NOD juli

• Hoi allemaal; Ik deed vanochtend een zwangerschapstest (dag 31 vandaag) maar die bleef helemaal wit.
    Weet dus niet wat ervan te denken want er zijn nog steeds verschillende opties:
    of mn sprong is nog niet geweest (help!) ofwel was mn sprong toch niet die dagen wanneer ik dacht dat ie was (en dus niet geovutest heb) en ben ik te snel met testen ofwel komen mn MS eraan..
    De zeurende pijntjes onderin zijn sinds gisteren ook wel echt weg.. dus ik weet het niet meer..

Was vanmorgen ook echt megazenuwachtig seg! Maar nu ben ik dus nog niet gerust, want weet nog niets he..
    Proberen maar wat af te wachten zeker?! ponder.gif
  • Terug van een week vakantie dus had heel wat bij te lezen. Bij mij nog alles onveranderd.. Vandaag dag 48, had voor de reis een test gedaan die 4 dagen voor NOD al kon testen (terwijl het toen al later was) maar die bleef wit. Andere cyclussen waren ook onregelmatig maar rond de 30 dagen. Ben toch verward met wat er nu aan de hand is cry.gif
  • Ik mag eruit, eergisteren kwamen de rode duivels op bezoek cry.gif
    Gezien de operatie volgende week, zal het voor de volgende ronde ook niets worden, dus op naar september. Zucht...

@Mintha Mja, ik hoop wel dat ze een reden vinden, maar ik hoop niet dat die reden endometriose is, want dat is miserie blijkbaar. Het is ook de laatste deur die moet gesloten worden, anders weten ze echt niet waarom het niet lukt.
    Ik wens jou ook veel moed, is frustrerend...

@miracle2016 Bedankt! En proficiat!!

Tot in september voor de dames die er dan nog bij zijn! Veel succes iedereen, zwanger of niet thumbup.gif3 keer aangepast. Laatste keer door Doglover op 30/07/2016 15:12
  • Ik ben vanavond ongi geworden, dus ik trek naar augustus!
  • Hier geeeen idee wat er gaande is! 2 negatieve testen en nog steeds geen teken van ms.
  • @Joyful hier echt hetzelfde he sad.gif maak me ook wat zorgen sad.gif
  • Ik mag terug uit de zwanger lijst. Hcg was maar 31 op 4w1d, sinds vanmorgen (4w5d) duidelijk miskraam.
  • @Dunja hoeveel dagen telt je cyclus nu al? Ik bel morgen mijn huisarts denk ik om eens bloed te trekken en eventueel een afspraak bij de gyn
  • @Joyful Laatste ms 12 juni sad.gif , ja ik ook.. Lang getwijfeld maar word er gek van shocked.gif
  • @Tweety, sterkte sadhug.gif
    Hoop dat je snel terug zwanger zal zijn
  • en we zijn de laatste dag van juli gepasseerd dus geen Ms deze maand gehad een héle cyclus overgeslagen nu maar hop naar goed nieuws voor augustus smile.gif gedaan met piekeren hahaha!!!
  • @Joyful net terug van de dokter, die maakt daar dus nie veel van, kan gebeuren shocked.gif pffff, wel benieuwd wat die van jou zegt..
  • @Dunja ik maak deze middag een afspraak, mijn huisarts staat altijd versteld van alles dus hopelijk doet hij wat meer dan die van jou.. ik laat zeker iets weten!
  • Ik ben ongesteld geworden de dag voor mijn verjaardag... dus ronde 8 nu met Clomid.
    Vandaag had ik follikelecho. Ik had een mooie follikel van 18 op 21 mm
    Ik mag vandaag nog Pregnyl spuiten en vandaag, morgen en maandag zijn mijn meest vruchtbare dagen.
    NOD aug is 25/8
    Hopelijk deze keer succesvol, want 'k begin stilaan mijn geduld te verliezen!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld