NOD januarie 2012

• net naar toilet geweest,
    miskraam is een feit cry.gif
    Had bloed mee. ben zo verdrietig!!! cry.gif
    HCG zal nog wat in mijn bloed gezeten hebben, tot woensdag gestegen en dan was het gedaan sad.gif Duidelijk nu
    thumbdown.gif thumbdown.gif thumbdown.gif cry.gif
  • tika sadhug.gif

mss dat het bloed een andere verklaring heeft, ik hoop het voor u

hier een voorzichtige joepie! vanmorgend een heel licht streepje.

ineke
  • Dag TIka,

Ik leef met je mee meid. Langs de andere kant is het beter misschien nu dan dat het later in de zwangerschap misloopt, het wil niet zeggen dat het nu ook geen pijn doet hoor!!

Liefs
  • Tika! seg! upset.gif wat een toestand! sad.gif moet echt een verschrikkelijk iets zijn, enkele dagen op een roze wolk en dan eraf donderden??!!
    Ben je zeker dat het fout gelopen is (veel en helder bloed?)...allé, wil je geen valse hoop geven ook niet...

Pffff.... heeeeeeeeele dikke knuffel en hou ons maar op de hoogte hé sadhug.gif

Ikzelf ondertussen ook ongesteld geworden zoals al een week verwacht tired.gif
    Maar het februari-forum is best een gezellig bende dus ik sluit me daar alvast bij aan...blijf hier mee volgen uiteraard wink.gif

Thasjke, vreemd dat dat pb niet gelukt is, had je er al een gestuurd de periode dat je 'weg' was, gewoon om te informeren hope het met je ging want dat ik me een beetje zorgen maakte... heb het precies aangevoeld... Doe waar je jezelf het beste bij voelt maar zou heel graag hebben dat we van je blijven horen sadhug.gif

groetjes hier meiden en dikke duimen voor diegenen die nog moeten testen!!!

Liv x
  • Ow Tika, dat is echt K (ik zal het netjes houden hier).
    Inderdaad een schrale troost maar als het dan toch mis moet gaan dan liever in het begin. sadhug.gif

Nou meiden, ik hoop velen van jullie niet meer te spreken wink.gif
    Door mijn lange cyclus waai ik meteen over naar maart, dus zal niet in het februari groepje meebabbelen....nou ja, ga natuurlijk sommigen van jullie wel volgen in de hoop dat het dan wel raak is!

wave.gif
  • @ tika : veel sterkte meid xxx

@ dan..... wie weet mag jij het maart zwangerschaps topic wel openen . zou dat niet leuk zijn ?

greetz
  • @Lindsey: mijn naam is Daniëlle, maar dat is ergens fout gegaan en de ë is vervangen door een vraagteken content.gif
    Ik dacht ook dat ik dat topic zou moeten openen, maar er zijn er (2) meer met mij.
  • Hoi meiden,
    ben heeeeeeeeeeel humeurig tough.gif ... maar k probeer het toch te relativeren.. Idd er zal iets mis geweest zijn, maar tis toch een slag!
    en pijnlijk!!!! man man man, ik ben deze nacht moeten opstaan of gans mijn bed was onder het bloed (sorry voor de details) ...
    Op naar de volgende ronde... Het zal ook voor mij doorschuiven zijn naar het maart forum ! Danielle ik zie je daar! hug.gif
    Heeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt meiden om zo mee te leven, met mijn ventje kan ik dat allemaal niet bespreken , ben dus ook heeeeeeeel lastig op hem. Hebben mannen geen gevoelens denkik dan annoyed.gif . Ik kan hem zo in mijn spinaziestoemp draaien!!!
    Ik blijf hier volgen! Ben benieuwd hoe vruchtbaar het forum nog zal zijn! vele groetjes
  • @Tika, wat vervelend voor je meid. Ik hoop voor je dat het snel raak mag zijn en dat je een zorgeloze zwangerschap mag hebben. sadhug.gif
  • hier ook slecht gezind,

gisteren positieve test, vandaag negatieve...

snappen wie snappen kan

ventje doet ook alsof het hem niets doet en verwijt mij dan da ik vies ben ... hoe zou da toch komen

ga eens een boze mail sturen naar kruidvat. is nu al de derde keer dat ik een vals positieve test heb!
  • Deze morgen positief getest!! Nu mijn bloed nog afwachten. Ondank de vroege test stond er onmiddelijk een overduidelijk plusje!!

Zwanger:
    Chamich,33 jaar, 4ekindje, ronde 1,NOD 01/01 ZWANGER
    Jufke, 27 jaar, 2de kindje, ronde 1, NOD 03/01 ZWANGER
    Douce, 27jaar,1ste kindje,ronde 5, NOD 06/01 ZWANGER
    Dreaming, 23 jaar, 2e kindje, ronde 3, NOD 10/01 ZWANGER
    Lana, 31 jaar, 2e kindje,ronde 3,NOD 15/01 ZWANGER
    Twinkel, 27 jaar, 3e kindje, ronde 1, NOD 17/1 ZWANGER
    Amy, 30 jaar, 3e kindje, ronde 4, NOD 19/01 ZWANGER
    mams4+1bbz,30jaar,5de kindje,ronde 4,NOD 16/01 ZWANGER
    Wendy, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1, NOD 21/01 ZWANGER
    Katleen, 27, 1e kindje, ronde 4, NOD 19/01 ZWANGER
    Netske, 30 jaar, 2de kindje, ronde 3, NOD 29/01 ZWANGER
    lindsey 27 jaar 2 de kindje ronde 3 nod 30/01 zwanger voor 08/10/2012
    Liesje jaar 3de kindje ronde 4 nod 30/01 ZWANGER

Overtijd:
    eve, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3, NOD 12/01
    Davke, 28 jaar, 1e kindje, ronde 6, NOD 12/01
    Giggles, 29 jaar, 4e kindje, ronde 2, NOD 17/01
    mieneke28, 24 jaar, 2e kindje, ronde 1, NOD 18/01
    Liesbeth, 24 jaar, 2e kindje, ronde 1, NOD 19/01

Wachtende;
    Bolleke, 31 jaar, 2de kindje, ronde 6, NOD 26/01
    Sharon, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4, NOD 28/01
    Liv77, 34 jaar, 3de kindje, ronde 2, NOD 28/01

Precious, 24 jaar, 2de kindje na 2 mk.Ronde 2,nod 30/01
  • tika disappointed.gif sadhug.gif

liesje thumbup.gif

liv jammer!
  • Liesje, proficiat
    Tika, ik hoop dat je daar niet boos of zo om bent wat ik geschreven heb van beter in begin. Het moet ook erg zijn hoor dat ga ik zeker niet zeggen.
    Ineke: Ja das inderdaad wel vervelend zeg. Hebben er nog mensen dat met kruidvat? Gisteren is mijn venje naar nederland gegaan en heb hem ovulatietesten laten meebrengen van daar, werken die goed of ook niet?
    Hier nog niets te zien, spannend, ik durf ook niet testen, heb ondertussen al DIRE testen achter de rug maar allemaal voor mijn NOD, 5,4,3 dagen.
    Ik weet niet wanneer terug te testen
  • Nou Bolleke, tussen de laatste keer dat je hebt getest en nu zit ook weer best wel wat tijd natuurlijk content.gif
    Ben je altijd regelmatig of heb je ook wel een een langere cyclus? Wat je zou kunnen doen: morgenochtend meteen na het openen van je ogen je temperatuur opnemen, als die redelijk hoog is (in de meeste gevallen 36.8 of hoger) dan zullen de rd waarschijnlijk niet komen. Dan zou je kunnen testen. Ooooh, ik hoop het zo voor je!

hug.gif
  • Ineke, het hoeft niet te betekenen dat de test vals positief was..het kan ook zo zijn dat je een zeer vroege mk krijgt..dan is de test eerst positief en daarna helaas negatief, of was het met dezelfde urine?
  • temperaturen die ik al eventjes, en zit normaal met oorthermometer op 35.4, nu de laatste dagen zat ik onmiddellijk na opstaan op 36.1, deze morgend terug, dus mijn temperatuur zakt niet. Alhoewel ik nu gelijk hoofdpijn wat voel, maar ben wel zeer moe!!
    Mijn cyclus is 28-29 dagen al zes maanden nu, dus nu had ik die op 29 dagen gezet, wat ook is de laatste NOD wasom 22u begonnen en weet niet goed welke dag ik moet nemen, die dag nog of de volgende dag als eerste voor NOD, want dan zou dat eigenlijk pas vandaag betekenen dat ik moet mijn NOD hebben, dus afwachten inderdaad tot morgen.
  • gisteren positief, vandaag negatief dus weet nie of die hcg zo rap uit de urine is. en heb al gehad pos testen en diezelfde dag ongesteld worden ...

vind het gewoon k*
  • En ook 9 dagen overtijd ondertussen. Raar.
  • heb nog geen regelmatige cyclus maar ik ben 3 jan bij de gyne geweest en die kon zien dat mijn ei der toen zat aan te komen, 5 jan heb ik den precies mijn eisprong gevoeld, vandaar mijn banner. ik ben wel iemand die traag hcg aan maakt, nu is er nog een kleine kans dat de concentratie hcg gisteren iets hoger was dan vandaag (mss door minder te drinken) en daardoor nu negatief. allesinds geen kruidvat test meer voor mijn! geef mij maar clear blue digi geen discussie mogelijk
  • Hallo,

Proficiat aan alle nieuwe zwangeren!
    Succes aan diegenen die naar de volgende ronde zijn doorgeschoven.

Wij zijn ook zwanger! Dus ik pas het lijstje aan!

Zwanger:
    Chamich,33 jaar, 4ekindje, ronde 1,NOD 01/01 ZWANGER
    Jufke, 27 jaar, 2de kindje, ronde 1, NOD 03/01 ZWANGER
    Douce, 27jaar,1ste kindje,ronde 5, NOD 06/01 ZWANGER
    Dreaming, 23 jaar, 2e kindje, ronde 3, NOD 10/01 ZWANGER
    Lana, 31 jaar, 2e kindje,ronde 3,NOD 15/01 ZWANGER
    Twinkel, 27 jaar, 3e kindje, ronde 1, NOD 17/1 ZWANGER
    Amy, 30 jaar, 3e kindje, ronde 4, NOD 19/01 ZWANGER
    mams4+1bbz,30jaar,5de kindje,ronde 4,NOD 16/01 ZWANGER
    Giggles, 29 jaar, 4e kindje, ronde 2, NOD 17/01 ZWANGER
    Wendy, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1, NOD 21/01 ZWANGER
    Katleen, 27, 1e kindje, ronde 4, NOD 19/01 ZWANGER
    Netske, 30 jaar, 2de kindje, ronde 3, NOD 29/01 ZWANGER
    lindsey 27 jaar 2 de kindje ronde 3 nod 30/01 zwanger voor 08/10/2012
    Liesje jaar 3de kindje ronde 4 nod 30/01 ZWANGER

Overtijd:
    eve, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3, NOD 12/01
    Davke, 28 jaar, 1e kindje, ronde 6, NOD 12/01
    mieneke28, 24 jaar, 2e kindje, ronde 1, NOD 18/01
    Liesbeth, 24 jaar, 2e kindje, ronde 1, NOD 19/01

Wachtende;
    Bolleke, 31 jaar, 2de kindje, ronde 6, NOD 26/01
    Sharon, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4, NOD 28/01
    Liv77, 34 jaar, 3de kindje, ronde 2, NOD 28/01

Precious, 24 jaar, 2de kindje na 2 mk.Ronde 2,nod 30/01

Groetjes
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld