Nod juli 2019

• Hier ook devil.gif vandaag doorgekomen, veel succes nog aan alle dames voor deze maand! Mijn duimen staan voor jullie allemaal.

Cé'tje - ronde 2 na mk- NOD 2/7 => Zwanger
    Von trapp 34 jaar, ronde 1 NOD: 09-07 => Zwanger

Diedy - ronde 4 - 3de kindje - NOD 3/7
    Lydia - ronde 1 na 3MK - eerste kindje - NOD 7/7
    Gloeke - ronde 1 - 3de kindje - NOD 9/7
    Gene - ronde 1 IVF - bijna 2 jaar - NOD 15/7
    Famm - ronde 1 - 2de kindje - NOD ?
    Lientje16 - ronde 4 - 2de kindje - NOD 24/07
    Annelies13 - ronde 1 - 2e kindje - NOD 24/07
    Wish4 - ronde 6 - 4e kindje - NOD 25/07
    Amoxiclav - ronde 2 - 2e kindje - NOD 28/7
  • Bij mij ten vroegste midden augustus denk ik... Spannend!
    Wanneer hebben jullie je eerste testje gedaan na pilstop?

Ik wou ook nog even vragen: ik vind zeer gemengde antwoorden over koffie tijdens het proberen... Stop ik best volledig? Of is 1 tas 's morgens nog oke?
  • @Lientje1991 ik hou het bij 1 tas. Je kan eventueel na de eisprong echt stoppen. Ik neem op het werk dan een koffie ‘extra mild’ uit het machine wink.gif
    @Gene nog getest?
    Ik ben net terug van mijn eerste controle. Gelukkig geen overstimulatie, 13 follikels! Wel al eentje van 16mm, dus vandaag beginnen spuiten om eisprong tegen te gaan.

• @kalis: Merci! Ik heb voorlopig nog totaaaaaal geen idee van mijn eisprong. Dus ik zal wel gewoon proberen zo weinig mogelijk koffie te drinken vanaf vandaag...
  • @Lientje1991 ik drink gewoon nog wel koffie. 1 tas per dag. Kan niet zoveel kwaad.. Moet maar niet zo lekker zijn tongue.gif

Hier het wachten weer begonnen.. Ben benieuwd
  • Aan iedereen die intussen een positieve test heeft, een dikke proficiat! party.gif
    Voor degenen die slecht nieuws hebben gekregen deze maand, heeeel veel succes in de volgende ronde!

Ik heb even geleden een eerste berichtje gepost als 'Anneke', intussen kon ik het niet laten en heb ik ineens een account aangemaakt bigsmile.gif
    Nog even in het kort, ik heb eind juni mijn laatste pil gepakt en we zijn dus net gestart voor een eerste kindje!

Nu had ik vandaag een rood/roos streepje op het wc-papier en ik vraag me af wat het kan zijn. Mijn lichaam dat alles terug opstart of ...?
    Ik hou alles bij in de app Clue en volgens de standaard cyclus zou ik morgen ovuleren... ovulatiebloed? Of misschien toch al een innestelingsbloeding? Ik hoop sowieso te hard. bigsmile.gif

Heeft iemand dit ook gehad?
  • Nieuwkomer ;-)

Hallo iedereen!

Eerst wil ik jullie heel veel succes wensen en mijn tip is: loslaten ookal gaat dit niet meteen en is dit niet makkelijk.. wink.gif
    In januari 2017 ben ik zwanger geraakt na ronde 5, net wanneer ik het heb kunnen loslaten met zaken bij te houden en alles op te schrijven.
    Ik heb toen heel veel steun, hulp en vooral plezier gehad aan dit forum!
    Nu gaan we voor ons 2e kindje! Dit is de 2e ronde voor mij. SPANNEND!
    Oja zit in mn vruchtbare periode, lekker klussen dus bigsmile.gif

Cé'tje - ronde 2 na mk- NOD 2/7 => Zwanger
    Von trapp 34 jaar, ronde 1 NOD: 09-07 => Zwanger

Diedy - ronde 4 - 3de kindje - NOD 3/7
    Lydia - ronde 1 na 3MK - eerste kindje - NOD 7/7
    Gloeke - ronde 1 - 3de kindje - NOD 9/7
    Gene - ronde 1 IVF - bijna 2 jaar - NOD 15/7
    Famm - ronde 1 - 2de kindje - NOD ?
    Lientje16 - ronde 4 - 2de kindje - NOD 24/07
    Annelies13 - ronde 1 - 2e kindje - NOD 24/07
    Wish4 - ronde 6 - 4e kindje - NOD 25/07
    Amoxiclav - ronde 2 - 2e kindje - NOD 28/7
    Shauniipauni - ronde 2 - 2e kindje - NOD 30/7
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld