NOD Juli 2018

• Ik sla de juli groep over en schuif meteen naar augustus.
    Vandaag gesprek over de opstart van IVF, ik kijk daar niet zo naar uit maar hoop dat dit dan toch eens goed nieuws brengt!
  • Vandaag moet ik terug naar het ziekenhuis
    Voor een 2 de opinie. Dinsdag te horen gekregen dat ik een cyste heb op mijn eierstok
    Die cyste moet er zo snel mogelijk uit, maar van mijn gynaecoloog mag ik maar gaan op 20 juli omdat hij eerst verlof heeft
    Mijn huisarts is niet akkoord dus vandaag naar andere gynaecoloog en hopelijk zegt hij wel dat hij mij snel
    Wilt opereren.
    Ik zal nu ook mijn linker eierstok kwijt zijn, in oktober al mijn linker eileider kwijt door bbz

Dan heb ik nog enkel mijn rechterkant over. Normaal zou het geen probleem moeten zijn om dan zwanger te geraken

Ben benieuwd naar deze nm
  • @Dreamy ja die wens voor dat meisje he, die zit er nog steeds. al gok ik dat het nog steeds een jongen zal worden haha. Maar die is ook oooh zo welkom. Maar absoluut de laatste, want deze zwangerschap is op eigen risico mits dit mijn 4de keizersnede is. dus het zal goed opgevolgd worden maar ik heb er alle zekerheid in dat het goed zal verlopen mocht het zover mogen komen. en daarna kies ik ook meteen voor een sterilisatie, ik lig dan toch open kunnen ze er ineens bij.

Onze peuter is een enorm lachebekje geworden met zijn eigen willetje, begint het woordje nee heel goed te kennen en maakt er gretig gebruik van wink.gif na de paasvakantie (denk ik) zal hij naar school mogen. heb altijd gewacht tot hun 3 jaar, maar bij deze zie ik echt dat t m goed zou doen.

En aan iedereen alvast een fijne verlof gewenst! wij blijven deze zomer in eigen land met uitstapjes naar alle pretparken. een echte kindervakantie dus tongue.gif
  • Ik volg al mee, ben aan het wachten tot mijn ms beginnen en dan vul ik het lijstje verder aan.

Ben vanmorgen nog bij de gyn geweest voor bloedafname, maar had zelf een testje gedaan en dat was negatief.
    Hopelijk brengen de zomermaanden meer geluk voor ons allemaal.

Wij zijn al 10 dagen op verlof geweest in mei, gaan in augustus nog eens weekendje weg en dan waarschijnlijk eind september nog eens de zon opzoeken. Iedereen is wel in vakantiesfeer, het goede weer doet ook wel goed!
  • Ik probeer hier minder neer te pennen... ik probeer ook minder bezig te zijn met zwanger worden....
  • @manon25 wat zei de dokter?

Ja, hier in de wachtweken. Maar ik heb echt het gevoel dat het deze maand niks gaat zijn. Dus ik ben er eens wat rustiger in.
    Het is zo druk geweest, 2 dagen knalpositieve ovulatietesten gehad, maar we hebben tijdens de dagen maar 1 keer het gezellig kunnen maken. Vandaar dat ik ze geen hoop op heb.

Dus ik hoop dat we snel een maand kunnen doordraaien. Volgende ronde valt in ons verlof, daar kijk ik ook al naar uit. Tenzij er een klein wonder geschied is deze maand 🤗
  • Mijn regels zijn er.. 😑

04/07 Manon25- 26 jaar- 1 ste kindje - ronde 7 (na bbz)
    06/07 Blondie - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 15 (3de iui behandeling)
    06/07 Gene - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 12 (met clomid)
    09/07 Lynntjen - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 (na miskraam)
    10/07 Patricia 38 jaar 3de kindje ( poging 2 na miskraam met inseminatie)
    11/07 Lydia - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 na mk
    11/07 glamm-iT: 30 jaar 2e kindje ronde 2
    14/07 Dotje - 38 jaar - 3e kindje - ronde 6
    16/07 Bruggegirl - 25 jaar, 1ste kindje, ronde 10 (Clomid + Pregnyl)
    18/07 Kate25 - 26 jaar, 1ste kindje, ronde 2
    18/07 Babette9 - 32 jaar, 2de kindje, ronde 3
    18/07 Jamima - 32 jaar - ronde 2
    25/07 Liemke1709 - 31 jaar - 2de kindje - Ronde 7
    28/07 Mammie84 - 34 jaar - 3de ronde
    31/07 Snowflakes, 25 jaar, 1ste kindje, ronde 1
    ??/07 Vennie : 39 jaar 2e kindje , ronde 1
  • Nu heb ik net iets raars gehoord, had er nog nooit van gehoord. Mijn nicht probeert ook zwanger te geraken en ze had 2 positieve testen. sochtends misselijk en veel moe. tot op een dag ze 2 dagen achtereen rood bloed verloor, geen krampen.
    dus naar de genecoloog, bleek ze niet zwanger te zijn maar ook geen miskraam te hebben gehad. dit zou een bio chemisch zwangerschap zijn?
    jullie hier al van gehoord? nu moet ze voor de zekerheid bloed laten testen om absoluut zeker te zijn dat er geen zwangerschap is.

ondertussen breken de vruchtbare dagen hier weer aan, dus we kunnen weer beginnen klussen.
    mijn gedachten kan ik wel verzetten, we zijn volgende week 10 jaar getrouwd en we doen ons huwelijksfeest weer helemaal opnieuw love.gif
    dus ik weet ondertussen wel wat te doen nervous.gif bigsmile.gif

fijn weekend gewenst iedereen!
  • @Jamima : fijn vooruitzicht! Geniet er alvast van!
  • @Jamima Chapeau hoor zo’n groot gezin runnen. Ik weet niet of ik het zou kunnen! Maar inmiddels heb je wel al de nodige ervaring zeker wink.gif Ik duim mee voor je dat jullie laatste wondertje er vlot mag komen! Alvast veel succes komende dagen wink.gif en gefeliciteerd met jullie huwelijksverjaardag!

Hier nog steeds spiraal, afspraak is uitgesteld. Donderdag gaat ze eruit normaal! Ben zo benieuwd wanneer ik ongesteld ga worden en wanneer we er echt voor kunnen gaan.

Wij moeten nog een maandje werken en zijn dan vier weken in verlof. Daarvan gaan we 10 dagen op vakantie. We tellen er enorm naar af, beetje quality time met ons gezinnetje love.gif
  • @Jamima leuke vooruitzichten!
    Ik heb al 2 biochemische zwangerschappen gehad, eigenlijk spreken ze pas van een miskraam als ze een hartje hebben zien kloppen op de echo en het daarna misloopt. Als het daarvoor misloopt, heet het technisch gezien dus een biochemische zwangerschap. Wist dat ook niet hoor.
    Is dus de uitleg van de gyn, voor mij voelde het verlies even hard aan als bij de miskraam op 12 weken want vanaf de positieve test, begin je te dromen!.

hier wat uitleg
    www.brusselsivf.be/miskraamkli…
  • Proficiat met je jubileum @Jamima Vier ze!

Ik beland na een heel verwarrende week eindelijk ook in juli. Daarnet eindelijk de ms doorgekomen. Ik vermoed nod nog net op het einde van deze maand maar weet nog niet of ik me mee in het lijstje zet. Door heel het gedoe van afgelopen week is mijn cyclus een week opgeschoven en is manlief een hele week niet thuis bij vermoedelijke eisprong ponder.gif Zit je er zo aan uit te tellen van te voren wanneer de beste moment is dat hij gaat nervous.gif Typisch

Hier de valies aan t inpakken, inclusief tampons en pijnstillers, t zal geen romantische getaway worden goofy.gif
  • Net ook terug van een vakantie met m'n regels volle bak, maar het was al zo lang geleden dat we nog eens een romantisch uitje hadden dat ik me er geen reet van heb aangetrokken en gewoon door de rode zee zijn gegaan. Foert! smile.gif
  • @Glamm_It ze gaan mij al volgende week vrijdag opereren.
    Dus ben blij dat wat sneller gaat gaan, en hopelijk na de operatie dat ik zwanger geraak he 😉
  • @idd, Manon! Het geluk mag je wel eens toelachen hoor! Voor jou is het ook al een bewogen avontuur geweest hé... Hopelijk gauw een beebje! hug.gif thumbup.gif
  • @liemke1709 ja inderdaad. Had het zwanger worden helemaal anders verwacht
    Nuja mag mij niet teveel opjagen. Ik probeer positief te blijven wink.gif
  • Hmmm tussen zondag en volgende week woensdag verwacht ik mijn maandstonden. Deze maand echt geen hoop, want we hebben niet echt tijd gehad om het gezellig te maken.
    Dat kleine beetje hoop dat ik nog had is ook al weg, want ben opgestaan met een vervelende puist, die ik krijg voor ik mijn maandstonden krijg.

Dat het maar snel volgende week is! Dat ik er snel vanaf ben
  • Dag dames,
    Ik voel me al paar dagen niet zo goed. Prikkelbaar en emotioneel.
    Zo heb ik me nog nooit gevoeld rond deze periode.
    Ik heb getest omdat ik een afspraak heb voor nod en dus ervoor eens moest testen...
    Hij is positief... zou dat nog de pregnyl zijn van 14 dagen geleden?
    Ik wil gelijk nog niet zweven mr er kwam al heel snel een streepje.
  • @Gene ik ken pregnyl nog niet zo goed, maar ik hoop voor jou dat het echt wel een positief resultaat is! candle2.gif

Mijn regels zijn gisteren begonnen.

04/07 Manon25- 26 jaar- 1 ste kindje - ronde 7 (na bbz)
    06/07 Blondie - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 15 (3de iui behandeling)
    06/07 Gene - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 12 (met clomid)
    09/07 Lynntjen - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 (na miskraam)
    10/07 Patricia 38 jaar 3de kindje ( poging 2 na miskraam met inseminatie)
    11/07 Lydia - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 na mk
    11/07 glamm-iT: 30 jaar 2e kindje ronde 2
    14/07 Dotje - 38 jaar - 3e kindje - ronde 6
    16/07 Bruggegirl - 25 jaar, 1ste kindje, ronde 10 (Clomid + Pregnyl)
    18/07 Kate25 - 26 jaar, 1ste kindje, ronde 2
    18/07 Babette9 - 32 jaar, 2de kindje, ronde 3
    18/07 Jamima - 32 jaar - ronde 2
    25/07 Liemke1709 - 31 jaar - 2de kindje - Ronde 7
    28/07 Mammie84 - 34 jaar - 3de ronde
    28/07 BLBL - 35 jaar - ronde 13 (na miskraam)
    31/07 Snowflakes, 25 jaar, 1ste kindje, ronde 1
    ??/07 Vennie : 39 jaar 2e kindje , ronde 1

Aangepast door BLBL op 02/07/2018 13:14
  • Aan diegene die temperaturen, blijft jullie temperatuur ook zo hoog met dit weer? Regels net voorbij vandaag dag 8. Nog steeds niet onder 37,4 geweest. Meestal zak ik de dag voor mijn regels naar 36,5-36,8. Bizar. Heb wel echt mijn regels gehad. Volgende week naar de gynaecoloog. We zijn intussen 9 maand verder na de miskraam, ervoor ook al 8-tal maanden bezig. Nog steeds onregelmatig van 31-46d. Ze zal nu wel eens iets gaan ondernemen zeker? Zo schuiven we altijd maar op...
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld