NOD juli 2015

• *Aangepast door Marte op 17/12/2015 21:20
  • @Jane Vruchtbaar slijm in de week voor je nod zou een positief teken zijn, maar geen zekerheid. Eigenlijk is witverlies niet echt iets waar je met zekerheid een nakende zwangerschap uit kan afleiden. Het geeft je hooguit wat hoop. zoals hier al gezegd is, het hangt van persoon tot persoon af.
  • @Hoop1 en vandaag getest?

Ik ga niet meer testen,ik wacht wel gewoon MS af. Ik heb het gevoel dat ze elk moment kunnen doorbreken, al heb ik nog een lichte hoop van niet. We zien wel.
  • Ja, heb deze morgen getest. Maar het was negatief.
    Ik weet het nu niet zo goed, ben er zeker van wanneer mijn eisprong was, dus zou nu ofwel positief moeten testen ofwel mijn menstruatie moeten krijgen. Heb nog geen enkele signalen dat mijn menstruatie er aan komt, maar ook negatief getest.
    Misschien dat ik straks een testje van het kruidvat ga halen, nu heb ik getest met één van colruyt, maar heb daar nog nooit niet mee getest. Dan kan ik morgenvroeg nog eens testen.
    Pff, je blijft toch hopen zolang je geen menstruatie krijgt hé. Als het dan negatief is, dat ze dan maar snel komt.

@Veertje hoop dat je toch nog goed nieuws krijgt, ook al ziet het er zo niet uit ..
  • @Hoop1 een negatieve test is altijd een domper, maar inderdaad die hoop blijft e. Ik hoop ook voor jou dat de ms mogen wegblijven en met die van kruidvat wel positief test. En anders dat ze snel komen zodat we terug naar de volgende ronde kunnen gaan.
    Ja ik weet niet exact wanneer mijn eisprong was. Heb zo'n 2 momenten gehad, op 18 juli en 21 juli,. Volgende ronde ga ik eens met ovulatietesten aan de slag.

Ik ben dit weekend op verlof, dus ga dan ook niet testen. Ik zie wel of ik ze krijg of niet.
  • Hey dames, hoe gaat ie hier?
    even een berichtje vanuit Zuid Frankrijk smile.gif
    Hier nog steeds geen ms, dacht even dat ik zwanger was maar had 2 dagen geleden weer gewoon een negatieve test
    .. mijn nod zal hoogstwss wel in augustus vallen intussen, er is geen touw meer aan vast te knopen. Afwachten dus maar. Gelukkig heb ik genoeg afleiding hier, das erg fijn. Succes nog aan de bijna nod-ers. En uiteraard ook aan alle anderen! thumbup.gif
  • ik heb wel een regelmatige cyclus ja. en ik weet precies wanneer mijn eitje is geweest. herken die klachtjes er voor, tot een paar uur voor hij springt, erg makkelijk smile.gif ik moet echt zaterdag worden smile.gif
  • Bedankt voor de reacties @Fienemien en @Katrientje

Voorlopig nog steeds geen maandstonden. Ik zit nu op dag 33 van mijn cyclus. Op dag 12 had ik een mini beetje bruinverlies, dus dacht ik dat ongeveer dan mijn eisprong geweest is, waardoor mijn NOD ongeveer rod 25/7 zou zijn. Maar sinds die datum 2 negatieve testen gehad (test van kruidvat, maar niet die van 2voor5€).

Morgenochtend test ik nog eens, deze keer wel met die 2voor5€ test van Kruidvat. Wie weet. Ik heb ook niets van symptomen, niet voor mijn ms of eventueel zwanger te zijn. Het is dan ook nog maar mijn eerste ronde. Ik maak vooral mijn hoofd een beetje gek denk ik goofy.gif
  • *
    Aangepast door Marte op 17/12/2015 21:20
  • @Fienemien Je hebt sowieso gelijk hoor bigsmile.gif en ik weet dat eigenlijk wel, maar toch ben ik te veel aan het hopen. Het is gewoon lastig dat mijn maandstonden maar uitblijven, terwijl ik vroeger heel regelmatig was. Maar ik weet ook dat dat helemaal niets wil zeggen disappointed.gif ach ja, verder afwachten maar he.
  • Best dat ik nog niet getest had deze ochtend, want mijn maandstonden zijn er eindelijk!
    Op naar ronde 2 met dan ergens eind volgende maand mijn nod, god weet wanneer bigsmile.gif
  • *2 keer aangepast. Laatste keer door Marte op 17/12/2015 21:20
  • Ik weet niet of er hier nog iemand leest en of er hier nog iemand is die mij volgt (in het verleden was dat wel zo)
    Bij deze:
    Zwanger:
    Mams, 28j, 2de kindje, ronde 2, NOD 4/07
    Francine, 35 jaar, 2de kindje, ronde 2, NOD 14/07
    Fleur, 1e kindje, ronde 1
    Rubine, 35 jaar, 1e kindje, ronde 1, NOD 7/7 (?)
    Annemie 31jr, 1e kindje, ronde 3, NOD 14/7
    Leslie, 29 jaar, 1e kindje, ronde 6 na 2 miskramen 9w & zwangerschapsonderbreking op 18w, NOD 16/7
    GYNN. 26j, 1ste kindje, ronde 2, NOD 26/7
    Zohra, 30j, 1ste kindje, ronde 4, NOD 18/7
    Sophia,...
    Jessy,...
    Vesper,...
    Mopje, 33j, 3e kindje, ronde ? (meer dan 5 jaar), uitgeteld voor 7 april 2016

Overtijd:
    Sky1988 26j, 1ste kindje, ronde 6 NOD 07/07
    Kabese - 30j, 1e kindje, IVF: derde terugplaatsing, NOD +/- 09/07
    Stefke, 28j, 4 de kindje, ronde 2 NOD 12/07
    lillis, 23j, 1ste kindjes, Ronde 3, NOD 14/07
    Marie2, 26j, 2de kindje, ronde 1, NOD 18/7
    Lilith, 26j, 1e kindje, ronde 7, NOD 18/07 ?
    Jane, 1ste kindje, ronde 1, NOD 26/07

Fien28, 29j, 1ste kindje, ronde 1 na 2MK en verplichte wachtperiode, nod 30/07
    OnceUponATime, 23j, 1ste kindje, ronde 3, NOD 30/7
    Lissa, 29j, 2e kindje, ronde 8, NOD 30/07
    Veertje, 26j, 1ste kindje, ronde 3, NOD 30/07
    Mintha, 24j, 1e kindje na zw afbreking op 14w5d, ronde 3, NOD 30/07
    Jindra, 27j, 1e kindje , ronde 17, NOD 30/07 (gynae bezoek op 28/07)
    Bianka - 32j, 1e kindje, ronde 21, NOD 31/07 (gyne bezoek op 22/07)
  • Wow proficiat mopje!!!
  • Hier dus ook een positieve test in handen vanmorgen... Juli was dus een mega maand! smile.gif

Zwanger:
    Leslie, 29 jaar, 1e kindje, ronde 6 na 2 miskramen 9w & zwangerschapsonderbreking op 18w, NOD 16/7
    Sophia,...
    Jessy,...
    Vesper,...
    Veertje, 26j, 1ste kindje, ronde 3, uitgeteld voor 7 april 2016

Waauw! smile.gif
  • @Veertje: proficiat! Juli was idd een topmaand!
  • Proficiat aan alle zwangeren! bigsmile.gif da's echt leuk, zo veel nieuw leven!
  • Zwanger:
    Sophia,...
    Jessy,35j 3de kindje,ronde 14,NOD 16/7 ( 1dag voor IVF , spontaan zwanger smile.gif
    Vesper,...
    Veertje, 26j, 1ste kindje, ronde 3, uitgeteld voor 7 april 2016
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld