NOD Juli 2018

• @Dottemie ja voelt wel onwennig om de stap verder te zetten nooit gedacht zover te moeten gaan en merk dat het we wat spanningen geeft in de relatie
  • @BLBL dank je! Super dat je verdere stappen gaat ondernemen... Als ik het had geweten had ik van de eerste maanden na curettage laparoscopie gedaan, want dat had me veel ellende gespaard denk ik... Dus ik ben zo blij dat jouw arts hiervoor wilt gaan! Ben benieuwd! Succes

Ook aan alle dames veel succes!

xxx
  • Vandaag een positieve ovulatietest.
    Gelukkig de voorbije dagen al goed ons best gedaan, we gaan nog effe door tongue.gif
  • @patricia Ja dat begrijp ik hoor. Zeker omdat we al twee kinderen hebben denken we dat het nu ook wel zal lukken maar jr ziet maar wat ouder worden met ons lichaam doet hé!

Pfff, hier nog steeds niets. NOD was zaterdag, deze morgen getest en negatief. Ze zullen wel gaan komen zeker? Dat wachten is ook altijd zo frustrerend hé!
  • Hallo dames

Even weg geweest.
    Eerste keer clomid en pregnyl. 5 dagen 1 pilletje, maar er gebeurde niet veel, 1 x 14mm gehad maar 2 dagen later waren ze plots verdwenen? (zonder eisprong) dan dubbele dosis moeten starten, gisteren dan eindelijk goed nieuws, eentje van 19 & eentje van 16 in de namiddag spuit pregnyl gehad.
    Verwacht dus ergens deze nacht m'n eisprong als het idd pas na 36 uur komt ..
    Hebben gisteren rond de middag er ons werk van gemaakt en deze avond nog eens.
    Volgens een vriendin, leven sperma cellen slechts 24 uur en eicel 48uur. (ik dacht dat ze langer leefden de sperma cellen).
    Volgens haar zal gisteren middag dus niet veel helpen als de eisprong pas deze nacht is ..

Wat is jullie mening?

Succes aan iedereen op het wachtbankje!! en voor diegenen waarvan het nog net de vruchtbare dagen zijn .. Maak het extra romantisch wink.gif
  • @Bruggegirl Ik had ook 2 eitjes en op de dag van pregynl en 2 dagen later ons huiswerk gedaan
    en ik ben zwanger. Mijn gyneacoloog zei beter kansen als je ervoor doet.
    Veel succes hoor!
  • @Gene : Super, bedankt voor je hoopgevende reactie bigsmile.gif zo spannend!

En een hele hele dikke proficiat !!!!!
  • Vandaag eerste keer IUI gehad, ik zet me bij in het lijstje.

04/07 Manon25- 26 jaar- 1 ste kindje - ronde 7 (na bbz)
    06/07 Blondie - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 15 (3de iui behandeling)
    06/07 Gene - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 12 (met clomid)
    09/07 Lynntjen - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 (na miskraam)
    10/07 Patricia 38 jaar 3de kindje ( poging 2 na miskraam met inseminatie)
    11/07 Lydia - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 na mk
    11/07 glamm-iT: 30 jaar 2e kindje ronde 2
    14/07 Dotje - 38 jaar - 3e kindje - ronde 6
    16/07 Bruggegirl - 25 jaar, 1ste kindje, ronde 10 (Clomid + Pregnyl)
    18/07 Kate25 - 26 jaar, 1ste kindje, ronde 2
    18/07 Babette9 - 32 jaar, 2de kindje, ronde 3
    18/07 Jamima - 32 jaar - ronde 2
    25/07 Liemke1709 - 31 jaar - 2de kindje - Ronde 7
    28/07 Mammie84 - 34 jaar - 3de ronde
    28/07 BLBL - 35 jaar - ronde 13 (na miskraam)
    31/07 Snowflakes, 25 jaar, 1ste kindje, ronde 1
    31/07 Tweety - 34 jaar - 3e kindje - ronde 26 (1e IUI)
    ??/07 Vennie : 39 jaar 2e kindje , ronde 1
  • Hier nog steeds geen duiveltjes, NOD was zaterdag de 14de, intussen zijn we de 17de... Wel maandagnacht getest en negatief. Ja echt, nacht smile.gif Ik lag in mijn bed te woelen, ja, jullie kennen dat gevoel wel van zou ik testen of wachten en toen dacht ik plots, verdorie, ik test gewoon nu dan kan ik daarna mss terug slapen smile.gif

Ik keek daarnet in de spiegel en ik zie dat ik gelijk een plotse opstoot van acne heb sad.gif Not fun, tenzij dit een pril zwangerschapsverschijnsel kan zijn? Ik kan me dit bij mijn vorige twee kinderen niet meer herinneren, maar dat is dan ook al zo lang geleden. Wat denken jullie? Zou dat kunnen?

• Ik kan het lijstje ook aanpassen NOD is eindelijk geweten 31-07.
    Zondag eerste keer spuit pregnyl na clomid gehad. Dus zou normaal vorige nacht m'n eisprong moeten geweest zijn ..
    Super spannend.

Als ik alle reactie's hier lees, ben ik dus niet de enige die het maar niet kan loslaten. Ik zeg vaak tegen mezelf denk er even niet aan en ontspan.. Niet zo gemakkelijk, zit constant verhalen op te zoeken & m'n eigen lichaam te analyseren.

@Dottemie ondertussen inderdaad al wel enkele dagen overtijd. een vriendin vertelde me recent ook dat ze zwanger was en ze had ook last van acne (kon je echt goed merken) dus hopelijk is dit bij jou een positief teken!!!!

Héél veel succes iedereen.

04/07 Manon25- 26 jaar- 1 ste kindje - ronde 7 (na bbz)
    06/07 Blondie - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 15 (3de iui behandeling)
    06/07 Gene - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 12 (met clomid)
    09/07 Lynntjen - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 (na miskraam)
    10/07 Patricia 38 jaar 3de kindje ( poging 2 na miskraam met inseminatie)
    11/07 Lydia - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 na mk
    11/07 glamm-iT: 30 jaar 2e kindje ronde 2
    14/07 Dotje - 38 jaar - 3e kindje - ronde 6
    31/07 Bruggegirl - 25 jaar, 1ste kindje, ronde 10 (Clomid + Pregnyl)
    18/07 Kate25 - 26 jaar, 1ste kindje, ronde 2
    18/07 Babette9 - 32 jaar, 2de kindje, ronde 3
    18/07 Jamima - 32 jaar - ronde 2
    25/07 Liemke1709 - 31 jaar - 2de kindje - Ronde 7
    28/07 Mammie84 - 34 jaar - 3de ronde
    28/07 BLBL - 35 jaar - ronde 13 (na miskraam)
    31/07 Snowflakes, 25 jaar, 1ste kindje, ronde 1
    31/07 Tweety - 34 jaar - 3e kindje - ronde 26 (1e IUI)
    ??/07 Vennie : 39 jaar 2e kindje , ronde 1
  • @Bruggegirl

Ah dan duim ik mee voor jou hoor!!!

Ja dat loslaten hé! Moeilijk hoor. Ik probeer nu ook elk gevoel te analyseren. Buikpijn.. Is dit nu een zwangerschapssymptoon of teken dat er iets anders op komst is? Voelt het anders dan vorige maand? Ja? Nee? Ja?... Hopeloos. We kunnen ons zelf zo zot maken hé! Vermoeiend.

Mss dat ik straks nog eens langs de winkel rij om een nieuwe test. Want de test van zondag op maandag was met 'nacht'urine en niet met ochtendurine, haha! tongue.gif

En morgen zijn we al woensdag hé! Of wachten tot donderdag? Dillema's bigsmile.gif bigsmile.gif
  • @Dottemie

Bedankt!! wink.gif

haha, ja inderaad hélémaal waar. We weten dat we onszelf helemaal knettergek aan het maken zijn en toch kan je stoppen hé.
    M'n man zegt soms, je bent er te veel mee bezig, voor hen is het niet hetzelfde. (niet dat het wachten minder erg is, of de telleurstelling minder groot als het niets is) maar zei MOETEN niets voelen hé, het gebeurd met ons lichaam dus is het logisch dat je echt alles tracht te linken aan een mogelijke zwangerschap! bigsmile.gif

hihi, dat eeuwige wachten en denken dat je wel nog 2 dagen zult wachten om te testen, maar een uur later jezelf betrappen in de badkamer met een zwangerschapstest .. tongue.gif

Laat zeker iets weten !! wij duimen mee !!
  • Haha ja al dat voelen, twijfelen en er mee bezig zijn, tis overal hetzelfde precies smile.gif

Hier een goed gevoel na bezoek aan gyn. Heb vandaag eisprong, maar man is deze week net weg op mannenweek. Ik had het al wel vermoed dat het heel slecht ging uitkomen. Dus deze maand zal t niks zijn. Maar 3e dag cyclus bloed laten trekken en dan cyclusopvolging de komende maanden. Met follikelmeting de ideale timing en als blijkt dat eisprong inderdaad laat komt en ms te vroeg, eventueel bijsturen met medicatie. Maar ze hoopte mij snel zwanger te krijgen. Ze doet maar wink.gif
  • @Dottemie ja dat wachten is soms nog erger dan een negatieve test of ongesteld worden vind ik
  • @Mammie84 ik heb net eens getest. Gisteren kleine "bloeding" en vanmorgen niets meer dus ik hoopte op innesteling. Helaas negatief dus ofwel te vroeg getest ofwel komen mijn MS toch nog door vandaag. Mijn luteale fase was vorige ronde maar 7 dagen. Toen met Tarwekiemolie begonnen en mijn LF lijkt alvast langer te zijn. Ik had mijn eisprong rond 8 juli volgens testjes.
  • @Babette9 : dan is het nog te vroeg om te testen. Nog even afwachten. Succes thumbup.gif
  • @Bruggegirl

Deze morgen zijn ze er dan toch doorgekomen. Pfff, weer doorschuiven naar de volgende ronde hé!

Voor een man is het inderdaad nog anders. Tuurlijk leven ze mee, nogal logisch, maar het is zoals je zei, het is ons lichaam. En geen controle over je lichaam hebben, of twijfelen aan wat je voelt is niet zo simpel hé!

@Minie

oooh, das ook wel jammer. Anderzijds, een ronde meer of minder, wat maakt het uit als het maar snel eens raak is hé! Alleszins geen stress op het wachtbankje voor jou dan. Ja, laat de gyn maar doen hé! wink.gif Ik Duim mee dat ze haar werk goed doet smile.gif

@patricia

Dat wachten is inderdaad een hele domper hé! Stress en vermoeiend. Niet weten en hopen maakt een mens soms onnozel. maar ik had je al gezegd dat we ook hulp gingen zoeken zeker? Afspraak met gyn begin augustus. Hoe is het met jou intussen? Niet teveel last van hormonen en zo? Want het legt allemaal een extra druk op de relatie hé! Succes alvast!

Ik schuif dus door naar augustus maar kom hier nog wel eens piepen in de hoop naar positief nieuws van sommigen hé! wink.gif
  • @Dottemie : pfff wat jammer sad.gif had het je gegund!! Die teleurstelling steeds is met niets te vergelijken hé sad.gif Hopelijk brengt augustus meer geluk!! Succes alvast!!!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld