NOD januarie 2012

• Sorry voor dit egoberichtje maar mijn toetsenbord heeft het weer begeven en ben nu met de gsm bezig. Heb net op dag 22 van mijn cyclus bruin verlies gehad bij het afvegen, heb dit nog nooit gehad en zo vroeg.. Zullen wel mijn regels zijn gezien de pms symptomen ;(
  • Ev, wanneer heb je je eisprong gehad? Mss wat bruinverlies door een ovulatiebloeding of innestelingsbloeding. Een cyclus van 22 dagen lijkt me wel zeer kort...
    Ik duim voor jou hoor! candle.gif
  • Thasjke, ik ben zo 'blij' je nog eens te horen (al is blij natuurlijk niet echt een gepaste woordkeuze...) sadhug.gif
    Net zoals Bolleke heb ik dat ook, dat ik al veel aan je gedacht heb ( had je een tijdje geleden ook al een pb bestuurd, weet niet of je dat gezien hebt)... voelde me altijd zo'n beetje met je 'verbonden' weet niet waarom, denk ook een beetje door de leeftijd ofzo... weet niet...met sommige mensen op zo'n forum voel je je meer 'verbonden' dan met anderen... upset.gif

ik denk dat er niet echt woorden zijn die je kunnen troosten... ik kan alleen maar hopen dat je het met de tijd echt een plaats kan geven en dat je rondom je mensen hebt die je een luisterend oor bieden en je kunnen steunen. Hoe is de communicatie met je man momenteel? Wat zo'n gebeuren is toch echt niet evident.

Je mag me altijd een pb sturen als je wil.

effe geen zin nu om over mezelf te schrijven sad.gif

Thasjke, een hele dikke knuffel voor je en heel veel sterkte candle.gif
  • Nog even snel:
    Tika! ben zo blij voor jou!!! <3 pregnant.gif en bedankt voor het compliment dat je iets aan mijn raad hebt gehad blush.gif Geniet van dat mini-mensje!!!!
    Om op je vraag te antwoorden: ikzelf zit morgen op dag 28 (had 29 dagen ingesteld op banner omdat dit vorige maand zo was maar in het verleden was het bijna altijd 28 d). ik verwacht vrijdag ongesteld te worden, heb dat gevoel, ongi-pijn die komt en gaat. Ach ja, we zullen wel zien, kan voorlopig (vreemd genoeg) het testje dat ik heb liggen, nog makkelijk weerstaan.

groetjes,
    Liv x
  • Tika, wawww proficiat! Ik dacht het nog...

Hier zijn de devil.gif de deur uit dus nu volop concentreren op feb beebje! Aan al de anderen die volgen, we ontvangen jullie met sadhug.gif armen. Maar hopelijk moeten jullie niet volgen natuurlijk! We duimen mee!
  • oh ev, ik hoop dat het alleen wat bruinverlies is en een goed ipv slecht teken... ik duim!!! we horen het wel of het doorkomt he? candle.gif
  • Lindsey,dat staat er wel...maar de meeste vrouwen maken voor nod nog niet genoeg hcg aan dat je overdag een positieve test zal zien,dus als je voor nod test..verstandiger met ochtendurine te testen..
  • Ik denk dat het niet voor deze maand is, heb nog niets maar ja, kan cyclus zoals LIV hebben, dus ja.
  • @ Bolleke: ik zal voor je duimen! Laten we hopen dat we zaterdag samen kunnen testen.

Hier temp nog steeds hoog en geen gekleurd slijmverlies, dus in dat opzicht nog geen tekenen van de rd. Als de koppijn wel een teken is, dan komen de rd op zijn vroegst op zaterdagochtend door en is mijn cyclus nog langer geworden. Duimen dat dat niet het geval is en dat ik dan positief test. Nog een paar dagen spannend hier nervous.gif
    Gelukkig vandaag weer erg druk op het werk dus dat leidt wel weer af.
    Eerder testen ziet manlief gezien de koppijn niet zitten, dus het wordt echt zaterdag pas.

hug.gif Aangepast door Danielle op 26/01/2012 08:27
  • hey Dani?lle, veel succes met het testen en hoop dat het toch positief mag zijn voor jou.

hier dus geen verdere kenmerken buiten men ziek zijn sad.gif
    niets meld een zwangerschap aan maar ook de ms zijn niet in zicht dus blijven hopen

nog 2 a 3 dagen en ik hou het echt niet meer !!!!
  • Hier vanmorgen ook bruinverlies disappointed.gif op dag 27 dus mijn ms zullen wel doorkomen. Drukke dag vandaag dus hoop mijn afleiding hier wat in te vinden dat ik niet constant naar de wc ga om te kijken.
  • Hoi allen,

Ik haal me ook even uit het lijstje. Deze maand was een zeer speciale maand voor mij, want ik ben eigenlijk net wél aan het wachten op mijn menstruatie na miskraam. Ik had me in het lijstje gezet omdat ik in 1e instantie hoopte dat het allemaal beter en sneller zou verlopen. Niet dus...

Ik heb vandaag wat buikpijn, dus hoop dat ze snel komen. Dan kan ik opnieuw naar het ziekenhuis voor controle, en hopelijk een NOD in februari dan!!

Veeeeeeeeeeeeel succes allen!

Zwanger:
    Chamich,33 jaar, 4ekindje, ronde 1,NOD 01/01 ZWANGER
    Jufke, 27 jaar, 2de kindje, ronde 1, NOD 03/01 ZWANGER
    Douce, 27jaar,1ste kindje,ronde 5, NOD 06/01 ZWANGER
    Dreaming, 23 jaar, 2e kindje, ronde 3, NOD 10/01 ZWANGER
    Lana, 31 jaar, 2e kindje,ronde 3,NOD 15/01 ZWANGER
    Twinkel, 27 jaar, 3e kindje, ronde 1, NOD 17/1 ZWANGER
    Amy, 30 jaar, 3e kindje, ronde 4, NOD 19/01 ZWANGER
    mams4+1bbz,30jaar,5de kindje,ronde 4,NOD 16/01 ZWANGER
    Wendy, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1, NOD 21/01 ZWANGER
    Katleen, 27, 1e kindje, ronde 4, NOD 19/01 ZWANGER

Overtijd:
    eve, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3, NOD 12/01
    Davke, 28 jaar, 1e kindje, ronde 6, NOD 12/01
    Giggles, 29 jaar, 4e kindje, ronde 2, NOD 17/01
    mieneke28, 24 jaar, 2e kindje, ronde 1, NOD 18/01
    Liesbeth, 24 jaar, 2e kindje, ronde 1, NOD 19/01
    Tollen, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 1, NOD 23/01

Wachtende;
    Bolleke, 31 jaar, 2de kindje, ronde 6, NOD 26/01
    Danielle, 35 jaar, 2e kindje, ronde 5, NOD 26/01
    Sharon, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4, NOD 28/01
    Liv77, 34 jaar, 3de kindje, ronde 2, NOD 28/01
    Thasjke, 35 jaar, 2e kindje, ronde 5, NOD 29/01
    Hanneke, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1, NOD 29/01
    Netske, 29 jaar, 2de kindje, ronde 3, NOD 29/01
    lindsey 27 kaar 2 de kindje ronde 3 nod 30/01
    ev, 23 jaar, 2e kindje, ronde 10, NOD 30/01
    Precious, 24 jaar, 2de kindje na 2 mk.Ronde 2,nod 30/01
    Nog een geheimpje, 28 jaar, 3e kindje, ronde 4, NOD 30/1
  • En we mogen dan toch uit het lijstje. De devil.gif zijn erdoor gekomen (en nog heel pijnlijk ook). We schuiven dan maar een maandje door.

Veel geluk aan alle pregnant.gif en thumbup.gif voor diegene die naar februari topic gaan.
  • ik hou het echt niet meer met dat wachten hoor
    heb al 3 taarten gebakken en chocomousse gemaakt om de tijd te verdrijven maar ik zie dat echt niet vooruit gaan ? straks soep maken en dan nog spagettisous

nu is de vraag van men geweten aan het spelen

doe ik de test en zwijg ik tegen men ventje ook al is die negatief of wachten en samen doen ???
    denk dat als ik die alleen doe ik zeer ontgoocheld ga zijn in mezelf en het resultaat sad.gif
  • Lastig...dan toch maar wachten tot zondag denk ik...
  • Wil iemand me uit de lijst halen? Op naar ronde 11 na een cyclus van amper 23 dagen. Op 7februari mag ik bij de gyne, tijd voor hulp in te schakelen.. cry.gif
  • ev sadhug.gif knuffel
  • navadu, veel succes volgende maand ik duim voor jou

lindsey, ik supporter voor jou om te wachten met testen. of het aan je man zeggen dat je niet kan wachten. maar zo doen alsof... uiteindelijk is het wel jouw keuze dus verder moei ik me niet. Nog een weetje, wat mssn kan helpen om niet te vroeg te testen: vaak testen mensen voor NOD nog negatief, gewoon omdat ze te vroeg testen. Soms zelfs nog op NOD en erna... En dan zit je daar met een negatieve test, maar eigenlijk ben je niet veel wijzer... ik ben ook al vaak misselijk geweest voor NOD en dat wou toen helaas niets zeggen...
    succes!
  • hier totaal niks, ma nu eens totaal niks e... alst niet zo is hoop ik dat mijn regels er snel zijn. test was negatief...kon natuurlijk weer niet wachten he...
  • Ev! spijtig cry.gif veel succes voor de volgende rond en dikke knuffel sadhug.gif

Danielle: bij jou wordt het ook spannend hé
    content.gif Vind dat je een serieuze portie geduld hebt seg thumbup.gif en heb je behalve de hoofdpijn nog opvallende "signalen"???

Bolleke, voor ons breken de laatste loodjes van deze maand aan hé wink.gif Ik moet zeggen dat ik in vergelijking met vorige maand mega-veel geduld heb, komt omdat ik net vanop hetzelfde tijdstip ongeveer ongi-pijn heb gekregen ( dag 23) en ik van toen af eigenlijk gewoon op mijn regels aan het wachten ben. Heb het ook zo druk op m'n werk dat ik me vanavond maar realiseerde dat de ongi-pijn er vandaag precies niet meer was... awe.gif en sinds dat besef ben ik precies ineens geneigd om te testen... (wie weet dan toch?...) Maar ik ga toch nog wat wachten, ten minste tot morgen smug.gif
    maar ik denk vandaag toch maar voor een klusavond te gaan, voor het geval het morgen niet meer kan nervous.gif

Mutte! fijn dat je nog eens "binnen" komt! Klus ze deze maand dat februari je "lucky" maand wordt hé thumbup.gif

nu maar even naar boven voor het kleine grut te kalmeren want ze geraken precies weer niet in slaap tired.gif

groetjes iedereen!!!
    Liv (ben tegenwoordig vaak geneigd te ondertekenen met m'n echte naam trouwens tongue.gif )
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld