nod juni 2006

• Hee Els, dank je!

Bij onze zoon was ik bij de eerste poging zwanger, voor een tweede kindje zijn we eind 2009 de molen weer ingestapt, dat werd helaas een miskraam. Toen even een half jaartje niets en nu weer meteen gelukt.
    Op zich is er dus een prima match tussen mijn man en mij, alleen de startkabels ontbreken.. hahaha

Lief van je dat je me nog "in de gaten hebt gehouden"

Gr M.
  • He Macy, van harte meid!! Hoe voel je je?
  • Macy van harte!!!! Wat gaaf!!!!!

Hier gaat t goed t convenant is getekend begin oktober is de scheiding officieel.

Met de kids gaat t ondanks alles best goed zijn inmiddels aardig gewend aan de situatie.

Met mij gaat t super ben tot over mn oren verliefd blush.gif .

Alweer vier weken een hele lieve nieuwe vriend gaat onwijs goed!!!!

Xx

Noena
  • Goh Noena, wat snel... hoe reageren de kids?

Hoe is het met je Macy?

Groetjes Belisa
  • Hoi Belisa,

Hier alles oke! de babys doen het goed en alles (weer) volgens het boekje.. Ben nu alweer 17,5 week. De tijd vliegt, maar probeer er elke minuut van te genieten ook al loopt er hier een bijna 2-jarige dreumes rond.. "mama beebies" zegt ie dan.
  • Leuk hoor, spannend hoe het zal gaan straks met twee kleintjes in huis maar wel heerlijk denk ik...

Wanneer heb je je 20w echo?

x
  • Hee Belisa, ben je overtijd?!.....
  • He Els, je let goed op smile.gif ik had al even een paar dagen niet ingelogd dus het niet bij gewerkt maar nee niet over tijd. Een derde lijkt er voor ons ook niet meer te komen. Met pijn in mijn hart moeten vaststellen maar is wel het beste. Het is goed zo smile.gif

Mijn mannetje vind twee genoeg en ik ben zo ook een gelukkig mens en begin ook de vrijheden weer erg fijn te vinden. Dus het is idd mooi smile.gif
  • Hee Belisa, begrijp je wel hoor. Ik vond het al moeilijk bij de tweede om weer een 'stapje terug' te doen. Maar nu ze er is vind ik het heerlijk! Heb steeds heel hard geroepen dat we nu echt compleet zijn en ik het niet NOG een keer wil doen, maar wie weet... Sluit niets uit nu. Gek he, hoe je daar steeds tussen kunt twijfelen.
    Maar goed, jullie hebben de knoop kennelijk doorgehakt en dat moet ook wel rust geven (ik zou zeggen gooi die banner eraf haha).

Liefs Els
  • Hoe is het verder met iedereen? Noena? Macy?
  • Hoi!

Alweer een tijdje geleden idd.. Hier alles goed. Bijna 29 weken zwanger en de tijd vliegt. Bijna alles klaar en met 30 weken wil ik eigenlijk niets meer te doen hebben.
    Geboortekaartje is af, enveloppen geschreven, tas is zelfs al bijna gepakt.
    Wiegjes binnen en kinderwagen besteld. Milo gaat naar de zolder en zijn kamer is ook al af. De babykamer laten we zoals die is en we hebben alleen een wand een andere kleur gegeven. Voor de rest vonden we het allebei nog erg leuk en mooi.

Ik verwacht met 38 weken te bevallen dmv een Geplande ks. De placenta van de eerste baby ligt namelijk 1 cm over de uitgang. Dus is belemmerd. Vind het jammer, maar het beste voor de kindjes en mezelf. Moet er toch niet aan denken als die placenta scheurt ofzo.. Brr.

Ik houd jullie tzt op de hoogt!!

Gr. Macy
  • Hoi, nee dat risico moet je ook niet willen nemen denk ik. Hou je het een beetje vol met dat andere peutertje om je heen smile.gif

groetjes Belisa
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld