NOD Juli 2018

• NOD Juli 2018

Patricia 6 juli ( poging 2 na miskraam met inseminatie)
  • Ik voeg me ook toe aan het lijstje

Patricia 6 juli ( poging 2 na miskraam met inseminatie)
    Manon25- 26 jaar- 1ste kindje- ronde 7 (na bbz) NOD 6/07
  • Mag ik er ook bij?

Eindelijk kan ik mij toevoegen. Ik ben al zo een jaar of 5 aan het wachten op dit moment (wij zijn bijna 10 jaar samen).
    Ik ben al een jaar gestopt met de pil maar deden het tot nu toe altijd veilig.
    In juli trouwen we en beginnen we eraan bigsmile.gif

Kan iemand mij in het lijstje toevoegen?

Snowflakes, 25 jaar, 1ste kindje, ronde 1, NOD 31 juli
  • @Snowflakes
    Welkom hier. Het lijstje mag je van ons kopiëren en dan gewoon je eigen rij erop zetten wink.gif
    Alvast proficiat met jullie trouw
    Veel succes !!
  • Welkom

NOD lijst juli

06/07 Patricia 38 jaar 3de kindje ( poging 2 na miskraam met inseminatie)
    06/07 Manon25- 26 jaar- 1ste kindje- ronde 7 (na bbz)
    31/07 Snowflakes, 25 jaar, 1ste kindje, ronde 1

voila lijsje beetje aangepast om het wat overzichtelijk te houden wink.gif
  • Mag ik hier komen meeschrijven dames? Ik ben Queeny, 38 jaar en begin dit jaar gestopt met de pil. Ik gebruikte ze sinds mijn achttiende maar ik had meteen een regelmatige cyclus. Ik ben helaas nog niet zwanger maar we hebben eerlijk gezegd ook op niks qua timing gelet. Mijn man heeft een int carrière en ik besef dat we een tandje zullen moeten bijsteken wat de frequentie betreft of het zal nooit lukken.

Ik hoop hier wat tips en tricks te leren want ik ken er allemaal niet zoveel van. Ik heb nu wel ovulatietesten gekocht dus dat geeft al een indicatie wanneer de beste moment is smile.gif
  • Dit is mijn aller aller eerste berichtje hier en ik hoop dat er nog veel gaan volgen.

Ik heb net mijn laatste pil geslikt vanmorgen en we gaan er voor.

Oh ja, mijn naam is Ann, ik ben 27 en vorig jaar getrouwd met de knapste man ter wereld. smile.gif

Helaas zal het zwanger worden niet zo vanzelfsprekend zijn bij ons. In mijn jeugd zijn er een aantal dingen gebeurd waardoor ik het erg moeilijk heb met intiem zijn. Alles zit gewoon op slot en pas sinds eind vorig jaar lukt het een beetje, heel stilletjes en niet lang, maar het begin is er. Ik heb me drie jaar lang enorm schuldig gevoeld tegen mijn man en meerdere keren gezegd dat hij me moest laten vallen maar hij is nog steeds bij mij dus een liefdesbaby zou een bekroning van onze relatie zijn.

Pfff geen al te vrolijk verhaal maar zo weten jullie ook eens dat het niet bij iedereen van een leien dakje loopt. Succes!
  • @'beertje bruin' veel succes! Dit zal voor ons beide een spannende eerste ronde zijn bigsmile.gif
    Hopelijk zijn jullie gewoon super vruchtbaar en is een keer genoeg he tongue.gif
  • @beertje bruin - alle succes toegewenst! Als ik vragen mag: ben je ooit in behandeling geweest bij een psycholoog of gyneacoloog? Ik heb ook niet altijd een hoog libido, en ik voel me daar soms ook schuldig over, dus ik kan me inbeelden dat het niet zo simpel is als je echt nooit met je man kan vrijen...
  • Hallo dames,
    Ik voeg me hier ook al toe aan het groepje. Ik zit al heel lang op het forum en heb jammer genoeg nog niet veel geluk gehad met zwanger worden... Mijn 15de ronde gaat nu beginnen. Deze maand mijn 3de iui behandeling. Hopelijk 3de keer, goede keer?
    Ik duim voor jullie allemaal 😘

06/07 Blondie - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 15 (3de iui behandeling)

Liefs x
  • @Blondie Veel succes Blondie!! Je bent niet alleen, heb ook nog geen geluk gehad.
    Moeilijke tijd nu, was uitgerekend voor 12 juni 😢
    Hopelijk hebben we allebei snel prijs!!
  • @Blondie Ooh wat jammer! Zo teleurstellend hé. Je mag echt ff balen maar je moet erdoor.
    Je kan alleen maar jezelf weer oppakken en blijven geloven en hopen.
    Dit is wat mijn vriendin altijd zegt die ivf heeft gedaan.
    Ik zal extra hard duimen voor jou. thumbup.gif

Ik sluit me ook terug aan onze nod zal rond dezelfde periode liggen.

06/07 Gene - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 12 (met clomid)

Succes voor alle nieuwe dames!
  • Hey hey,

Ik voeg mij ook toe aan het lijstje.
    Ik ben Lynn, 28 jaar, heb al een dochtertje en gaan voor een tweede wondertje.
    Dit is ronde 5 na miskraam november 2017.

09/07 Lynntjen - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 (na miskraam)
  • @Ellake Neen, nooit naar een psycholoog of een gynaecoloog of zoiets geweest - ik was daar altijd veel te beschaamd of te bang voor.

Bedankt aan de rest voor jullie berichtjes. Als iemand truuks weet om in 1 keer zwanger te worden, ik heb ze dus dringend nodig wink.gif
  • welkom iedereen

@'beertje bruin' denk dat iedereen in 1 keer zwanger wil zijn in elk geval veel succes

Afspraak voor follikelmeting gemaakt voor 20 juni ben benieuwd wss ga ik ook meteen afspraak laten maken voor de ivf op te starten zal wss eerst nog wel gesprek zijn voor ze starten want het hele traject opstarten doen we zo wie zo pas na onze vakantie eind augustus ..

Al hoop ik meer dat we afspraak voor ivf achteraf kunnen afzeggen ...

• @manon25 dankjewel, is heel lief van je. Hier staan de duimen ook omhoog. Wat zou het toch leuk zijn als het geluk nu eens onze richting uitkomt he. Eerst wou ik geen kindjes en opeens was mijn gevoel hierover helemaal veranderd en wou ik het super snel. Mijn man wou het al jaren voor mij. Het is precies of ik nu gestraft worden omdat ik eerst geen kindjes wou... Hoe zijn de afgelopen dagen voor jou geweest? Kan me voorstellen dat het geen makkelijke dagen waren waarin de 12de juni in voorkwam. Heb aan je gedacht. Kon die datum wel goed onthouden omdat ik getrouwd ben op 12 juni enkele jaren geleden.
    @Gene dankjewel. Ik heb mijn moed alweer opgeraapt en we gaan er weer volledig voor gaan. Voor jou ook heel veel succes 😘
  • hi Allen , vandaag gaat mijn mirena eruit dus we gaan er nog een keertje voor . Ik ben de oudste vermoed ik , 39 jaar en een zoon van 9 .
    Ik vindt het allemaal super spannend moet ik zeggen !

?/07 Vennie : 39 jaar 2e kindje , ronde 1Aangepast door Vennie op 14/06/2018 14:01
  • Hallo, mag ik me ook weer toevoegen? Ik herken jammergenoeg nog veel namen...
    Wij namen een maandje rust na mijn mk in mei. Nu willen we er weer volop voor gaan en hopen we snel op een plakkertje! 💪

11/07 Lydia - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 na mk
    ?/07 Vennie : 39 jaar 2e kindje , ronde 1
  • @Blondie lief van jou. Het was niet gemakkelijk op den 12 de. Gelukkig was het een drukke dag op het werk.
    Woensdag ben ik wel eens langsgeweest bij mijn huisarts om erover te praten.
    Hij vond het goed dat ik zelf al een afspraak gemaakt heb bij de gynaecoloog
    Op 26 juni. Om te controleren hoe het is vanbinnen
    Ook eens over acupunctuur gesproken, want dit doet hij ook.
    Misschien volg ik wel enkele sessies
    Daarna ook wel gepraat met mijn gewicht. Want heb eigenlijk wat overgewicht.
    Dus daaraan zal ik de komende maanden ook aan werken.
    Hopelijk krijgen we dan eens goed nieuws en blijft het goed nieuws tot het eruit is 😜

Veel succes iedereen!!
  • Ik had vandaag mijn hsg-test en die was goed! Ik had een beetje zenuwen...
    de vrouw voor mij heeft de boel bijeengekrijst van de pijn. Achteraf kwam de gynea
    bij mij om me gerust te stellen dat ze dit nog nooit had meegemaakt.
    Ze was zelf nog niet begonnen aan de test... tongue.gif
    De test viel zeer goed mee. Geen last gehad.
    Volgende week nog eens gaan voor een echo en
    later bloedafname. Ze gaan toch mijn progesteron opvolgen.
    Al die stappen...het gevoel dat het toch dichter komt thumbup.gif
    Succes ladies! thumbup.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld