NOD JUNI 2009

• proficiat chell! pregnant.gif party.gif
  • bij het voelen bij de baarmoeder vlies ik helder bloed,

ik denk innesling bloed, gevoel bij zoals jasper

pregnant.gif <3
  • Chell: gefeliciteerd pregnant.gif bigsmile.gif
  • Ik heb deze morgen een testje gedaan en als je goed kijkt, zie je een heel lichte streep. Ik had dat de vorige keer ook en de week erna was het duidelijker. Maar ik weet nu niet wat te denken, ik twijfel om eens naar de dokter te gaan maar durf niet echt. Ik heb een foto op mijn profiel gezet, maar deze is niet zo duidelijk.

groetjes
  • knorretje wij zien niet veel van, ik zie negatief op de foto
    doe vrijdag nog eens een test mischien goed zichtbaar

mischien pregnant.gif jij ,

thumbup.gif wave.gif
  • Chell, zwanger, gefeliciteerd!!! thumbup.gif

Hoe lang was jij overtijd? Ik ben ook bijna een week overtijd en heb negatieve testen. disappointed.gif Had jij wel al bepaalde zwangerschaps verschijnselen?

Groetjes Beau
  • Knorretje als ik jouw foto uitvergroot zie ik ook een tweede streep. Een voorzichtige proficiat thumbup.gif
  • hier zijn ze volop aan het klussen

wat is hier zo stil bigsmile.gif
  • vandaag echo, niks te zien. Miskraam dus. Had ik al verwacht na al dat bloedverlies van gisteren. cry.gif

Volgende keer beter.

Conny
  • Conny: NEEEEEE!!! cry.gif Waarom toch disappointed.gif . Hopenlijk mag je snel weer terug pregnant.gif zijn, maar dan voor 9 maanden lang sadhug.gif sadhug.gif
  • els, merci! Ik ga vrijdag nog eens een testje doen, dan heb ik meer zekerheid (nu vertrekken we voor een weekje op verlof).

groetjes
  • Conny, dikke knuf sadhug.gif het is zo oneerlijk hé meid cry.gif
  • hallo dames

hier komen de vruchtbare dagen eraan. heb een paar vragen.heb een zeurende buikpijn en mijn devil.gif was ook zeer donker gekleurd zou dit innetelijngsbloed zijn.Heb ook maaar 4 dagen bloedverlies gehad en normaal was dat 7 dagen .

Groetjes kimmy
  • Hoe gaat het hier met de dames?

Groetjes,
    Sandra
  • hallo

hier volop aan het klussen.

groetjes kimmy
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld