NOD juni 2013

• Aan iedereen in ieder geval succes!!
  • nathaly, sadhug.gif
  • @fonkel mijn laatste test was vorig weekend. Ben nu dus héél zeker dat ik niet zwanger ben. Zit nu al aan cyclus van 40 dagen!

Zo jammer voor je nathaly sadhug.gif

succes iedereen x wave.gif
  • Dank jullie wel hug.gif

@Elsje: Echt zeker weten? Ik zie in mijn profiel terug om exact te zijn dat ik op dag 43 positief testte van mijn zoontje bigsmile.gif En dat was niet, herinner me ik nog, vanwege het gebrek aan testen tongue.gif
  • Ik schuif door naar juli succes dames!
  • hier nog steeds geen duidelijkheid, nod is vandaag en nog geen devil.gif te bespeuren, maar toch vandaag weer een negatief gevoel erbij. Ik weet het nog niet ponder.gif
  • héhé Nathaly ik heb effe geen zin meer in testen. Ik wordt er enkel maar gefrustreerd van. Eventjes mijn gedachten er af halen en we zien wel...Heb ondertussen even mijn banner aangepast. wave.gif
  • Hopelijk weet je snel wat meer Elsje! candle2.gif
  • Ben vanmiddag toch maar een testje gaan halen, ook al heb ik zo'n voorgevoel dat het negatief zal zijn... Maar het beste is nog steeds in de ochtend, dus zal het nog paar daagjes duren! Vanavond vertrekken we naar Luxemburg voor 4 dagen naar m'n schoonzus, en ik heb geen zin om daar te testen, dus afwachten of ze nog doorkomen en anders dinsdag testen.... maar 't zal wel nikske zijn! disappointed.gif
  • Hier zijn we al 7dagen overtijd,
    Anders altijd een stipte cyclus.

Bij gyneceloog geweest en zag veel verdikt baarmoederslijm dus zei ze dat het wss een innesteling is.

Volgende week bloed gaan trekken smile.gif
  • Dat zou fantastisch zijn Lindsay! Ik duim alleszins al mee.

Raar he dat je zo'n negatief gevoel kan hebben (en het klopt dan ook altijd sad.gif )
    Ik zit er ook mee, heb elke maand ongemakken wanneer mijn regels eraan komen en nu ook weer steken in buik, zeurderige rug en al dagen 2 loodzware waterballonnen ipv borsten dus ik ben 99% zeker dat de devil.gif er zondag zullen zijn.
    Pff...ik schuif dan door naar NOD augustus want mijn man is deze maand in het buitenland voor zijn werk.
    We zijn vorig jaar begonnen in september...de moed is even ver te zoeken down.gif
  • Hier al heel de dag last van steekjes denk aan mijn eierstokken ongeveer. Heb uit pure frustratie dan maar een ovulatie test genomen als zwangerschapstest. Maar neen hoor, enkel een vaag lijntje... sad.gif
  • Hier weer niets... schuif op naar juli
  • Mijn banner past precies niet aan
  • nu misschien wel
  • proficiat Dolfijn met de prille zwangerschap!!! pregnant.gif bigsmile.gif thumbup.gif
  • Bedankt Tineke! We zijn heel blij met ons 2de wondertje dat op komst is... Morgen naar HA voor bloed te laten trekken en 30 juli naar gynaecologe!
    Jij in ieder geval ook een dikke proficiat!
  • Dolfijn, een dikke proficiat!

Elsje, weet je ondertussen al wat meer?

Lindsay, heb je de uitslag al van je bloedonderzoek?

Ik hoop dat jullie niet moeten doorschuiven naar juli! candle2.gif
  • Het is hier een heel andere zwangerschap dan de vorige! Ik heb intussen al 2x een bloeding gehad! Stopt ook telkens en heb geen krampen, maar dit had ik totaal niet bij de 1e zwangerschap!
    Niet leuk u zo ongerust voelen en de onwetendheid of alles nu wel in orde is of niet!

Volgende week moet ik terug naar HA voor opnieuw bloed te laten trekken, en dan moeten mijn hcg-waarden gestegen zijn!
    Op 5 weken had ik nu 2 942 wat heel goed was volgens de HA, maar het moet stijgen he en ik dacht verdubbelen, dus we zullen moeten wachten tot volgende week! Pfffff ponder.gif Ik zou zo graag willen genieten van ons 2de wondertje, maar ik durf nu niet meer goed...
  • Hier ook niks in juni...net terug van vakantie dus kon niet eerder reageren.
    op naar juli!
    Proficiat aan de zwangeren
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld