Nod Juli 2010

• Deze morgen uitslag van de dokter gekregen.
    HCG-waarde 2914 bigsmile.gif
    Hoef me geen zorgen te maken over rubella en cmv-virus, wel opletten voor hepatitis B (maar niet zo'n risico aangezien ik niet met bloed of urine in aanraking kom) en blijven opletten voor toxoplasmose.
    De poezen mogen vanaf nu dus niet meer naar boven, want ze liggen té graag op ons bed. De oudste is boos en zoekt dan het kleinste plekje in het rek naast de bureau om zich te verstoppen goofy.gif

Heb ook gevraagd wat ik kan zou kunnen doen om een mk te "voorkomen" omdat ik me daar echt wel zorgen over maak, maar ze zei dat ik me vooral geen zorgen moet maken en moet genieten. Een mk is de natuur die beslist en daar kan je niks aan doen of je kan het niet voorkomen...

Heb ook al de halve keuken zitten poetsen, kasten leeghalen, proper maken, alles netjes zetten, ...
  • Vicky : Dat is goed nieuws. Heb je nu al last van nestdrang? goofy.gif
  • hallo!
    hier ook goed nieuws gekregen: ik ben GOED pregnant.gif
    een 5 à 6 weken
    niet immuun voor toxoplasmose
    maar wel voor rubella, gelukkig maar, want mijn kleine meid heeft op dit moment de rode hond! gelukkig weet ze er niet veel van, gewoon iets lastiger dan anders.

vicky, ik was bij mijn eerste zwangerschap ook heel bang voor een miskraam, maar de dokter heeft gelijk, je moet er echt van genieten!
    dat gaan wij hier nu ook doen!
    ik vertelde het daarstraks aan mijn grootouders, maar die gaven reactie van 'alé proficiat, maar tis toch wel vroeg achter het eerste ze!" alhoewel ze zelf maar 18 maand lieten tussen hun kinderen smile.gif

morgen komt mijn schoonfamilie aan de beurt, curieus wat de reacties zullen zijn
  • Proficiat tam!

Nestdrang? Ik zou het gaan denken dat ik dat inderdaad nu al krijg! Nee, ik wou al langer iets doen aan de krappe behuizing hier en wat opruimen en gisteren is dat er dan toch van gekomen bigsmile.gif

Gisterennamiddag ook nog helpen opruimen met mijn ventje in ons huis. Hij is een stukje gaan motorrijden (zag het werk even niet meer zo goed zitten) en ik heb de toekomstige leefruimte en keuken opgeruimd. Straks nog wat helpen. smile.gif
    Het is wel grappig dat hij nu zo voor ons oplet wat hij doet. Vroeger rookte hij binnen en vanaf de positieve test gaat ie buiten roken, maar dat zorgt ook dat hij minder rookt thumbup.gif
    En toen ik wou opruimen, zei hij direct: pas op, er staat daar giftig spul
    Hij is zo lieffff! <3

Gisterenavond ook met hem gepraat over hoe ik me voel, omdat ik het nog altijd niet echt door heb dat ik effectief zwanger ben. Ik heb nog altijd het gevoel dat er iemand kan binnenkomen en zeggen "gefopt!!", maar dat zal niet gebeuren natuurlijk.
    Ergens wil ik vanalles gaan opzoeken over babyuitzet, geboortekaartjes, etc etc, maar ik durf niet. Mijn ventje zei dat ik dat gewoon mag doen en dat dat geen probleem is. Misschien dat ik op die manier wél door zal hebben dat we effectief niet meer met 2 zijn... wink.gif

Voor de grap zei hij ook nog: mja, misschien wel een ander bed zoeken, want met drie wordt het toch krap goofy.gif bigsmile.gif
  • Tam : Ik blij dat alles goed gaat met jou.

Vicky : Jij hebt echt een superlieve vent. Je zal het wel beseffen een keer je een echo hebt gehad. Geniet er maar van.
  • super om dit allemaal te lezen smile.gif
  • Vicky het besef is er bij mij nu pas aan het komen hoor. Mijn buik wordt duidelijk dikker en sinds een paar weken voel ik het kleine hummeltje. Dus ja dan begin je het wel degelijk te merken.
  • Tattoo : Je hebt al een mooi buikje.
  • Hey iedereen!
    Vermits we geen internet hadden op vakantie (even afkicken) kon ik niks laten weten, maar zoals jullie aan de banner kunnen zien schuiven we door naar augustus.

In De Panne was wel een leuk bloesje (nieuwe wintercollectie) in de premaman, we zijn dat stiekem gaan kopen. Met een ooievaar op, ideaal om iedereen te laten weten dat ik zwanger ben.. als het zover is.
    Inmiddels zijn we alweer bijna in de groene zone.. dat wordt weer flink klussen!

groetjes iedereen ik verhuis naar augustus.
    wave.gif
  • Wel dames, ik besef het beetje bij beetje en daar helpt mijn ventje me wel bij. Verder kijk ik al eens in catalogi of vraag ze aan, maar we kopen nog niks tot na de eerste echo.
    Op dit moment ben ik bezig met de manier waarop we iedereen willen laten weten dat we zwanger zijn... Voor sommigen hebben we al een ideeetje, voor anderen is dat wat moeilijker, maar we komen er wel smile.gif
    En dat zorgt ook dat ik het beter ga beseffen. En de berichtjes van mijn zusje om te vragen hoe het gaat met de mama en papa ook natuurlijk bigsmile.gif
  • Vicky, ook hier nog eens een dikke proficiat!!!

Tam, ook jij proficiat!!!
  • gefeliciteerd allemaal! Nu lekker genieten en vooral niet teveel zorgen maken!

Jet
  • Hallo meiden,

Ik ben even terug van weggeweest. Tijdens een weekje aan zee heb ik aan mijn ouders en broer en zus verteld dat ik zwanger was. Ze waren buiten het dolle heen. Wat zijn er veel traantjes gevloeid, op een positieve manier dan wink.gif
    Nu is het voor mij afwachten tot volgende week donderdag, als ik voor mij eerste echo mag gaan. Het is zo een dubbel gevoel. Ik kijk er echt naar uit maar ben aan de andere kant ook wat bang. En dan lijkt dat wachten natuurlijk een eeuwigheid te duren.

xxx
  • Hé allemaal....

Ik ben echt super gespannen. Over een uurtje mijn eerste echo!!
    Ik hoop zo dat alles goed is....

liefs, Jet
  • Kim, leuk dat iedereen zo blij was.

jetje, hoe was je eerste echo?
  • de echo wat geweldig! Een mooi kloppend hartje...!! Ik ben helemaal gelukkig. We gaan volgende week lekker op vakantie. dat word nu helemaal geweldig!

liefs, Jet
  • Kim, hoe is jou echo geweest?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld