NOD Juli 2018

• @BLBL, ik wil zondag testen.... Moet woensdag m'n regels krijgen.. '
    Volgens m'n acupuncturist ben ik terug in orde.. Joepie...
    Maar nu zoveel schrik dat het weer niets gaat zijn. Ik weet wel dat ik het moeilijk ga hebben deze keer als het weer niks is....
    Pff 7 maanden begint al wel te tellen...
    Ook al weet dat ik hier zeker niet het langste zit... Maar ervan uitgaande dat ik geen medische begeleiding nodig heb, is 7 maanden wel lang... Niet?

Hoe gaat het bij jou?
  • @liemke jij had problemen met uw gezondheid (klierkoorts dacht ik ?).
    Mss had je totaal geen kans de voorbije maanden ? En heb je nu pas terug kans.
    Mss toch wel in uw achterhoofd houden dat dit invloed had ?
  • @Mammie84 en @BLBL ik heb mijn regels gekregen.
    Cyclus zit helemaal regelmatig nu, sinds een half jaar.
    Het kon sowieso niets zijn deze maand want ik was op vakantie tijdens mijn eisprong, mijn man was thuis.
    Volgende maand beter. Bedankt dat jullie aan me denken.
    Succes aan degene die nog moeten testen!
  • @Neuzeke ik had idd vanalles deze winter... M'n lichaam was al een pak beter maar heb toch 1,5 maand wekelijks acupunctuur gehad om het laatste uit m'n lijf te krijgen. Wie weet moet ik inderdaad vanaf nu beginnen tellen en de afgelopen 6 maanden niet meerekenen....
  • @Kate25 jammer, maar goed dat je cyclus nu goed regelmatig is. Succes volgende maand!

@liemke1709 Lief dat je ernaar vraagt. Met mij alles goed, ben heel rustig geworden precies na het laatste bezoek bij de gynaecoloog, wetende dat we verder gaan proberen met IUI na die kijkoperatie. Zullen wel weer afwachten. Al hoop ik natuurlijk dat het deze maand gewoon natuurlijk lukt! Goed dat je lichaam nu terug in orde is. Ik ben vorige maand ook begonnen met acupunctuur, ik hoop dat het helpt! (heb al vanalles geprobeerd: osteopaat, voetreflexologie). En ik begrijp maar al te goed elke maand die teleurstelling, na 7 maanden of na 2 maanden of na 13 maanden - als je het wil kan het niet rap genoeg! tongue.gif

Ik had mijn eisprong op 9/7 - dus zou eigenlijk dinsdag mogen testen, maar ga pas testen op vrijdag 27/07 - het zal toch niks zijn. Mijn baarmoederslijmvlies toch te dun is en had mijn ei al op dag 9, dus ook wel veel te kort denk ik om goed eitje te hebben.

• @BLBL : amai ik zou zo lang niet kunnen wachten.
    Ik heb nu wel bewust nog geen testen in huis. Ik wacht af tot de nod. En die valt net op een zaterdag, dus zal dan 's maandags pas na het werk testen kunnen halen.

@Kate25 : jammer. Veel succes volgende maand.

wave.gif
  • @liemke1709 : nog een paar dagen geduld en je kan testen. Hopelijk een positief resultaat!
  • Hier even anoniem omdat ik mij toch wel schaam voor de details tongue.gif
    Wij zijn nog niet zo lang bezig dus ik probeer er geen druk op te leggen bij mijn man. Pas als we na 6 maand niet zwanger zijn wil ik alle regeltjes proberen volgen.
    Nu dus het volgende. Ik had mijn eisprong zondag (wat ik pas achteraf gezien heb omdat ik temp)
    Maar zondag hebben wij 2x seks gehad waarbij buiten mij gekomen is.
    Ik vrees dus dat deze ronde verloren is? Of zit mogelijks toch genoeg zaad in zijn voorvocht en is er nog een beetje hoop?
  • hier is het wat afwachten. moest ze gisteren (vrijdag) krijgen. maandag heb ik een early test gedaan en die was negatief.
    Nu vandaag heb ik ze nog steeds niet.
  • @Jamima Spannend Jamima! Hopelijk goed nieuws!

Ik kom af en toe nog eens kijken en hoop op goed nieuws! thumbup.gif
  • @Jamima mijn duimen draaien!! thumbup.gif
    Voel je niets speciaals?
  • @Jamima ga je nog eens testen of afwachten? zijn er symptomen?

@Mammie84 mijn gyn zei om pas een thuis test te doen op vrijdag, ik zal wel zien of ik het zo lang volhou. tongue.gif
    Maar als ik stop met utrogestan, duurt het 2 dagen voor mijn regels doorkomen. Dan begint nieuwe cyclus en dan is de gyn op tijd terug van vakantie om hopelijk een goede follikelmeting te doen. Anders komt die timing ook niet goed uit.

• @Jamima spannend! Ik duim !
    @liemke1709 @Mammie84 nog eventjes geduld, hopelijk goed nieuws!
    @BLBL hier volgende cyclus starten met follikelmeting, hoop alleen dat ik niet te dikwijls moet gaan (dan is het ook maar zo natuurlijk) Moet jij vaak terug of kunnen ze dat goed inschatten? Door wegenwerken is het hier voor de moment nogal een gesukkel om aan het ZH te geraken. Het geeft me voorlopig wel gemoedsrust, een beetje t gevoel dat we vooruitgang maken
  • @Minie helaas... m'n regels zullen morgen doorbreken, vandaag al wat rozig verlies...
    Begin het al gewoon te worden sadhug.gif
  • thx voor het duimen. ik loop elke keer maar naar het wc uit schrik dat men ms doorkomen maar gelukkig telkens niks.
    ik voel niets eigenlijk, enkel savonds een enorme opgezette buik. ik wacht nog af tot eind volgende week en dan zal ik testen. (momenteel op vakantie), als ik me kan inhouden natuurlijk

@liemke1709 knuff sadhug.gif Aangepast door Jamima op 21/07/2018 23:08
  • @Jamima Merci, veel succes met niet testen, hopelijk blijven ze weg en test je positief!

Ik haal me hier uit het lijstje en schuif nu wel zeker door naar augustus...

04/07 Manon25- 26 jaar- 1 ste kindje - ronde 7 (na bbz)
    06/07 Blondie - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 15 (3de iui behandeling)
    06/07 Gene - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 12 (met clomid)
    09/07 Lynntjen - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 (na miskraam)
    10/07 Patricia 38 jaar 3de kindje ( poging 2 na miskraam met inseminatie)
    11/07 Lydia - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 na mk
    11/07 glamm-iT: 30 jaar 2e kindje ronde 2
    14/07 Dotje - 38 jaar - 3e kindje - ronde 6
    31/07 Bruggegirl - 25 jaar, 1ste kindje, ronde 10 (Clomid + Pregnyl)
    18/07 Kate25 - 26 jaar, 1ste kindje, ronde 2
    18/07 Babette9 - 32 jaar, 2de kindje, ronde 3
    18/07 Jamima - 32 jaar - ronde 2
    28/07 Mammie84 - 34 jaar - 3de ronde
    28/07 BLBL - 35 jaar - ronde 13 (na miskraam)
    31/07 Snowflakes, 25 jaar, 1ste kindje, ronde 1
    31/07 Tweety - 34 jaar - 3e kindje - ronde 26 (1e IUI)
    ??/07 Vennie : 39 jaar 2e kindje , ronde 1
  • Ik kreeg vanmiddag heel even een misselijk gevoel. Zou dat nu al kunnen?
    Mss eerder van de warmte...

Ik ga pas testen na NOD. Heb de vorige keren al teveel testen gebruikt..
    En nu dus geen in huis gehaald. tongue.gif

wave.gif
  • emotionele rollercoaster vandaag. vanochtend nog niets, Zeggen ze hier dat ik gerust kan testen met een ovulatie test. dus ik doe dit en ik zie een lichte streep. beetje voorzichtig maar toch in de wolken gelopen heel de dag, wou dan morgen in de apotheker toch nog een echte zw test gaan halen voor de zekerheid.
    maar dus deze late namiddag ineens buikpijn,hoofdpijn, alles ineens en ja daar waren ze shocked.gif heb daar liggen wenen in de toiletten als een klein kind.
    maar ben er weer een beetje door nu, was gewoon zo teleurstellen omdat ik echt het idee had gekregen van het toch te zijn maar het is niet zo dus we schuiven door naar volgende maand. thx voor het duimen iedereen en ik hoop dat de volgende testers hier beter resultaat hebben dan ik thumbup.gif

Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld