*~*~*NOD Juli 2009*~*~*

• Och ja wie graag wil weten wat zo'n punctie inhoudt kan nalezen op mijn profiel... Dikke knuffel van me! hug.gif
  • Knuffeltje, de tranen staan hier in mijn ogen van ontroering. Wat een geweldig nieuws. thumbup.gif bigsmile.gif
  • knuffeltje: da's inderdaad fan-tas-tisch nieuws meid! ben zooo blij voor je!!! hug.gif hug.gif
  • Knuffeltje: FANTASTISCH nieuws gewoon. Geniet ervan!! Er zal een hele last van je rug gevallen zijn! Je verdient het absoluut!! thumbup.gif

Blue: hug.gif

wave.gif
  • Knuffeltje: dat is pas goed nieuws zeg!! Geniet nu maar met volle teugen van je zwangerschap!!
  • Sollie: ben je nog steeds overtijd of klopt je banner niet? Waren jouw ms niet al doorgekomen of was alleen je temp omlaag?
  • Oooh knuffeltje ik ben zo blij voor je hug.gif hug.gif Heeeerlijk wat een goed nieuws meis !!!!

Nou prbeer maar wat te ontspannen & te genieten!

Liefs en x
    Nien
  • Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeen, wat een PRACHTIGE buik heb je meid! En bijna 20 weken! Ben nog altijd blij voor je hug.gif wink.gif
  • Knuffeltje wat een geweldig nieuws! Hopenlijk kan het grote genieten dan nu echt beginnen! Voel je je frummel al bewegen???

Els, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

Mops, dikke knuf van mij!

Xxxxxx Donnie!
  • Nien: Je hebt ECHT een prachtige buik <3

Donnie: wat een prachtig kereltje is Brynn <3 leuke foto bij je avater wink.gif
  • Knuffeltje, das gewoon SUPERGOED nieuws!! kBen zo blij voor je! Geniet er nu maar van, je hebt al zorgen genoeg gehad. hug.gif
  • hoi iedereen,
    nu aan het wachten op nod voor volgende week upset.gif pff
    wachten is tog wel beu hè en je mag daar niet aan denken è upset.gif
    laaastig is dat bigsmile.gif

amaai mooie buik nien hug.gif
    kben jaloers! die stampjes en dikke buik en gevoel ik mis het ponder.gif
    tkomt wel ng eens hè bigsmile.gif
    veel succes met het wachten, ik weet dat het moeilijk is maar het enigste wat je kan doen is .... doorzetten en er niet aan denken wink.gif
    thumbup.gif ik duim voor iedereen thumbup.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld