NOD Juli 2018

• @Mammie84 Goed zo, ik duim!
    Het blijft helaas moeilijk, vorige maand dacht ik ook 'ze zou nu 1jaar geworden zijn' awe.gif
    Hoop dat een nieuwe zwangerschap wat gemoedsrust geeft, niet ter vervanging hoor, maar wel de wens vervuld. De moment dat ik terug even lang zwanger ga zijn is nog zo een spannend moment waar ik wat tegenop kijk. Hoewel ik dan hopelijk gewoon blij ga zijn terug zwanger te zijn smile.gif
  • @Minie zeker niet te vervanging. Dat kan ook helemaal niet.
    Ik hoop dat jij ook snel zwanger mag zijn thumbup.gif
  • @Mammie84 veel goede moed vandaag - knuffel

Allemaal sterke dames hier! thumbup.gif
  • Mijn manneke heeft het echt, maar dan ook echt super moeilijk.
    Moest ik nu komende dagen toch positief testen, dan ga ik niet wachten om het hem op zijn verjaardag te vertellen.

Ooh mannekes, die warmte is echt teveel aan het worden nu. drunk.gif
  • @BLBL : nog iets opgemerkt? Hopelijk niets meer en mag jij ook snel goed nieuws brengen! thumbup.gif

Ik ga morgenvroeg al eens een testje wagen. Aangepast door Mammie84 op 26/07/2018 20:02
  • @Mammie84 sinds vanmorgen geen bloedverlies of rozig verlies meer gehad, dus ik hoop op innestelingsbloed... Maar geen andere symptomen, al zijn de aders op mijn borsten heel zichtbaar en tepels wat donkerder - maar kan misschien van de warmte zijn.

succes morgen en laat zeker iets weten! candle2.gif
  • Hier getest en negatief, jammer had er zo een goed gevoel over deze maand. Al hadden we eisprong beetje gemist en baarmoederslijmvlies was te dun, ik geloofde erin. Op naar de volgende maand,niks aan te doen.

@Mammie84 wat zei jouw test, ik hoop beter resultaat!

Succes voor alle andere testers, wil jullie niet terugzien in nod augustus!
  • @BLBL : wat jammer sad.gif veel moed in augustus!!! hopelijk kan je de zomer mooi afsluiten..

@Mammie84 : inderdaad hopelijk een mooi tweede streepje !!? succes
  • @BLBL en @Bruggegirl : ik heb niet getest... Gisteren avond voor ik ging slapen had ik een klein sliertje verlies...
    Dus ik denk dat het hier ook niks zal zijn... Nog maar even afwachten. Deze morgend was er wel niets te zien, ma ik vrees ervoor.. eens dat er verlies bijkomt heb ik geen goede moed meer eerlijk gezegd.

• Ik kwam heel benieuwd eens kijken, maar toch nog geen goed nieuws vandaag... Wat jammer

Ik verwacht vandaag ook men MS maar t zou goed zijn als ze wat later komen en ik een normalere cyclus krijg. Voor de rest geen verwachtingen hier deze maand, eigenlijk gewoon aan t wachten om er in aug terug vol in te vliegen smile.gif
  • Terug van weggeweest...

Heb heel wat bijgelezen en ik hoop voor de afwachtenden op een knaltest!

Voor de anderen... We gaan ervoor in augustus! 👌👍

Ik had even tijd nodig om alles wat te laten bezinken. Geen positieve test dus deze maand. Het begint door te wegen. We zijn nu precies een jaar bezig. We zitten nu aan ronde 2 na mijn MK. Wanneer en hoe hebben jullie beslist om een stap verder te gaan?
  • Ik kwam ook heel even piepen in deze maand in de hoop dat er iemand goed nieuws had, maar voorlopig blijkbaar niet. Maar aan iedereen die nog geen regels heft, hou er nog even de moed in hé! Ik blijf meeduimen hoor !!!
  • Hoi Allen! Ik heb maandag positief getest! Ik ben dus zwanger van ons tweede kleintje. Kan toeval zijn maar volgens mij heeft tarwekiemolie geholpen. Ben superblij! Succes aan alle wachtenden!
  • @Babette9 : een dikke proficiat! love.gif

Hier momenteel niets meer te zien.. kan er nimeer aan uit. Nog maar effe wachten zeker.
    Moest ik morgen mijn regels niet hebben dan ga ik wel testen.

wave.gif
  • @babette9 : Dikke proficiat!! Geniet van je zwangerschap!

@mammie84 : vreemd, hopelijk toch nog een positieve test !

Deze morgen ook een testje gewaagd (véél te vroeg I know) twas alleszins niets, maar we gaan nog even door .. wink.gif
  • Tot nu toe nog geen regels... Niets te bekennen... Hopelijk blijft het zo thumbup.gif
  • kwam even piepen of er zwangere buikjes waren en wat zie ik!! gefeliciteerd @Babette9 !!
    @Mammie84 ik duim mee voor je!
  • Oohhh ik ben zo nieuwsgierig... Tot nu toe geen druppeltje meer verloren. Alleen witverlies..
    Morgenvroeg ga ik testen. Ik hoop zo hard dat ik zwanger ben! candle2.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld