NOD Juli 2018

• @Meljodeb ik denk dzt deze warme dagen er mss wel wat mee te maken kunnen hebben. Langs de andere kant: mijn temp blijft altijd hoog tot een week na de eerste dag van de menstruatie. Blijkbaar zakt het niet bij iedereen voor de menstruatie komt.

Ik heb ook al gehad dat mijn temp hoog bleef en ik heel moe en misselijk was. De week ervoor had ik maandstonden gehad ( 4 dagen). Ik bleek toch zwanger te zijn, helaas niet in mijn baarmoeder. Dus als je twijfelt zou ik toch eens testen.
  • @Gene : ik denk dat het wel goed zit.
    Alvast een voorzichtige proficiat.
  • Deze morgen weer een licht positieve test.
    Gisteren gebeld en ze zeiden dat ik moest wachten tot morgen om
    een juiste uitslag te hebben ivm pregnyl.
    Heb enorme gespannen borsten. Iets wat ik anders ook niet heb.
    Nog even afwachten dus...
  • Klinkt toch heel goed @Gene thumbup.gif
  • @Gene oooh ik hoop het echt voor jou!
  • Hier ook nog 4 dagen dan mag ik testen zoo stannend
    Ik moet wel zeggen ik heb nu 3 dagen geleden gevoelige pijnlijke tepels
    Voor de rest geen andere symtomen of ik merk het niet omdat ik aan het aftellen ben voor mijn vakantie haha
  • @Gene proficiat! Dat zit volgens mij wel goed hoor smile.gif xxx
  • @Nr3 Dank u! Bij fertiliteit zeiden ze als het woensdag
    positief was het niet meer de pregnyl was. Nog steeds een
    positieve test! Ik kan het gewoon niet geloven.
    Heb wel sinds gisteren lichte menstruatiekrampen en schrik
    dat nog fout gaat. Ga straks eens bellen voor bloedafname..
  • Gene

Dikke proficiat ik hoop dat alles goed verloopt en positief blijft thumbup.gif

Hier smorgens wat heel licht bloeding gehad alleen bij het afvegen erna niets meer.
    Afwachten maar ik hoop innesteling
  • @Gene na 14dagen... denk dat het wel goed zit hoor! Dikke proficiat! xxx
  • Mijn hcg waarde was 64 dus goed en zwanger!
    Ik kan het gewoon niet geloven...
    Bedankt dames voor alle steun en steeds mee te duimen.
    Ik hoop dat alle wachtenden snel zwanger zijn. Ik duim voor jullie! thumbup.gif
  • Nogmaals een hele dikke proficiat!!! thumbup.gif
  • Proficiat Gene! Menstruatiekrampen zijn heel normaal hoor! Ze kunnen zelfs nog wat heviger zijn dan normaal! Velen hebben dat smile.gif
  • @Gene wauuww dikke proficiat!! Ik hoop dat alles goed mag verlopen en dat je een hele leuke zwangerschap mag hebben! Zo blij voor jou! 💗
    Morgen is het NOD voor mij. Heb al heel de voormiddag zware menstruatie krampen dus weet al wat me ALWEER te wachten staat 😢. Begin de hoop echt te verliezen of ik ooit wel zwanger kan worden... Elke keer die teleurstelling... Ze kunnen het niet verklaren waarom het maar niet lukt bij ons. Ze vinden geen probleem niet bij mij of niet bij mijn partner. Waarom lukt het dan niet? 😔
    @Nr3 hoe gaat het met jou ondertussen?

Liefs x
  • Mijn nod zijn doorgekomen 🤦‍♀️
    Ik ben echt teleurgesteld ik kan wel huilen
    Pfff volgende maand meer geluk dan maar
  • @Blondie dikke dikke knuffel! Het is zo zwaar, elke keer die teleurstellingen. Ik herken heel hard de twijfel van gaat het ooit lukken en wat is er mis? Hou de moed erin en ik hoop nog altijd een klein beetje dat je regels gewoon niet doorkomen!

@sisi jammer, veel moed voor de volgende maand!
  • @Gene : Wauuw! Dikke dikke proficiat!!! Bij voor jullie! Geniet maar met volle teuge!

@blondie : sad.gif pfff, steeds die telleurstelling. Laat ons hopen dat het toch nog positief uitdraait! en anders, héél veel moed de volgende ronde!

@Sisi : sad.gif jammer, eens goed uitwenen kan deugd doen, hopelijk kan je augustus met goed nieuws inzetten!

Hier eerste maand met clomid.
    Vrijdag was dag 11 dus moest voor echo -> eentje van 14 & eentje van 12 -> zondag terug maar was precies hetzelfde (niet gegroeid dus) moest dinsdag opnieuw terug en de grootste was toen 9, ze verstonden er zelf niet veel van. Bloed laten trekken omdat ze dachten dat ik misschien plots heel snel m'n eisprong had gehad, maar was negatief. Morgen moet ik nu terug. Pfff ik hoop echt dat ze nu wel gegroeid zijn sad.gif
    Had zoveel moed dat ik 'eindelijk' geholpen zou worden. en dan lijkt m'n cyclus nog vreemder dan anders .. sad.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld