NOD juli 2014

• welke test heb je gebruikt dan?
  • @Bianka ze heeft de KV testen 2v5 gebruikt, ik heb daar nog nooit een indrooglijn bij gehad, jij?
  • Proficiat voor alle zwangeren smile.gif

@danielletraviskiaro : deze ronde heb ik op dag 25 en dag 28 een KV2v5 gedaan. Beide keren spierwit, zelfs na indrogen nog geen lijntje te bekennen. Dag 31 testte ik positief met KV2v10.
    Ik was dus wel zwanger, allen was HCG niet hoog genoeg. Zelfs in die situatie geen indrooglijntje gezien.
    Hopelijk binnenkort een lijntje binnen de tijd en het liefst nog een duidelijke ook hug.gif
  • @tineke : ik denk dat het mijn ms zijn, wel gek na 21 dagen. Maar het was echt wel 4 dagen heel hard en heel donkerrood. Misschien een vroege miskraam ofzo? Het was heel slijmerig met brokken enzo. Sorry. En ik heb precies nu net mijn volgende eisprong achter de rug.
  • dat je ms wat vuiler is na het verwijderen van je spiraal is normaal hoor wink.gif
    je moet dus van de eerste dag van je ms beginnen opnieuw te tellen vanaf 1 smile.gif
  • indrooglijntje kruidvattesten

Hey Danielle
    ik heb dat bij mijn dochter ook gehad. 's Ochtends niets te zien, 's avonds indrooglijntje. Ik in paniek want had juist een trouwkleed besteld.
    Dagen nadien elke dag getest en na een dag of vier uiteindelijk toch duidelijke streep. Denk dat ik mijn eisprong toen misschien iets later heb gehad dan normaal, of innesteling vrij laat... In elk geval is alles goed gekomen en intussen ze bijna 2. (en ik kon uiteindelijk toch nog in mijn trouwkleed smile.gif )
    Dus het kan wel degelijk!
    succes!
    wendy
  • indrooglijntje heb ik niet bij die gehad. wel bij andere merken (zelfs wel eens vals positief). Dus gewoon nog eens testen.

Hier is het heerlijk een maand niks plannen en gewoon gaan als je zin hebt bigsmile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld