NOD juni 2017

• Hallo dames,
    Ik stel me even voor. Ik ben 26 jaar en samen met mijn partner 28 jaar hebben we een zoontje die bijna 3 wordt. Intussen ben ik sinds maart gestopt met de pil. Ik wou mijn lichaam eerst wat tijd geven om te ontpillen enz.. Bij mijn eerste zwangerschap had ik enorm onregelmatige, lange cyclussen. Vanaf volgende maand gaan we er echt 100% voor. Alleen lijkt deze cyclus VOLLEDIG in de war! Tot nutoe waren mijn cyclussen voor mij persoonlijk vrij normaal (+-35d). Deze keer had ik een eerste maandstondenperiode op dag 28. Alleen leek deze niet echt door te komen (lees niet de normale hoeveelheid bloed) en ook geen buikpijn. Nadien had ik een 2-3 tal dagen niest. En dan terug het zelfde.. Lichtjes bloedverlies, geen pijn.. Vandaag is het nu dag 6 van het bloedverlies en lijken ze echt door te komen.

Heeft iemand hier ervaring mee? Is vandaag dan mijn eerste dag van mijn maandstonden?

Dank je voor jullie hulp smile.gif
  • Hoi Lieke
    Ik zou precies ook tellen vanaf de dag dat ze echt doorbreken, zeker als je cyclus anders veel korter is dan je gewend bent. Maarja dat tellen... vorige keer net als jij ook zo onregelmatig, de groene zone w dan wel heel lang he smile.gif Na ons zoontje veel regelmatiger geworden.
    Hier nog vol spanning wachten op de NOD morgen! Vervelend zo op het einde van de maand, iedereen is precies al verhuisd naar de juli-post wink.gif
  • @Minie , het tellen is niet zo belangrijk. Ik probeer het juist een beetje bij te houden smile.gif voor mijn eerste zwangerschap ben ik tot +60d gegaan. Dus ben op zich al heel blij met +- 35d..

Vanaf volgende maand gaan wij er echt aan beginnen.. Momenteel zorgen we dat alles nog veilig verloopt smile.gif
    Hopelijk voor jou snel een + testje!!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld