NOD juni 2018

• NOD juni 2018

Hallo dames,

Ik heb alvast een nieuwe topic voor de maand juni aangemaakt. Mijn ms zijn vandaag begonnen dus weer geen geluk voor ons. Hopelijk brengt ronde 14 ons eindelijk eens geluk. Ik hoop uiteraard hier niet teveel oude namen tegen te komen smile.gif. Hopelijk gaat juni een topmaand worden.

Blondie - 31 jaar - 1e kindje - ronde 14 (2e ronde iui) - NOD 2/6
  • Ik kom mij hier ook maar aansluiten. Nod zal vermoedelijk midden juni zijn, eerste keer ivf dus preciese datum weet ik niet. De rustmaand heeft ons wel deugd gedaan maar vandaag wel een baaldag. 15 maanden geleden begonnen voor een derde kindje, het duurt lang terwijl vorige keer de eerste iui raak was...
  • @Claudia82 Veel geluk in juni! Ik ben blij dat het maandje rust je goed gedaan heeft. Heb je een leuke vakantie gehad? Jij ben ook al lang aan het proberen he. Het wordt tijd dat we eens beloond gaan worden na ons lang wachten. Ongelooflijk hoe het kan lopen eigenlijk... We duimen voor een topmaand thumbup.gif candle2.gif
  • Het kan inderdaad raar lopen. Van mijn oudste op de natuurlijke manier zwanger in cyclus 2 met hele lange cyclussen. Van mijn jongste dan zwanger van eerste iui en nu niet zwanger te krijgen. Ik hoop dat wij snel zwanger mogen worden en dat ineens dan ook alles goed mag verlopen! Ik duim ook zeker mee voor jou!

Het lang weekend was met mijn schoonfamilie met zijn allen in één huisje. Het park enzo was goed, maar ik kan niet altijd heel goed overweg met mijn schoonfamilie. Nu gaan we met hemelvaart nog met mijn familie 5 dagen weg maar ieder in een apart huisje. Veel beter en dan doen we zowiezo niet altijd alles samen dus hebben we wat meer privacy en gezinstijd... Ik kijk er naar uit!!

Ik heb het aangevuld maar mijn datum kan nog wel wat veranderen:

Claudia82 - 35 jaar - ronde 8 (1e ronde ivf) - NOD 15/6
  • Ik voeg me ook toe, hopelijk is mijn cyclus nu terug goed opgestart en mijn lichaam er weer klaar voor.

@Blondie @Claudia82 wij komen elkaar hier al veel te lang tegen in deze topics! Laat juni ons eens wat geluk brengen!

BLBL - 35 jaar - 1e kindje - ronde 11 (na 1 MA en 2 biochemische) - NOD 2/6
  • En mijn berichtje wilt er maar niet doorkomen sad.gif maar @BLBL en @Blondie : juni is onze maand he ! smile.gif
  • @Claudia82 Gelukkig is het weekend met je schoonouders al bij al nog meegevallen. Het is niet altijd even makkelijk om met je schoonouders op te schieten he. Mijn schoonouders zijn best wel lieve mensen, maar ze bemoeien zich met alles en nog wat en daar word ik soms echt wild van horror.gif. Ze bedoelen het goed, maar soms wil ik ze naar de maan schieten, haha bigsmile.gif. Hopelijk kan je dit verlengde weekend nog wat meer genieten en heb je wss ook meer privé tijd. Geniet er maar van! X

@BLBL welkom in juni! Jou naam zie ik ook al een hele tijd passeren. Dit moet onze maand worden he @BLBL en @Claudia82

Ik gun het ons zo hard allemaal candle2.gif

Liefs x
  • Wij vertrekken zaterdag op reis, eens even helemaal weg gaat deugd doen. En de vruchtbare periode is dan net als we daar zijn, dus wie weet tongue.gif.. . Maar ga wel geen utrogestan nemen deze maand dus wsl is mijn baarmoederslijmvlies toch te dun.

@Blondie @Claudia82 geniet van jullie weekend!
  • @BLBL Geniet van jullie vakantie! Het zal jullie goed doen, en je vruchtbare periode valt erin, dan heb je huiswerk op vakantie 😉. Succes! Goed ontspannen en lekker genieten van elkaar!

Liefs x
  • Hey,
    Ik kom hier ook terug bij.

Gene- 31 jaar- 1e kindje - ronde 11 - NOD rond 9/6 +clomid

Veel succes iedereen!
  • Mei toch maar overgeslagen, na de bbz.
    Volgende week krijg ik mijn maandstonden, deze afwachten en dan kunnen we aan onze eerste ronde beginnen.

Glamm it- 30 jaar 2e kindje - ronde 1 na bbz -nod 17/6
  • Hallo Dames

Ik schuif helaas ook door en voeg me langs onder toe.
    Sinds vorige week maandag last van Lage rugpijn en sinds vrijdag blauwe plekken gevoel in borsten (vandaag nog meer dan gisteren) maar helaas deze morgen temperatuur daling en net roodverlies sad.gif zal dus toch niets zijn hé

Allemaal héél veel succes gewenst deze maand!! Ik duim alvast voor jullie!

BruggeGirl - 25 jaar - 1ste kindje - Ronde 9 - NOD ??/06
  • Terug van vakantie en gelijk begonnen met de medicijnen voor onze eerste ivf. Eerst een neusspray om alle hormonen te onderdrukken, ik moet zelfs mijn wekker vannacht zetten. Hopelijk gelijk de laatste ivf! Ik hoop echt dat we dit jaar nog zwanger mogen worden en ik hoop dat het bij jullie ook allemaal heel snel raak mag zijn!
  • @Gene @Glamm_It @Bruggegirl Welkom in het groepje van juni. Mijn duimen staan omhoog voor een topmaand juni. Hopelijk veel positieve testjes deze maand!
    @Claudia82 Heel veel geluk in je eerste (en hopelijk ook laatste) ivf ronde! Ik gun het je zo hard dat het gaat lukken. Oh, dan komt er toch ook wel wat kijken bij ivf. Die wekker die je moet zetten, is dat dan voor de neusspray of...? Succes meid!

Morgen heb ik weer mijn eerste follikelmeting, hopelijk zijn ze al goed gegroeid. Ik hoop dat de inseminatie in het weekend valt, dat is het makkelijkste met mijn werk uiteraard. Ik denk dat ik vrijdag nog wel eens terug naar het ziekenhuis moet gaan voor nog een follikelmeting. Hopelijk een goede ronde...

Veel liefs, x
  • @Blondie : bedankt! smile.gif inderdaad, laten we hopen dat juni onze maand mag zijn. Ik verjaar in juni dus zou een mooi cadeau zijn wink.gif
    Waarschijnlijk niet gemakkelijk als je afspraken in de week vallen, weten ze het op je werk?

Voel me toch soms slecht wanneer ik zit te zeuren of wenen als ik sommige van jullie verhalen lees sad.gif

@Claudia82 : Moet inderdaad niet makkelijk zijn en vermoeiend als je al 's nachts je wekker moet zetten. Succes alvast!!

@BLBL : veel plezier op reis, wie weet doen de zonnestraaltjes en de ontspannen sfeer je extra goed (y) ik duim alvast.

Veel succes allemaal.
  • Hey dames, jammer jullie hier terug aan te treffen, maar samen gaan we er weer voor zeker?

Ik heb mijn eerste menstruatie na m'n miskraam gekregen. Man, wat was dat wachten zeg! Bijna 3 maanden!!

Hopelijk kunnen we deze ronde de klik maken om er terug voor te gaan. Er is wel wat twijfel bij m'n man, omwille van het verdriet dat de mk met zich heeft mee gebracht. Maar ik word er niet jonger op, en wil niet onnodig maanden voorbij laten gaan... We zien wel!

Pumbach - 38 jaar - 3e kindje - ronde 1 na mk - NOD 16/06
    BruggeGirl - 25 jaar - 1ste kindje - Ronde 9 - NOD ??/06
  • @Claudia82 Amai Claudia, ik wens je alvast veel succes! Komt er toch veel bij te kijken...

@Blondie Veel succes bij je follikelmeting spannend! Hopelijk juni een topmaand!!

@Bruggegirl thumbup.gif Duimen omhoog

@Pumbach Amai 3 maanden wachten? Gelukkig zijn ze erdoor gekomen.
    Vanaf nu weer nieuwe kansen!! Ik zal wat extra duimen.
    Gisteren was er vrouw van 49 bij de fertiliteitsarts...dus de hoop nog niet opgeven wink.gif

Ik heb een afspraak voor een hsg onderzoek. Iemand ervaring mee? Je leest
    gelijk wel wat horrorverhalen... Misschien moet ik wat minder opzoeken wink.gif
    en vanavond start clomid! We gaan ervoor bigsmile.gif

Sowieso voor iedereen veel succes in de juni maand thumbup.gif

• @Bruggegirl Ohja, dat zou idd wel een heel mooi verjaardagscadeau zijn he love.gif. We duimen!! Het is idd niet makkelijk om het op mijn werk te regelen... ik heb het ook nog niet verteld op mijn werk. Mijn collega's kunnen nogal moeilijk zwijgen, dus ik denk dat het al snel de ronde zou doen, en dat wil ik liever vermijden. Je hoeft je trouwens niet slecht te voelen ivm de verhalen die je hier leest, iedereen wil hetzelfde, zo snel mogelijk zwanger zijn. Het forum is er juist om je hart te luchten, dus hou je zeker niet in wink.gif

@Pumbach ja, deze maand gaan we er hier allemaal samen voor gaan he! dit moet nu toch echt wel eens onze maand worden! Kan me wel voorstellen dat het heel moeilijk is om de knop om te draaien. Veel succes!!

@Gene Bedankt, de follikelmeting was goed, mss werkt de clomid deze maand zelfs te goed... 5 follikels, dus het valt nog af te wachten of we deze maand zelfs iui kunnen doen omwille van het risico voor meerling. Vrijdag moet ik weer gaan voor de echo, dan zal ik wel meer weten. Spannend, hopelijk zijn ze niet allemaal doorgegroeid zodat we deze maand toch ook nog een kans hebben...
    als ik je kan geruststellen, ik heb overlaatst een hsg onderzoek gehad en dit stelde echt niets voor! Neem voor de zekerheid een pijnstiller voor je naar het onderzoek gaat. Ik voelde er bijna niets van. Ik had 2 dagen voor mijn hsg onderzoek een cyste die ik had moeten laten wegprikken, dat was veel erger. Dit was super pijnlijk dus ik had bang voor het hsg onderzoek. Dus voor mij was het echt een meevaller. Maak je niet te druk over het onderzoek, ik keek er ook tegenop maar de horrorverhalen die je op internet leest, daar moet je niet teveel van geloven hoor wink.gif. Je kan de pijn vergelijken met menstruatie pijn. Wanneer moet je gaan?

Liefs x
  • Oh er zijn er ondertussen alweer een aantal bijgekomen! Welkom en succes allemaal!
    Mijn maandstonden zijn gisteren al doorgekomen ipv zondag. Dat wil zeggen 24 dagen.
    Lijkt me een korte cyclus, maar ik heb zeker een eisprong gehad, dat had de gyn gezien bij mij opvolg van de buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Mijn lichaam is misschien wat in de war. Ik ben altijd redelijk onregelmatig geweest, maar had vooral langere cyclussen.

Voor ons zoontje hebben we een jaar moeten “oefenen”, maar in dat jaar heb ik maar enkele keren mijn maandstonden gehad. Soms 3 maanden niet. Tweede zwangerschap was meteen prijs, maar dus slecht afgelopen door die BBZ. Ik kan jullie zeggen: de angst zit er in...wat als het nog eens gebeurd? Ze hebben geen eileiders weggehaald waardoor ik nog steeds een iets grotere kans heb... en dat maakt me zo bang.
  • Ik lees al even mee en wil me graag ook ‘aanmelden’..
    Na 6 pogingen IUI was ik eindelijk zwanger. Helaas kreeg ik na 7 weken te horen dat het om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap ging. Geen bloedingen, aanvaardbare HCG waarde volgens de HA maar mijn gevoel zei me dat het niet goed zat en dat werd meteen bevestigd door de gyn.
    Een behandeling met methotrexaat zorgde ervoor dat de zwangerschap afgebroken werd. Daardoor mocht ik 3 maand niet zwanger worden. Die drie maand zitten er nu bijna op... Ik verwacht mijn ms volgende week dus mijn NOD zal dan vermoedijk rond 20/06 zijn.
    Qua cyclussen mag ik niet klagen, altijd ongeveer 26–28 dagen gehad de laatste jaren en ook nu snel weer ok.
    Ik kijk zo uit naar een nieuwe kans maar weet dat ik niet al te veel mag hopen.

Succes allemaal!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld