NOD januarie 2012

• Wij zijn ook zwanger! Dus ik pas het lijstje aan!

Zwanger:
    Chamich,33 jaar, 4ekindje, ronde 1,NOD 01/01 ZWANGER
    Jufke, 27 jaar, 2de kindje, ronde 1, NOD 03/01 ZWANGER
    Douce, 27jaar,1ste kindje,ronde 5, NOD 06/01 ZWANGER
    Dreaming, 23 jaar, 2e kindje, ronde 3, NOD 10/01 ZWANGER
    Lana, 31 jaar, 2e kindje,ronde 3,NOD 15/01 ZWANGER
    Twinkel, 27 jaar, 3e kindje, ronde 1, NOD 17/1 ZWANGER
    Amy, 30 jaar, 3e kindje, ronde 4, NOD 19/01 ZWANGER
    mams4+1bbz,30jaar,5de kindje,ronde 4,NOD 16/01 ZWANGER
    Giggles, 29 jaar, 4e kindje, ronde 2, NOD 17/01 ZWANGER
    Wendy, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1, NOD 21/01 ZWANGER
    Katleen, 27, 1e kindje, ronde 4, NOD 19/01 ZWANGER
    Netske, 30 jaar, 2de kindje, ronde 3, NOD 29/01 ZWANGER
    lindsey 27 jaar 2 de kindje ronde 3 nod 30/01 zwanger voor 08/10/2012
    Liesje jaar 3de kindje ronde 4 nod 30/01 ZWANGER

Overtijd:
    eve, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3, NOD 12/01
    Davke, 28 jaar, 1e kindje, ronde 6, NOD 12/01
    mieneke28, 24 jaar, 2e kindje, ronde 1, NOD 18/01
    Liesbeth, 24 jaar, 2e kindje, ronde 1, NOD 19/01
    Bolleke, 31 jaar, 2de kindje, ronde 6, NOD 27/01

Wachtende;
    Sharon, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4, NOD 28/01
    Liv77, 34 jaar, 3de kindje, ronde 2, NOD 28/01

Precious, 24 jaar, 2de kindje na 2 mk.Ronde 2,nod 30/01
  • oei, wij zijn ook zwanger mocht er nog even uit, alleen nog maar overtijd!!
  • Hoi, allen, heb het niet kunnen laten, zopas getest en negatief! Ik ben teleurgesteld. thumbdown.gif
  • dikke proficiat aan liesje en giggles met de zwangerschap

@bolleke blijven hopen he meid mss is het hgc wat trager bij jou om waar te nemen of is de innesteing later gebeurd .
  • Balen Bolleke! sadhug.gif
    Zolang er geen rd zijn is er natuurlijk nog hoop, maar weet maar al te goed hoe zo'n negatieve test voelt. Ik blijf nog even voor je duimen!
  • Bolleke mssch. even beter met ochtendurine testen? Dat is het meest gevoelige nl.
  • Tika, dikke knuffel! In verwachting zijn en daarna je kindje verliezen is altijd pijnlijk, hoe vroeg 't ook gebeurt. Ik heb recentelijk ook meegemaakt, zie mijn banner. Je kan mij altijd een pb sturen als je wil... Ik hoop ook dat je in je omgeving er met mensen over praten kan. Sterkte!
  • Hey Merlijn,
    Ja k zou je wel een PB willen sturen, maar er staat geen ballonetje bij je naam ,dus denk ik dat het niet gaat? Of ben ik verkeerd smile.gif
    het is zeker niet gemakkelijk, en heb het gisteren tegen een vriendin gezegd, maar wil eigenlijk ook niet dat er veel mensen het weten, ik wil eigenlijk niet dat ze weten dat we bezig zijn voor een derde (wegens de commentaren) en ik zie het zo al gebeuren: "ma toch, zie je je het echt genoeg met 2" , of dat ze dan altijd gaan vragen heb je nu geen schrik dat het terug mis gaat lopen enz enz.. Ik wil daar niet aan denken, maar langs de andere kant wil ik wel zeggen waarom ik zo ambetant loop tough.gif moeilijk he!
    Dus t zou heel fijn zijn mocht ik er met jou kunnen over praten.. hug.gif
    Ik ben wel oprecht super blij voor al diegenen die positief getest hebben!! Ik gun het jullie!!!! Geniet van jullie zwangerschap, en aan diegenen die minder geluk hebben: ons beurt komt ook nog! content.gif
  • He Tika, wat vreemd dat je me niet kan pb'en. Even kijken hoe dat komt...
    Ik herken het gevoel, je wil het aan de ene kant delen en aan de andere kant niet. Heb het wel aan mijn ouders en schoonmoeder verteld maar niet aan mijn zus en zwager. Een paar goede vriendinnen weten er ook van, ik wilde ook graag bij hen mijn verhaal kwijt. Veel begripvolle reakties hier gelukkig. Maar ik hoor ook verhalen van mensen die oordelend reageren en zeggen: ach, kop erover, volgende keer beter of zoiets. Toch raar hoe verschillend mensen dan ineens reageren he.
    Sterkte Tika, en ik ga kijken hoe 't zit met dat pb'tje.
  • Tika, kom steeds even kijken hier om te kijken hoe het met jou gaat...ik leef namelijk zo met je mee. Onbegrijpelijk hoe mensen soms kunnen reageren..het verlies is zo groot. Ik denk nog bijna dagelijks aan ons kindje wat we verloren in 2007..en nu ook van 2011, het zijn voor ons onze kindjes geweest, ookal ongeboren, je hecht je aan je kindje, je kijkt uit naar de toekmost..fantaseert over hoe het zal zijn..dat gebeurd vanaf het moment dat je op de test 2 streepjes ziet..niet pas bij de geboorte. Ik wens je echt heel veel sterkte en stuur je een dikke hug.gif
  • Hey Tika, ik leef ook met je mee meid. Ik hoop dat je met merlijn kan over praten, en met anderen nog meid. Zo kan je het zeker beter verwerken denk ik.

Hier tot nu toe nog niets, we zien wel, ja mss met ochtendurine,dat heb ik gisteren niet gedaan. Ik ga proberen nog wat te wachten of je kan zo blijven testen. HEt i wel raar, heb zo wat witverlie alsof ik ze ga krijgen maar is nu al drie dagen zo, kan je dat ook hebben bij eventuele zwnagerschap, ik kan me dat niet meer herinneren bij mijn meiske.
  • hey bolleke,

ja idd dat kan bij een zwangerschap ook zo zijn. dus het is nog even afwachten.

hier al 2 dagen last van waterachtig verlies, loopt der echt me momenten uit, is wel geur en kleurloos. iemand een idee wat dit kan zijn?
  • ineke, moest op je banner niet 'overtijd' staan, zou ik zeggen,
    je doet nu de aanloop van waterachtig verlies naar eiwit-verlies. daarna in de droge dagen springt je ei en daarna krijg je ondoorzichtige afscheiding weer... maar jah... in jouw geval zal dat mssn niet kloppen he?
  • Hallo, zonet getest, weer negatief, dus danielle ik vrees dat het zoals u is. Pff
  • Hoi,

kwam eigenlijk voornamelijk nog ees kijken hoe het ondertussen met Tika ging maar cry.gif zo spijtig...

Ik voel me ook wat schuldig dat ik je die tip heb gegeven van elke dag te testen sad.gif Misschien was het nog anders geweest als je de dokter had afgewacht??? Pfff;.... 't is altijd kl*** natuurlijk thumbdown.gif

en mannen die dat niet begrijpen...'t is geen troost natuurlijk maar ik denk dat er veel niet 'mee' zouden zijn, wij zitten er zo dicht op en zijn er zo mee bezig... voor die mannen gaat dat allemaal sowieso al "vertraagd". Maar geen excuus natuurlijk en je hebt het recht om ambetant rond te lopen, zeker wel! annoyed.gif

zie ik je in februari???

en zijn er ook nog een paar zwanger: dikke proficiat hé!!!! thumbup.gif <3

groetjes!
  • Ik heb mezelf uit het lijstje gehaald.
    7 dagen na NOD dan toch devil.gif Ik sla februari over en ga direct mee naar maart, want met een cyclus van 35 dagen zijn we al de 1°
    16 februari moet ik op jaarlijkst controle naar de gyn en gaan we eens horen wat zij zegt.

Zwanger:
    Chamich,33 jaar, 4ekindje, ronde 1,NOD 01/01 ZWANGER
    Jufke, 27 jaar, 2de kindje, ronde 1, NOD 03/01 ZWANGER
    Douce, 27jaar,1ste kindje,ronde 5, NOD 06/01 ZWANGER
    Dreaming, 23 jaar, 2e kindje, ronde 3, NOD 10/01 ZWANGER
    Lana, 31 jaar, 2e kindje,ronde 3,NOD 15/01 ZWANGER
    Twinkel, 27 jaar, 3e kindje, ronde 1, NOD 17/1 ZWANGER
    Amy, 30 jaar, 3e kindje, ronde 4, NOD 19/01 ZWANGER
    mams4+1bbz,30jaar,5de kindje,ronde 4,NOD 16/01 ZWANGER
    Giggles, 29 jaar, 4e kindje, ronde 2, NOD 17/01 ZWANGER
    Wendy, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1, NOD 21/01 ZWANGER
    Katleen, 27, 1e kindje, ronde 4, NOD 19/01 ZWANGER
    Netske, 30 jaar, 2de kindje, ronde 3, NOD 29/01 ZWANGER
    lindsey 27 jaar 2 de kindje ronde 3 nod 30/01 zwanger voor 08/10/2012
    Liesje jaar 3de kindje ronde 4 nod 30/01 ZWANGER

Overtijd:
    eve, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3, NOD 12/01
    Davke, 28 jaar, 1e kindje, ronde 6, NOD 12/01
    mieneke28, 24 jaar, 2e kindje, ronde 1, NOD 18/01
    Bolleke, 31 jaar, 2de kindje, ronde 6, NOD 27/01

Wachtende;
    Sharon, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4, NOD 28/01
    Liv77, 34 jaar, 3de kindje, ronde 2, NOD 28/01

Precious, 24 jaar, 2de kindje na 2 mk.Ronde 2,nod 30/01
  • @ Bolleke: klote zeg, ik weet precies hoe je je nu voelt sadhug.gif
    Zolang er geen rd zijn is er hoop, maar deze onzekerheid is ook verschrikkelijk. Hopelijk heb je snel duidelijkheid.

@ Liv: Voor goed bedoeld advies hoef je je toch niet schuldig te voelen? when things are meant to happen they will happen ponder.gif

hug.gif
  • hey allemaal...

bij mij zijn mijn regels er doorgekomen... ben feitelijk content...nu knn weer weer voor gaan en dus gn valse hoop meer. dat we maar snel een week of 3 verder zijn...

veel succes aan alle anderen die ook doorschuiven en aan degene die zwanger zijn een zalige zwangerschap toegewenst!

xxx
  • Hey meiden!
    Bedankt allemaal voor de steun!!
    Ik heb er mij eigenlijk over gezet! Als het zo moet zijn dan is het zo, dan wil het zeggen dat er iets mis was met het vruchtje, en dan is het misschien beter zo.
    Ik ga volop voor de volgende ronde! En hoop dat het prijs is! UIk heb alleen wat schrik dat het nog eens zal gebeuren.
    En ik weet echt niet meer hoe ik mijn vruchtbare periode moet berekenen. Ik heb zoooooooooo een onregelmatige cyclus! Ofwel gewoon veel klussen smile.gif
    Ik ben vrijdag zaterdag en zondag echt down geweest, eens goed ruzie gemaakt met het ventje en de dingen eens goed besproken, nu voel ik mij terug goed!

Ik ga zeker naar het februari forum, maar zal pas een NOD hebben in maart...

En hier, niet zoveel zwangeren meer bijgekomen sad.gif , onze beurt komt echt nog!, diegene die wel pregnant.gif zijn een dikke proficiat!
    Ik geloof er echt in dat er ergens een lot is dat dat ene sterretje kan/mag groeien in je buik, dus ik wacht geduldig op het sterretje dat in ons gezinnetje wil komen.

vele groetjes en nog eens iedereen heeeeeel erg bedankt voor de steun!!!!
  • @Tika, ik hoop zo ontzettend voor je dat je volgende maand zwanger mag zijn. sadhug.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld