euro online! Maar zijn wel VEEL duidelijker, ik heb ze laatste keer gebruikt en met succes.. maar ze zijn duur, i know.. daarom gebruik ze alleen als je er die maand echt voor kan gaan wink.gif
  • @Claudia82 alvast een heel voorzichtige proficiat dan! Ik duim mee!
  • @Claudia82 : oohhh spannend! Ik hoop mee dat dat streepje er niet is door de pregnyl!
    thumbup.gif candle2.gif

@Mumtobe : als ik uitga van de donkere test dan zou mijn ei toch zaterdag of zondag moeten springen?
    Gisteren avond wel veel steekjes gevoeld.. hopelijk maken we kans. Gisteren nog kunnen vrijen en dan vandaag normaal straks ook nog blush.gif

• Ik heb me deze morgen ook niet kunnen inhouden en een testje gedaan.. spierwit helaas.
    Gisteren was mijn gevoel plots weer positief en was terug hoopvol. Vandaag compleet omgeslagen. Ik geloof ook niet dat het plots over enkele dagen wel positief gaat zijn.
    Op naar de volgende dan maar 😢
  • @Claudia82 ooohhhh! Dat klinkt goed! Als het echt een knaller is, denk ik dat het prijs is smile.gif thumbup.gif kan ook bijna niet anders met zo een goed embryo smile.gif super goed nieuws seg! test morgen of overmorgen nog eens, als test donkerder is (of hetzelfde, moest er toch nog wat pregnyl inzitten nu), dan weet je het met 100% zekerheid, maar ik zeg het, het zal wel zo zijn hoor! love.gif Alvast een dikke proficiat!!!

Aan alle dames die nog moeten testen veel succes, aan de dames die getest hebben en het is negatief, ik hoop dat jullie snel een knaller vasthebben!

xxx
  • @Mammie84 normaal zou je dan gisteren of vandaag ten laatste je ei moeten hebben. Ik had altijd een knaller en twee dagen later ei... gaat er nog maar eens voor thumbup.gif

xxx
  • Hoi allen! Ik babbel hier graag terug mee. Bezig aan tweede ronde bezig voor 2de kindje. Al half jaar gestopt met de pil om te ontpillen. Cyclus lijkt te normaliseren nu.

Vorig weekend heb ik met ovulatietest positief getest. Mooie duidelijke streep. Nu helaas 7 dagen na ovulatietest heb ik bloeding. Bij vorige zwangerschap had ik een innestelingsbloeding maar dat was gewoon wat bruin. Nu lijkt het meer te zijn (ook met wat kleine klontertjes). Ik vrees dat ik mijn menstruatie al heb, wat zou willen zeggen dat ik een veel te korte luteale fase heb.

Mijn laatste maandstonden duurden ook echt niet lang. Maar een 3-tal dagen. Kan nu dus ook zo zijn. Ben benieuwd.

Wat denken jullie? Kan ik zwanger zijn of mag een innesteling maar een streepje bloed zijn?
  • @Babette9 : bij mijn derde zwangerschap heb ik echt wel bloedverlies gehad. Twee dagen en ik dacht dat het mijn regels waren. Maar ik was wel zwanger en ondertussen is ons manneke al bijna 6 jaar.

@Nr3 : vandaag gaan we zeker nog ons best doen. tongue.gif
  • @Babette9 bij mijn voeige zwangerschap ( helaas een BBz), had ik mijn maandstonden 3 dagen gehad, maat wel heel fel. Enkele dagen later positieve test.

• @Mammie84 go go go smile.gif

Ik heb geen ervaring met innestelinsbloeding, 4keer zwanger geweest en geen één keer gehad, dus sorry kan ik niet mee helpen... Veel succes in ieder geval!

xxx
  • Bedankt allemaal! Ik ga gewoon morgen of overmorgen nog eens testen. De streep is zeker niet zo dik als de controlestreep maar je ziet de streep wel zo... Afwachten en hopen denk ik wink.gif

[IMG]i68.tinypic.com/iz7xwh.jpg[/IMG]
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld