nod juni 2014

• spannend voor de laatste dames! we willen jullie niet tegenkomen in het juli-topic wink.gif

@Dellie die pc zou bij mij al lang van de kamer verdwenen zijn ondertussen.

@Tess rare dromen wou bij mij al twee keer zwanger zeggen! (laatste keer geen dromen, maar dat werd dan ook mk..)
  • @Tess
    Vanmorgen al ff getest maar niks hoor OMOWIT zoals ik wel verwacht had!
    Maja zit eigenlijk nog maar 9 DPO ongeveer dus vrij vroeg om te testen he!
    Daarom da cyclus wss langer wordt dan vorige maand en zal ik in Juli ongesteld worden denk ik dus zal zowieso naar juli doorgaan tongue.gif.
    Ga uit van 32 dagen cyclus en vandaag cd 28.
  • Hier zijn de Rd ondertussen gearriveerd. Goede nieuws is wel dat ik terug op mijn regelmatige cyclus van 28d zit. Ik schuif dus ook door naar juli.

@Lola85 : duim mee voor je
  • @Tess

Hier nog es getest maar niks dus denk dat komende dagen ook de RD mag verwachten en ik schuif ook es door tot Juli he haha
  • Start Fertiliteit

Hallo,

Ik start op 25/08 in het fertiliteitcentrum. Mag voor mijn eerste gesprek gaan dan, na 1 jaar zelf proberen.
    Eindelijk zullen we te weten komen wat er precies aan de hand is.

Gynea zei dat mijn cyclus al veel verbeterd was gedurende het voorbije jaar.
    Ze zag een follikel van 15 mm maar zei ook dat dit wel heel laat in de cyclus was (dag 35) ze zag ook dat mijn baarmoederslijm zich aan het voorbereiden was op een bloeding.
    Wel raar dan dat ze een grotere follikel zag van 15 mm dan.
    Normale cyclussen zijn normaal max 34 dagen. Soms heb ik er eentje van 16 wat zeer kort is en de volgende cyclus daarop krijg ik dan een lange van 45. Alsof de natuur de dagen die tekort kwamen dan weer rechtzet.

Nu ja, soit, we gaan richting de fertiliteit dus iets om naar af te tellen.
    Hopelijk valt het daar allemaal goed mee.
    En is het betaalbaar...
  • @Dellie

Leuk dat je weer meer te weten zal komen.
    Succes
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld