NOD Juli 2018

• @Jamima oh wat jammer sadhug.gif Ik herken het maar al te goed, als je dat streepje hebt gezien, al is het maar een dag, is de ontnuchtering eens zo groot. En dat op je vakantie sad.gif Hopelijk kan je er toch nog van genieten en het wat van je afzetten!
    @BLBL Dankje! Hier niet zo regelmatig en late eisprong dus ik vrees voor meer tripjes naar ZH wink.gif
  • We zijn nog maar met een paar dames over deze maand. Hopelijk nog wat positieve testjes!

@Tweety hoe gaat het met jou? Hoe was de eerste IUI gegaan? Was dat in natuurlijke cyclus of met clomid? Ben mij al wat aan het informeren voor mocht het in september/oktober aan ons zijn.
  • Het begint weer te kriebelen om te testen... Grrr die laatste dagen duren altijd zo lang! tongue.gif
  • @BLBL : inderdaad, de maand juli loopt alweer op z'n einde .. hopelijk krijgen we allemaal nog goed nieuws ..

@Mammie84 : hihi niet alleen de laatste dagen. Dat wachten is echt echt verschrikkelijk hé.
    ik moet morgen ochtend achter voorschrifte Clomid (voor op reis, MOEST het nodig zijn, hopelijk niet) m'n man zei : vraag dat ze snel bloed trekken dan weten we het misschien.... dus ik denk dat hij ook niet meer kan wachten. Moeten nogthans nog een week gaan hoor, pregnyl was pas 15/07.

(y) duimen omhoog voor ons allemaal.
  • @Bruggegirl wanneer vertrekken jullie? Want nu gaat het mss toch nog te vroeg zijn, niet?
    @BLBL: wanneer ga jij testen?
  • @Mammie84 : Ja inderdaad, veel te vroeg. Zal het hen ook niet vragen morgen, maar wil wel m'n voorschrift ophalen (zou niet willen een maand overslaan nu)
    we vertrekken zaterdagnacht op reis en komen dan pas 10-08 terug. (Indien nodig, net op tijd voor follikelmeting)
    Zaterdag is het jou NOD? nog eventjes op je tanden bijten. maar ik hou het ook nooit vol tot de dag zelf (a).
  • @Bruggegirl : zaterdag, zondag ja. Best spannend.
    Maandag ga ik pas een test kopen. Als ik me kan bedwingen tot dan content.gif
    Tot nu toe voel ik niets speciaals. Tegenover de vorige keren wel.. echt vanalles en nog wat.
    Nu dus echt niets. Mss een goed teken.
    Mijn ventje is jarig op 8 augustus. Moest de test maandag positief zijn... Dan wil ik hem op zijn verjaardag een klein (groot) cadeautje geven.
  • @mammie84 : Hihi, misschien nog het beste, als je geen testen in huis hebt, kan je niet testen wink.gif
    Zou inderdaad best kunnen, heb nog zo'n verhalen gelezen dat het raak was wanneer ze dachten van nu kan het niet ik voel niets.
    Zou inderdaad een suuuuper cadeau zijn. ik hoop het alvast voor jou & duim keihard mee!!
    ik hoop eigenlijk een beetje hetzelfde hier, m'n man is jarig 3 augustus bigsmile.gif zou ook een mooi geschenkje zijn.
    Ik voel eigenlijk niets, behalve dan een opgeblazen gevoel maar vermoed dat dit van de Pregnyl komt, want ik heb er sindsdien last van.
  • @Bruggegirl @Mammie84 ik ga mij proberen inhouden en wachten tot vrijdag om te testen. Zo had de gyn het ook gezegd, dat zijn nog 2 ochtenden, dat moet toch lukken tongue.gif Wij gaan dit weekend ook weekendje weg, als het dan slecht is, meteen afleiding.

Heb niet veel kwaaltjes, beetje gevoelige borsten, beetje steekjes in mijn lies/buik; maar niet misselijk.
  • Ik duim alvast @BLBL thumbup.gif

Tot nu toe nog geen bruinverlies. Dit had ik de laatste twee cyclussen wel na het verlies van ons popje.
    Dus dat is voor mij ook al een goed teken.

@Bruggegirl vanaf wanneer kan jij dan testen?

wave.gif
  • @BLBL : Inderdaad, en als deze morgen al lukt, dan ist er nog maar ééntje. Ik hoop alvast dat positief is, dan kan het een feestweekend worden ipv afleiding.

@mammie84 : Klinkt inderdaad goed, als je dat de vorige keren niet had. Ik duim dat het een positief teken kan zijn!!!
    Wat erg van jullie dochtertje sad.gif het leven zit soms niet eerlijk in elkaar. Hopelijk hebben jullie steun en kracht kunnen vinden bij elkaar.

Ik kan pas testen ik vermoed 31-08. (Zondag 15 was m'n pregnyl spuit & maandag avond voelde ik een piep klein steekje, (ik voel m'n eisprong anders nooit) dus vermoed dat dit de maandag avond was. Vanaf de woensdag had ik zo licht gevoelige tepels (dit heb ik wel altijd 2 of 3 dagen nadat m'n eisprong geweest is, dan ben ik ook zeker dat hij gepasseerd is) nu heb ik dat gevoel nog steeds, ..maar vermoed dat dit door de pregnyl komt..
    Ik voel verder nog helemaal niets.

Spannend voor ons allemaal, je zou er nerveus van komen bigsmile.gif
  • @Bruggegirl niet getest deze morgen! We wachten nog geduldig af.

Had je voor de rest veel last van die Pregnyl? Heb je die spuit zelf gezet?

Blij dat ik hier op het forum wat kan praten!
  • @BLBL : super wink.gif dat is karakter hebben .. Te vroeg testen is eigenlijk nooit goed, zelf al is het negatief dan nog heb je hoop dat je gewoon e vroeg hebt getest .. veranderd dus niets & we kunnen maar beter wachten tot het resultaat duidelijk is.

Neeh ik heb de spuit niet zelf gezet, (durfde echt niet) deed op zich geen pijn, maar ze spuiten hééél traag in, heb dus maar weg gekeken tongue.gif heb wel spuiten mee gekregen voor volgende keer (maar denk dat ik dan toch gewoon terug ga, moest het nodig zijn .. )
    Opgeblazen beetje en ik vermoed dat dit van de pregnyl komt. en wat verdikt van de clomid heb ik de indruk sad.gif
    Voor de rest eigenlijk niet, gelukkig want had al veel verhalen gelezen ..

Inderdaad, je hart hier eens luchten of praten met vrouwen die hetzelfde meemaken kan echt deugd doen hé.
  • @Bruggegirl : wij hebben heel veel aan elkaar gehad. Gelukkig maar.
    Veel gepraat maar ook veel gehuild.
    Deze week zou ik normaal moeten bevallen ponder.gif

Gisteren en vandaag voel ik mij op bepaalde momenten erg duizelig.. en ik heb meer slijmverlies ook.
    Vandaag naar de action geweest... En ik heb toch al maar testen meegebracht blush.gif
    Nu is het de kunst om ze nog niet te gebruiken...

• @Mammie84 : moet niet makkelijk zijn dan deze periode sad.gif de herinneringen die boven komen.

hmm zijn allemaal goede tekens!!! (y) zou een mooi geschenkje zijn gestuurd van boven .. ! knuf.

hahaha, vol houden ! je mag bijna testen!!

Hier nog steeds niets speciaals sad.gif ik heb ook nooit echt slijmverlies sad.gif hélémaal droog eigenlijk. zal wel geen positief teken zijn ..
  • @BLBL Alles ok hier. Eerst druk op het werk en nu op vakantie, dus de wachtweken vliegen voorbij. Ik ben uiteindelijk drie keer op follikelmeting geweest, ma, woe en zondag. Zondag rechts eitje van 19mm en bloed zei dat eisprong eraan kwam, geen pregnyl nodig dus. Maandag voormiddag dan eerste IUI, in een natuurlijke cyclus. Ik neem nu utrogestan tot de bloedname (ga ik bij de huisarts laten doen = dichterbij).

Veel succes met testen!
  • @tweety : ik had ongeveer hetzelfde traject, wel7keer moeten gaan voor folikel meting (clomid sloeg eerst niet aan) maar ook zondag 15-07 eentje van 19mm (wel spuit pregnyl gehad) Maandag avond is hij gesprongen ..
    Leuk dat je zoveel afleiding had, nog 5 dagen wachten (y) moet lukken zeker op reis.

recent vertelde m'n schoonzus dat ze in verwachting zijn. Pff heb het er extra moeilijk mee, net precies omdat het iemand zo dichtbij ons is (Ben natuurlijk oprecht blij voor hen, ze verdienen dit ook zoals iedereen), gisteren kon je het al klein beetje zien ...
    Ik weet soms niet goed hoe ik me moet gedragen als het erover gaat ..
  • Ik heb niet getest, maar had wat rozig verlies vanmorgen, dus waarschijnlijk is het toch niks. Maar normaal houdt utrogestan mijn maandstonden tegen. Of het is zoals in maart wel iets geweest, maar weer misgelopen. Zien hoe het verder evolueert door de dag. Dan kan ik nog zien of ik morgen vroeg nog test of niet...
  • @Mammie84 sadhug.gif Het er tegenop zien is soms nog ergens dan de dag zelf, daarna kan je hopelijk weer opgelucht adem halen. Veel succes en wie weet heb je tegen dan mooi nieuws, dat zou pas een regenboogje zijn!
    @BLBL das wel vreemd tijdens de utrogestan.. Nog een dagje wachten zeker voor meer duidelijkheid?
    @Tweety @bruggegirl veel succes en geduld wink.gif
  • @Minie : vandaag zou normaal de dag zijn. Ik blijf het zo jammer vinden.
    Mijn man is er zo erg kapot van. Het was zijn eerste kindje. Hij heeft het echt nog zwaar en heeft bang dat ik niet meer zwanger zou geraken.
    Maar eens zal het wel lukken. Ik blijf wel positief.
    Tot nu toe nog geen bruinverlies ofzo. Dus het zit nog goed.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld