NOD Juli 2018

• @BLBL : zijn je regels ondertussen doorgekomen?
    Zo nee dan is er nog hoop!
  • Geen regels maar ook geen positieve test. Nog maar wat geduld dan.... horror.gif
  • Zoals verwacht zaterdag MS hier, toch al een dagje later dan anders. Hopelijk vanaf volgende maand nog iets langere luteale fase. Vanaf nu medische opvolging, ik ben benieuwd en hopelijk snel resultaat smile.gif

Voor de laatste wachtenden in juli, nog veel succes!
  • @Mammie84 ja mijn regels zijn gisteren begonnen - dus het is wel over en out voor mij!
    Voor jou nog altijd hoop! Heb je anders heel regelmatige cycli?

@Minie jij kan ook weer toewerken naar je vruchtbare periode dan! Succes!
  • @Minie hopelijk veel succes komende maand!

@BLBL: eigenlijk wel ja. En ik weet wanneer mijn eisprong is geweest.
    Bij men andere kids duurde het ook wat langer eer ik een positieve test had.
    Enkel bij de zwangerschap van ons engeltje heb ik 1 dag voor nod positief getest.
    Ik wens je veel succes komende maand!

• Ik kom ook nog eens piepen... Spannend!

Proficiat @Babette9 !
  • De 15de had ik een positieve test. Mijn ei springt normaal heel snel dan. Mss nu toch later dan.. weet het niet meer.
    Vandaag een ietsiepietse beetje bruinverlies... Als ik dan toch niet zwanger ben mogen mijn regels toch snel doorkomen hoor.
    Had er nogthans een goed gevoel bij.
    Maarja.. geduld en waarschijnlijk morgen dan toch op naar de volgende ronde.
    wave.gif
  • @mammie84 ; hopelijk toch nog positieve test he! Jou nod was normaal 28 zeker ?

Hier deze morgen sensitest opnieuw gedaan, daar zag ik een echt toch precies echt iets staan. Wat vervelend wel zie ik iets zie ik niets ? Dus ik denk dat ik meteen morgen nog eens test ,..
  • En plots uit het niets... Mijn regels thumbdown.gif
  • Ik had gisterenavond een negatieve bloedtest, dus op naar de volgende ronde.
  • @Bruggegirl : oohh super spannend!!!
    Welke test heb je gebruikt? Ben je al overtijd of voor nod getest?
    Ik duim super hard! hug.gif thumbup.gif
  • @Bruggegirl : densiteit.. zie het net content.gif
    Klinkt zeer hoopvol!
  • @mammie84 : kon echt niet slapen deze nacht dus om 5 uur opgestaan en opnieuw sensitest (alweer mini mini streepje precies) daarna clear blue want ik kwam er zot van : deze geeft aan 1-2 welen zwanger ! 😄😄 ik weet niet waar ik het heb ! Kan het niet geloven! Toch meteen dat gevoel van onzekerheid! Hoop niet dat dit door de pregnyl komt.?
    Gisteren was mijn NOD.

Ik zag dat je gisteren in nod augustus hebt gepost ? sad.gif niets dan deze maand? Ik hoop oprecht dat Augustus jouw maand mag zijn !!! 👍🏼😘
  • @Bruggegirl Proficiat! Toch nog een mooie afsluiter van de maand juli smile.gif
  • @Bruggegirl : ja mijn regels zijn er toch doorgekomen...
    Wat een leuk nieuws! Zalig!
    Een dikke proficiat! love.gif
  • @Bruggegirl wauw fantastisch nieuws, proficiat! Wanneer heb je bloedafname?

@Tweety @Mammie84 zo jammer, eventjes slikken en dan maar weer door naar de volgende ronde! je bent niet alleen!
  • @mammie84 : Dankuwel !! Ik besef het nog niet goed !! Veeeeeeeeel succes in augustus !!! Ik duim vooor je !

@BLBL : ik moet nog bellen maar ben momenteel eigenlijk op reis, we komen pas 10 augustus terug. Wat nadenken nu hier over wat ik allemaal mag eten hier.

@minie ; Dankuwel !!! ☺️
  • @Bruggegirl super !!!! proficiat hoor !!! geniet nu maar lekker van je vakantie hé! Die zal je waarschijnlijk nooit meer vergeten wink.gif

Ik vetrek zondag zelf ook op vakantie, ga hopen dat ik daar ook positief nieuws mag krijgen. Zit nu nog 7 dagen voor mijn NOD, maar ja, moet die steeds met een beetje speling nemen hé want mijn cyclus varieert nog al eens. Niet zo heel veel hoor, max een dag of vier, maar wel ambetant want dan begin je soms te hopen hé! bored.gif

Trouwens naar gyn geweest ook. Mijn vriend heeft in het verleden met zijn ex-vrouw heel het traject doorlopen tot en met icsi. Aangezien ze nooit de ware toedracht hebben gevonden waarom het nooit gelukt is weten we dus ook niet of het aan hem of aan haar lag. Vandaar ons bezoekje dus. Maandag weet ik het resultaat van zijn onderzoek. Dat vind ik ook wel al best spannend.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld