NOD Juni 2010

• Hoi tamara, ik had dit ook heel erg bij mijn 2e zwangerschap.
    De arts vertelde mij dat je lichaam het al gewent is om zwanger te zijn en daardoor krijg je sneller last van je banden en je banden gaan ook naar je rug en onderbuik toe, het is inprincipe de ondersteuning van je bekken, je blaas en darmen rusten daarop.
    En mij werd verteld als je dan bijvoorbeeld last van je darmen hebt (verstoppingen) je daardoor ook sneller last krijg van je banden, vooral in zittende houding, draaiende bewegingen, trappenlopen,bukken, naja noem maar op.
    Zou me niet al te druk maken als ik jou was, en als je het echt niet vertrouwd gewoon even bellen..
  • Ik had net een beetje rose bloed verlies, en heel dik helderslijm vermengd met rosebloed... wat kan dit nou wezen???
    Kan niet nu al ongesteld worden ben het 3 juli nog geweest.
    Mischien aankomende eisprong?
  • zou het niet kunnen zeggen Silvana misschien vroege eisprong is het enige wat ik ook kan denken.
    Bedankt voor de geruststelling...
  • Hier voel ik me al stukken beter als de vorige 2 dagen nog wel misselijk maar die steken zijn heel wat minder, dus zoals hier overal al gelezen zal dit wel normaal zijn en bandenpijn zijn...
  • Hoi Tamara gelukkig dat het beter met je gaat. thumbup.gif
    Nou maar hopen dat je niet meer zo misselijk gaat worden en veel last van steken houd. Maar goed aan de andere kant is het weer een teken van de groei ect... bigsmile.gif
  • Owja bij mij is het rose slijm al weer weg.
    Vanochtend wel veel rekbaar slijm gehad....
    We klussen normaal elke dag maar we hebben het nu alleen om de dag gedaan Zondag en gisteren.. naja normaal word dat ook aangeraden.
    We waren allebei maandag heel erg moe!!!
  • en silvana nog verlies gehad ? Zou je nu je eisprong al gehad hebben denk je?
  • nog twee dagen!
  • Hoi hoi,

Ik heb mijn eisprong gehad.
    Heb vrijdag en zaterdag een positieve test gehad (ovulatie) en vandaag was hij net zo donker als de controle streep dus negatief!
    Daardoor verander me cyclus van 34 naar 29 thumbup.gif
  • Eigelijk 28... maar heb er 1 dagje bij gedaan!
  • silvana ik duim mee in deze lange wachtperiode thumbup.gif

hier aan het afwachten tot mijn man in verlof gaat woensdag en dan gaan we 3 daagjes naar de zee en daarna veel werken hier in ons huisje en alles klaarmaken voor de nieuwe baby <3
  • ik zal duimen voor je Silvana! thumbup.gif

Hier alles in orde. Heb vandaag eerste echo gehad. De baby doet het goed. Al bijna 3 cm groot. ik ben nog steeds misselijk maar het valt wel mee..

groetjes,
    mini
  • proficiat met de goede echo mini!
  • @Tamara : sorry voor het late antwoord, mar wij zijn net terug van ons laatste reisje met ons getweekes!!! content.gif We hebben er precies extra van genoten...

Ik voel me sinds een 2-tal weken super, heb nergens meer steken, niet misselijk, geen opgeblazen gevoel meer bigsmile.gif Over 2 weken volgende echo!!! Ben heel erg benieuwd, want dan gaan we toch al wat meer zien dan op de vorige echo (was op 6 weken). Gaan ze ook nekplooimeting doen en hopelijk is alles in orde...

Dat iedereen nog lekker van het zonnetje kan genieten!
  • dolfijn dat is dol fijn voor jullie! alles zal wel ok√© zijn.. wave.gif

mini
  • hier deze morgen super misselijk en draaierig alles lag er bijna uit en ik moet deze middag op koffieklets met de collega's dat zal leuk worden drunk.gif

dolfijn ik verlang ook al naar dat goed voelen bigsmile.gif
  • Mini, super van de echo meid! Geniet ervan!
    Silvana, go for it girl! Hier dag 19 en vorige 2 dagen bijna positieve ovutesten, bijna even donker dan controlelijn. Vandaag was hij lichter, ik kan het absoluut niet meer volgen hier. Pff...
    Silvana, was hij bij jou overduidelijk donkerder dan controlelijn of bijna even donker? Ik duim alvast voor jou hoor! Goed klussen!
  • hier net terug van 3 daagjes aan zee het was zalig en het weer viel ook nog heel goed mee we gaan niet op reis maar zijn er toch eens even tussenuit geweest!
    De misselijkheid die was er wel constant bij en nu op dit moment ook nog zelfs ik hoop dat het binnenkort echt wat begint te beteren want heb nu meerdere kwaaltjes zoals verstopping en groeiende pijnlijke borsten goofy.gif maar ja hoort er allemaal bij; ik begin echt af te tellen nu nog 1 week en 1 dag voor ik naar de gyne mag bigsmile.gif

Groetjes
    Tamara
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld