Nod juli 2019

• In principe is de temperatuur daar altijd een graad lager dan elders in het lichaam. Geen idee of externe temperatuur zoveel invloed kan hebben dat zaadcellen minder presteren of zelfs het loodje leggen.
    Er worden volgens mij ook voldoende kinderen geboren in warmere klimaten smile.gif
  • @Gene 12, goed nieuws! Even niet veel op het forum, want op vakantie en aan de pil bigsmile.gif batterijen opladen
  • Ik kom er ook bij

Diedy - ronde 4 - 3de kindje - NOD 3/7
    Lydia - ronde 1 na 3MK - eerste kindje - NOD 7/7
    Eli05 - ronde 1 - 1ste kindje - NOD 15/7 (vermoedelijk)
    Cé'tje - ronde 2 na mk- NOD 2/7
    Gene - ronde 1 IVF - bijna 2 jaar - NOD 11/7
    Famm - ronde 1 - 2de kindje - NOD ?
    Von trapp 34 jaar, ronde 1 NOD: 09-07
    Wish4 - ronde 6 - 4e kindje - NOD 25/07
    Amoxiclav - ronde 2 - 2e kindje - NOD 28/7
  • Ik weet nu al dat het niet gelukt is. Ik heb pms vanaf 10dgn voor mijn menstruatie. En die voel ik nu al. Ik ben bij de gynaecoloog geweest. Alles ziet er normaal uit. Ik heb al een aantal kinderen, dus dat maakt dat pms erger wordt. Wel lastig vind ik het. Vanochtend al wakker met lichte symptomen. Jammer.
    Maar vol goede moed door smile.gif
  • Even gebruiksaanwijzingen van de ovulatietesten van Sensitest gelezen. Zij raden af om de ochtendurine te gebruiken voor de ovulatietesten. Hoe doen jullie dit dan, zeker als je daarna naar je werk moet?
  • Diedy - ronde 4 - 3de kindje - NOD 3/7
    Lydia - ronde 1 na 3MK - eerste kindje - NOD 7/7
    Eli05 - ronde 1 - 1ste kindje - NOD 15/7 (vermoedelijk)
    Cé'tje - ronde 2 na mk- NOD 2/7
    Gene - ronde 1 IVF - bijna 2 jaar - NOD 11/7
    Famm - ronde 1 - 2de kindje - NOD ?
    Von trapp 34 jaar, ronde 1 NOD: 09-07
    Wish4 - ronde 6 - 4e kindje - NOD 25/07
    Amoxiclav - ronde 2 - 2e kindje - NOD 28/7
    Lientje16 - ronde 4 - 2de kindje - NOD 24/07
  • @Eli05

Ik test rond 10:00. Als ik bijna mijn piek heb rond 16:00 nogmaals.
  • @'Von trapp' dus vlak je eisprong weet je al of het niet raak is? Klopt dat? Hier zijn de menstruaties per kind een pak heftiger.
    @Eli05 meestal 10u. Als ik werk.. Dan om 17u00
  • @Diedy

Mijn eisprong is vaak tussen dag 9 en 13. Dit keer voelde ik met dag 9 al duidelijk dat mijn lijf bezig was. Waarschijnlijk sprong hij op dag 10. Er is pas echt goede actie (met zaadlozing) geweest op dag 12. Op dag 11 deels voor het zingen de kerk uit wink.gif
    Ik had dus niet veel verwacht.

Maar idd: een dag of 4/5 erna weet ik al hoever het is 😅
  • Handig en frustrerend tegelijk wel jammer van dag 11... Maar volgende ronde nieuwe kansen zeker?
  • Ja, vlak erna zag ie 'het licht' definitief goofy.gif
    Dus volgende maand gaan we het anders aanpakken. Gelukkig veel tijd dan content.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld