NOD Juni 2015

• proficiat aan alle zwangeren,
    helaas zal je mij mogen verwijderen...
    Mijn HcG is sinds maandag aan het zakken cry.gif
    Mag de 15de naar de gyne maar de afspraak staat al vast van voor de daling maar het zal dus geen goed nieuws zijn cry.gif
  • @AudreyN Hoe weet je eigenlijk dat je HCG gedaald is? Ik heb dat in heel mijn zwangerschap enkel geweten als ik consultatie had bij de gyn en toen was ik al minstens 7 of 8 weken de eerste keer.
  • @Katrientje vrijdag was mijn HcG 24 en mijn huisarts vond dat aan de lage kant, maar dat was 2dagen voor mijn NOD.
    Vandaag moest ik het laten checken en staat het maar 17 meer cry.gif

Ik werk trouwens ook in een labo waar ik elk moment van de dag kan testen als ik dat wil,
    dus ik kan mezelf makkelijk opvolgen
  • @AudreyN En moet dat altijd stijgen of kan het met ups en downs gaan?
  • @Katrientje het moet elke 2dagen verdubbelen.
    Bij sommige mensen start dat traag maar sowieso tegen dat je 6weken bent zit dat aan de 1000-tallen.

als het te traag stijgt kan het buitenbaarmoederlijk zijn en als het zakt is het vruchtje normaal kapot sad.gif
  • @AudreyN Dat is dan idd niet zo goed sad.gif. Vind het wel heel jammer voor je!
  • @AudreyN oh neen cry.gif
    moet verschrikkelijk zijn voor je!
    ik weet niet hoe je je op dit moment voelt, maar ik leef wel erg met je mee... niemand verdient dit ponder.gif

veel sterkte en hopelijk kun je hier ook wat steun vinden. sadhug.gif
  • Oh nee Audrey...
    Heel veel sterkte...

Ik heb mijn hcg nog niet laten controleren, zal wss volgende week pas gaan dan is het zo pril niet meer ..
  • Moet zelfs niet meer naar de gyne...
    Door de lage Hcg ziet zij dat er nooit een vruchtzakje gevormd is..

het is nu wachten op de bloedingen cry.gif
  • Oh wat naar @AudreyN sad.gif
    Echt rot om zo'n nieuws te krijgen... Sterke meid!
  • .
  • Van wanneer kan je eigenlijk testen en met welke tester? Ik had op 28juni mijn eiersprong...ondertussen zijn we 1,5 week verder en normaal zou ik rond zondag mijn regels moeten krijgen ( wrs maandag/dinsdag) Ik durf op zondag precies nog niet goed testen omdat ik bang ben dat het een vals resultaat geeft...
    Ik voel op dit moment niet veel eigenlijk.. af en toe wat kleine steekjes en ook af en toe het gevoel dat ik mijn regels krijg. Maar ik zou deze dus tegen het eind van de week kunnen krijgen dus dan lijkt het me normaal dat die gevoelens al aanwezig zijn.

Geniet nog van jullie dag! smile.gif
  • Ik heb op 5 dagen voor NOD met predictor early 6 days positief getest wink.gif maar dan moet je er nog rekening mee houden dat het nog voor je NOD terug mis kan lopen en dat je dat anders niet zou geweten hebben...
  • En voelde jij toen al dat je zwanger was? Ik zal het dit weekend al eens proberen... Van welk merk zijn die testen? Bedankt voor je antwoord!

wave.gif
  • Aha! Ik heb ze gevonden! wink.gif bedankt! Kan je die eigenlijk ook bv in Kruidvat of dergelijke kopen? Of enkel online?
  • Ik kocht ze bij de apotheker... geen idee of je ze nog ergens anders kon krijgen. Ik had geen symptomen. Had me voorgenomen niet voor nod te testen maar zag die test toen ik om iets anders ging en dacht... ach ja waarom niet, negatief kan over 5 dagen alsnog positief zijn en positief is positief he 😏 misschien had ik toch een voorgevoel ? 😉
  • Ik heb 4 dagen voor NOD getest en die test was negatief, toen ik 1 dag na NOD testte was het toch positief! Dus je kan eerst een negatieve test hebben en toch zwanger zijn smile.gif
  • Ik ga zaterdag testen, ongeveer 1/2/3 dagen voor krijgen van maandstonden. Ben benieuwd! Heb ze ondertussen al in huis! Online gekocht, na 1 dag geleverd. Best handig.

Groetjes en bedankt voor jullie raad!

• Kheb het lijstje nog eens bovengehaald, het lijkt erop dat juli nog vruchtbaarder wordt bigsmile.gif

ZWANGER:
    Lola, 34 jaar, 2de kindje, ronde 2
    Meleesje, 28 jaar, 2de kindje
    Sophia, 30jaar, 2e kindje, ronde 3
    fien2808, 24 jaar, 1ste kindje, ronde 7
    Debke001, 28 jaar, 3e kindje, ronde 1
    Linskylinsky, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 5
    Callonme, 21 jaar, 1e kindje, ronde 3, NOD 24/06
    proudmama , 29jaar , 4de kindje , ronde 2 NOD 16/6
    Mel_83, 32 jaar, 2de kindje, ronde 2 NOD 29/6

OVERTIJD:
    Kapoentje, ? kindje, 2de ronde, NOD 03/06
    Flowke, 2e kindje, NOD 05/06
    Naddie, 30 jaar, 2de kindje, NOD 10/06
    Polly, 24 jaar, 1ste kindje, ronde 4, NOD 17/06
    jessy,35jaar,3de kindje,ronde 9 , NOD 18/06 ( 28mei,bespreking ivf)

WACHTBANKJE:
    Kar, 23 jaar, 1ste kindje, ronde 3, NOD 23/06
    Frostie08, 28 jaar, 3de kindje, ronde 1, NOD 30/06
    Isa, 26 jaar, 1e kindje, ronde 4, NOD tussen 23 en 29??
    Angelientje, 28jaar, 3de kindje, 2de ronde, NOD 27/06
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld