NOD Juli 2018

• @Blondie Ik weet dat je u zo machteloos voelt en dat het niet leuk is om leuk nieuws
    te zien verschijnen maar ik had ook niet gedacht dat ik hier zo ging
    verschijnen en dat het kon. Jouw tijd komt echt. Ik ga zo blij zijn voor jou
    want je verdient het echt. De medische wereld staat al zo ver
    dat ze bijna alle koppels kunnen helpen met hun wens.
    Ik weet dat woorden niet veel uitmaken bij dit verdriet maar
    blijf geloven! Ik geloof er alvast in! candle2.gif

@sisi Ooh die teleurstelling toch...even tijd nemen om het te plaatsen en
    dan weer beginnen aan een nieuwe maand en een nieuwe kans! Succes thumbup.gif

@Bruggegirl Ooh niet leuk dat je cyclus in de war is. Het is altijd een zoektocht wat
    de juiste oplossing is. Niet opgeven de juiste oplossing komt er zeker!
    Veel succes voor jullie!!

Bedankt voor de vele felicitaties! Het forum heeft me echt geholpen
    tijdens de moeilijke momenten.
    Zwanger zijn brengt bij mij veel onzekerheid. Ik mag 18 juli gaan voor
    eerste echo! Hoop echt dat alles goed zit.

• @patricia is jouw nod morgen niet? Succes hé
  • @Gene proficiat! Geniet er van!
    @Blondie jouw naam kom ik inderdaad al tegen sinds ook wij begonnen vorig jaar in maart... Onze tijd komt nog! Hoe moeilijk het ook is, de moed niet verliezen. Wanneer je het minster verwacht, is het wel eens prijs!
    Ik lees elke week wel eens bij maar ben ondertussen niet meer zo actief op het forum. Probeer het allemaal wat los te laten. Ik ben vandaag langs de gynae geweest. Was geleden sinds december (controle na miskraam) dat ik haar had lastig gevallen. Ik vond dat het wel eens tijd was geworden om toch langs te gaan. Ze maakt zich geen zorgen zolang er geen jaar en half gepasseerd is. Dus ze begint opnieuw te tellen sinds de controle in december. (We zijn al bezig sinds maart 2017🙁 Wat dus wil zeggen ten vroegste december 2018 onderzoeken). Om me wat te paaien werd een labo voorgeschreven ter controle van de hormonen (af te nemen tijdens mijn regels). Indien daar geen afwijkingen zijn gwn verderdoen zoals nu tot december. Dan pas wordt er een onderzoek gedaan op het sperma en naar de doorgankelijkheid van mijn eileiders. Pas later eventueel stimulatie.
    Vanmorgen (dag 15) temp 36,4 wat toch wel 0,4 minder is dan gewoonlijk, vandaag af en toe gevoel alsof er een steen in mijn rechter onderbuik rammelde. Op de echo was er aan de rechterzijde een follikel van 17mm te zien. Ik vermoed dat de eisprong dan niet ver af meer is??
    Sinds 2 maand gestart met voetreflexologie en moet toegeven dat mijn cyclus de voorbije 2x redelijk genoemaliseerd was (31d ipv 37-43)
    Ik zie toch wel een lichtpuntje in de duisternis. Hopelijk worden veel wensen vervuld deze zomer. Veel succes iedereen xx
  • Wauw @Gene wat lees ik hier, proficiat! Hopelijk loopt alles goed thumbup.gif

Hier eens goed kunnen relaxen op vakantie!
    Nu wel een beetje stress voor bezoek aan gyn volgende week. Hoop dat ze nu toch iets willen ondernemen, cyclus eens opvolgen of wat dan ook, want ben de moed een beetje kwijt na 2,5 jaar tough.gif Als die nu zegt gewoon verder doen...
    Tot hiertoe altijd binnen het jaar zwanger geraakt dus 'normaal' maar het duurt zo vreselijk lang zo sad.gif ik word er helaas ook niet jonger op
    Hoop dat ze me terug wat goede hoop en moed kan bezorgen, maar durf er ook niet teveel van verwachten

Aan alle andere die ik hier (weer maar eens) zag passeren, ook voor jullie wens ik wat hoop en courage, er zijn zo van die maanden dat je er echt genoeg van hebt, hopelijk worden ze gevolgd door een prachtig geschenk candle2.gif
  • Hey dames
    Ik lees al een tijdje mee maar post zelf niet zoveel omdat ik er niet te veel mee wou bezig zijn.
    Vandaag een Pos test dus heb bloed laten nemen, morgen het resultaat. Ik ben zo bang na mk ...
  • Bedankt lieve dames voor alle lieve en aanmoedigende woorden 💗. Helaas is mijn menstruatie alweer doorgekomen afgelopen weekend zoals ik al verwacht had. Morgen heb ik weer een gesprek op Fertiliteit om te horen wat we nu gaan doen. Ik neem al 6 maanden clomid en pregnylspuit en wss gaan ze nu de medicatie aanpassen omdat het maar niet aanslaat. Hopelijk krijgen we nu echt eens goed nieuws in augustus. Dit weekend wat in de put gezeten, maar ben er weer bovenop nu 🤗. Opstaan en weer doorgaan met ronde 16. We geven niet op! Duimen jullie mee?!
    Veel succes aan iedereen die nog in de groep van juli zitten. Mijn duimen staan omhoog! Ik verlaat deze groep en sluit me weer aan bij de volgende maand.
    Veel liefs, en bedankt voor alle steun ♥️
  • @Blondie ik duim voor jullie mee dat het binnenkort wel mag lukken.
    Hopelijk start de gyne nu met de volgende stappen!
    Succes!

Hier komen de vruchtbare dagen er weer aan. Morgen begin ik met de ovulatietesten. Normaal komt men ei altijd op dag 15 of 16, maar toch voor de zekerheid optijd beginnen testen.

Veel succes aan alle dames hier!

wave.gif
  • @Meljodeb Bedankt! Zou je zelf geen afspraak maken bij fertiliteit?
    Ze hadden mij dat hier ook aangeraden en ik was 9 maanden bezig toen.
    2 maand later en ik ben zwanger... Wachten tot december 2018 is toch heel lang?
    Hoe lang ben je nu al bezig na je miskraam?

@Minie Bedankt Minie tot nu toe gaat alles goed.
    Veel succes nog, het wachten duurt zo lang sad.gif

@Blondie Het soms echt niet eerlijk hé. Zoveel factoren
    die moeten goed zitten. Ik gun het jou zo van harte! Ik hoop
    echt dat je de volgende bent die hier goed nieuws zal brengen.
    Mijn duimen staan voor je omhoog! thumbup.gif

Aan alle andere nog veel succes!!
  • @Blondie lief dat je achter me vraagt. Alles goed hier. Alleen na de vlokkentest echt mijn klopke gekregen van alles, maar dat passeert wel zeker... Uitslagen waren goed en we verwachten een jongen... smile.gif

Zou het misschien geen idee zijn om eens menopur te spuiten? Ik had daar het beste resultaat mee.. Ik hoop dat je snel van start kan en dat augustus gewoon een knaller van een pos. zwangerschapstest geeft. Niet vergeten, de aanhouder wint, jullie beebje zal komen...

Dikke knuffel xxx
  • Super nieuws Nr3 . Binnenkort (zal er snel zijn) een klein kereltje bij
    Weten de zussen het al ?
  • alvast een dikke proficiat aan alle zwangeren.

en een dikke knuffel nog aan de wachtenden. hug.gif
  • @Lynntjen proficiat hopelijk goede resultaten van je bloedafname!
    @Minie tof om te lezen dat je vakantie heeft deugd gedaan! Ik hoop dat je gyn je wat gaat opvolgen vanaf volgende week.
    @Blondie ik duim natuurlijk mee voor jou! succes met je gesprek bij fertiliteit!
    @Nr3 zo blij om te horen dat alles goed gaat en een jongen! super leuk!
    @Mammie84 onze cycli komen wat overeen, ik heb geen ovulatietesten in huis op dit moment. Heb er al zoveel gebruikt, weet niet of ik er deze maand ga gebruiken.

Aan al de andere dames, veel succes deze maand! Voor diegene die net als ik al lang wachten op een wonder, we moeten er blijven in geloven.

Vandaag een jaar geleden had ik mijn curettage, maar wonder boven wonder voel ik me niet slecht vandaag. Het pech jaar mag wel eens voorbij zijn, heb er genoeg van ongelukkig en verdrietig te zijn. Vruchtbare dagen komen eraan, dus we weten wat doen, vrijdag afspraak bij de gynaecoloog voor follikelmeting.

• @Dottemie de devil.gif waren er 4 dagen te vroeg hebben vandaag eerste gesprek gehad voor opstart van ivf-icsi ..
    hoe gaat het bij jou
  • Hier op de wachtbank...

Duimen omhoog voor ons allemaal!!! thumbup.gif
  • @Minie : Anders eens extra testen vragen bij de gyne?
    @BLBL: wij lopen inderdaad gelijk. We kunnen samen aftellen.
    Hopelijk komt mijn eisprong dan toch netjes optijd. Voorlopig is de ovulatietest nog niet positief.

Fijne dag nog allemaal wave.gif
  • hier is het de laatste week wachten geblazen. ben ook wat benieuwd. als ik de banner volg qua ovulatie, klopte het niet met mijn ovulatietesten.
    maar als het goed is heb ik nog geklust op de juiste dagen. wachten en zien nu.
    we vertrekken op vakantie zondag en er staan een heleboel pretparken op de agenda dus heb al een vroege zwangerschapstest bij, dan kan ik alvast even testen om te weten of ik in die snelle attracties mag gaan of niet he. Zou niet willen dat ik iets verkeerd doe moest het toch gelukt zijn;
  • @patricia

Mijn NOD is morgen dus ff afwachten hé! Maar gemengde gevoelens nu. Ik heb van die ovulatietesten van het kruidvat liggen omdat mijn cyclus in het begin helemaal niet regelmatig was, intussen eigenlijk wel, behoudens eens een dag verschil, maar alleszins geen tien dagen meer zoals ik eerst had na het vewijderen van mijn spiraal. Tja, en dan misreken je je natuurlijk in je vruchtbare periode hé! Wel deze maand dacht ik, ze liggen hier toch nog, ga nog eens nakijken hoe het nu zit met mijn eisprong. De dag voor mijn 'zogezegde' eisprong testte ik en kreeg geen dik lijntje, dus dacht ik tiens, dan toch morgen nog geen eisprong precies. Dus ik testte opnieuw een dag later maar nu was er compleet niets meer. Dat had ik eigenlijk nog nooit gehad. Meestal een paar dagen een lichte streep om dan effectief de dag ervoor een dikke lijn te zien. Om dan exact 14 dagen nadien ongesteld te worden hé! annoyed.gif
    Zou dit er dan op kunnen wijzen dat mijn eisprong eerder was deze maand? Maar dan verschuift mijn NOD naar vroeger hé! Had ik mijn regels dan al niet moeten hebben? En niet, is dat dan goed nieuws? Pfff, een mens kan zichzelf nogal zot maken hé! tongue.gif

Nu ja, wachten dus hé! Mijn buik voelt alleszins raar, dus ga er wel van uit dat het weer niets zal zijn hoor! Heb trouwens ook al een afspraak bij de gyn begin augustus. Want ja, wij worden er niet jonger op hé! En net zoals bij jou heb ik al twee kinderen met mijn ex, maar mijn nieuwe partner dus nog niet. Bij mij zou alles moeten werken dus bigsmile.gif

Jullie zitten al een stadium verder dus. Hopelijk wordt jullie wens nu snel waarheid hé! Ik duim alvast mee hoor !!!
  • @Jamima, de ovulatietesten volgen hoor. Pas je bannertje maar aan wink.gif

Hier nog geen eisprong.
    Licht streepje op de ovulatietest, dus ik denk pas binnen een dag of 2, 3
    Straks een doosje bijhalen want ik heb er nog maar eentje.
    Ondertussen maken we het zeker gezellig.

wave.gif
  • Hier nog niks te zien op de echo bij de follikelmeting - nog geen eitje. Ik moet volgende week woensdag terug.
    Ze sprak wel om na mijn maandstonden volgende maand een kijkoperatie te doen van de baarmoeder en doorgang eileiders en voor te bereiden op IUI. Blij dat we toch iets hebben om naar uit te kijken en niet moeten blijven proberen en wachten.

Update: Gyneacoloog heeft net gebeld en mijn eisprong is al geweest, dus deze maand zal het weer niks zijn vrees ik, niet zo veel "huiswerk" gedaan.
    Omdat ze met vakantie zijn moet ik thuis testen 27/7 en tot dan terug utro 3x per dag.

Aangepast door BLBL op 13/07/2018 15:32
  • @Mammie84 Banner is aangepast se wink.gif veel klusplezier daar! tongue.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld