NOD juli 2017

• @nien Een lichte streep is ook een streep! Proficiat!!!
  • Een echte topmaand thumbup.gif
  • Eerste bevestiging van de bloedtest: mooie hcg- en progesteronwaardes. Maandag terug om te kijken ofnalles goed gestegen is.
  • Ik ben nog steeds wachtende... Normaal zou NOD 22/7 geweest zijn, maar niks. Ik heb ondertussen al 2x getest (elk weekend) maar telkens blanco.
  • @austen mss eens naar de dokter gaan op bloes te laten nemen ? Dan ben je helemaal zeker.
  • Ach nee, mijn eerste cyclus na de pil was bijna 100 dagen dus regelmatig ben ik helemaal niet. Ik wacht gewoon rustig af en doe elke week een testje.
  • @MAVDP Ben terug van vakantie maar vind jullie nergens meer?! Ik beland altijd ergens op een oude pagina als ik de verwacht in april groep aanklik.. zal wel door mij komen happy.gif Soit hier 4 dagen na NOD toch de ms doorgekomen, helaas thumbdown.gif ik schuif door. Veel succes en een mooie zwangerschap gewenst!
  • @Minie er is inderdaad een probleem met die april groep. Je moet eerst op 2018 klikken en dan pas op de subgroep 'april' ipv onmiddellijk op april want dan kom je inderdaad op een oude pagina terecht.

Jammer dat jouw MS er door zijn gekomen... 4 dagen na NOD is echt beu want dan begin je toch al te hopen. Veel succes in de volgende ronde!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld