NOD januarie 2012

• Proficiat Tika!! Idd nog spannend afwachten maar als de lijn donkerder wordt.... bigsmile.gif Geniet ervan!! <3
  • ev die symptomen had ik ook (op de borsten na), dus dat kan goed en slecht nieuws zijn (ik had die nl ook als er niets aan de hand was...) lastig he, zo wachten? candle.gif thumbup.gif hug.gif

danielle, bedankt smile.gif

tika, proficiat!
  • Wow Tika wat een nieuws!! Gefeliciteerd!!

Ik weet niet meer zo goed wat van mijn lichaam te denken, maar weet wel wat er anders voelt met vorige maand;
    - Zachte borsten maar wel vol. (normaal weekje voor nod stevige/harde)
    - Al meer dan anderhalve week minimaal tot geen slijmverlies, bij afvegen moet ik zoeken op het papiertje. (vorige maand veel verlies)
    - Rommelende buik met venijnige steekjes.
    - Boeren laten de gehele dag door, anders niet tenzij ik cola of iets heb gedronken hahaha
    - Snel duizelig bij opstaan.

Ben me er wel van bewust dat dit nog maar de tweede maand zonder pilgebruik is maar toch is er iemand bekend met dit soort klachtjes?

wave.gif
  • Hanneke,
    de 4e ronde is het hier raak, en elke ronde was er wel iets dat ik dacht 'misschien...' Elke keer was het niet zo, en schrapte ik het van mn lijstje in die zin dat ik er niet meer op lette.
    Wat had ik allemaal (zonder zwangerschap)
    - lage bloeddruk, duizelig, misselijk (dagenlang), moe, hoofdpijn, buikpijn, pijnlijke tepels, meer witverlies, rommelende buik, steekjes.
    Tekenen dat MS eraankomen: meer witverlies, meer puistjes, hoofdpijn, borrelen, ongi rugpijn,...
    Tekenen zwangerschap: meer witverlies, meer puistjes, hoofdpijn (maar die duurde telkens alleen maar heel kort tov anders uren lang), steekjes, ongi rugpijn, buikpijn, borrelen...
    Dus jah... helaas is het afwachten en testen als je over tijd gaat (of het geduld daarvoor niet hebt, iets ervoor) en de tijd die raad brengen. Je zal hier niet veel aan hebben. Tenzij misschien: voeten op de grond, en gewoon wachten. Hoe moeilijk dat ook is...

Het zijn je hormonen, die veranderen na eisprong... dus sowiso voel je zaken die je voor ei niet voelde...
    Goed om dit bij te houden voor volgende rondes... (noteren)

Los daarvan (sorry voor de 'preek'): ik duim dat het gewoon al raak is, het kan hoor... thumbup.gif
  • @ Tika: dat moet wel een goed teken zijn. Ben het wel met Rijses eens dat je beter om de dag kunt testen (dat zal wat makkelijker worden nu je met deze test al een duidelijkere streep hebt natuurlijk content.gif )
    Super hoor gefeliciteerd!

@ Katleen: heb je verhaal een beetje bij Samanta80 gevolgd (ben al dagen aan het lezen en ben al bij december tongue.gif ) en daar viel het me op dat je ineens zwanger was, hihihi. Super!
    Ben zelf vanaf mijn 28-dagen-NoD gaan tempen om per dag duidelijk te krijgen of die dag de rd komen, maar wist niet goed wanneer de temp dat aan zou geven. Al wat tips daar opgepakt content.gif

@ Liesje: graag gedaan, het was voor mij de eerste keer ook even zoeken hoe dat werkte content.gif
    Moeilijke vraag stel je hoor. Ik weet dat mijn man er zelf bij wil zijn, want hij wil het hele proces meemaken. Bij ons zou het er waarschijnlijk op neerkomen dat ik test terwijl ik met hem aan de telefoon hang of dat ik zou wachten tot hij weer thuis is. Al moet ik heel eerlijk zeggen dat ik niet weet of ik niet sneaky zelf al getest heb voordat hij thuis is, maar dat zou dan mijn geheimpje zijn blush.gif

@ Liv: die van mij is nog net geen 2 dus die is de hele dag thuis. Ik doe dan dingen als boodschappen en bij mooi weer naar de speeltuin of wandelen, maar ben te vaak in huis, hahaha. So far nog niet getest (en manief is vandaag thuis, dus zal ik me ook wel beter in kunnen houden bigsmile.gif

Pfff, ik vind het spannend worden hoor. Nog steeds hoge temp, maar vandaag ook koppijn (die steeds opkomt en weer afneemt). Die is of van het slechte slapen en de stress van afgelopen tijd of hormonen nemen toe...geen idee of dat je temp ook al zou moeten beïnvloeden. Duimen dus!

hug.gif Aangepast door Danielle op 25/01/2012 10:11
  • @Tika, Gefeliciteerd meid thumbup.gif

Succes aan de meiden die nog mogen testen. Wordt onwijs spannend!!! bigsmile.gif
  • Danielle, helemaal met je eens,ik denk dat ik dan ook al sneaky getest zou hebben... blush.gif

Caroline, hoe is het met jou? Al aan de klus? Hoe is het op je werk?

Heb me deze maand wederom voorgenomen om nme niet gek te laten maken door 'kwaaltjes' en te vrieg te testen...hopelijk lukt dat ook zucht...
  • hallokes,

hier net terug van een gesprek op de school.
    Nu mijn auto nog even uitmesten want moet straks naar de garage blush.gif

vanmiddag dan fritjes bij "moemoe" en deze namiddag is het ventje ook thuis dus nog iets leuks doen dan met z'n vieren bigsmile.gif

Tika!!! zie je wel dat ik je goed advies heb gegeven en het goed heb aangevoeld smug.gif wink.gif SUPER!!! is een goed teken hé!!! Spring maar stilaan naar die roze wolk!!!

hier: duidelijk ongi-pijn en vanmorgen ineens (was me eerder nooit opgevallen) een 'hoopje' dik wit slijm ...sorry blush.gif
    Ik blijf vermoeden dat ik ongesteld ga worden aangezien de pijn duidelijker wordt en ook meer opkomt, dat dat ik morgen mooi ongesteld ga worden... bored.gif

maar zoals wordt gezegd: voetjes op de grond en wachten...

ga nog wat van m'n dagje genieten!
    tot straks meiden,
    Liv
  • Raar gevoel....

Hoi allemaal,
    Ik ben nieuw hier, wij proberen ook een eerste kindje te krijgen, maar het zit nogal raar ineen allemaal!!!
    De eerste regels kwamen erdoor op 47 dagen, de tweede op 38 dagen en nu is het wachten op de derde keer...
    De eerste dag de laatste keer was op 28 december... nu moet ik toch zeggen dat ik zo precies krampjes of trekkerig gevoel heb ter hoogte van mijn baarmoeder en mijn buik staat precies boller...
    Dit had ik al na 2weken ongeveer en na een oefenpartijtje was het weg voor enkele dagen. Nu is het sinds 2/3 dagen weer terug. Het zal nog te vroeg zijn om te testen dus hopelijk begin februari goed nieuws. Is er iemand die dit herkend? Verder heb ik geen enkel symptoompje. Groetjes
  • Liv77, Katleen, Bolleke,

Bedankt voor de lieve woorden. 'k Heb het intussen al een beetje een plaats kunnen geven maar 't blijft moeilijk. In het zicht hou ik me sterk maar vanbinnen doet het enorm veel pijn. Ik moet ook de zaken die we nog staan hadden van ons zoontje zoals bedje, park etc...dringend wegdoen want de confrontatie ermee maakt het moeilijk.
    Ook de kleine kleertjes die ik altijd heb bewaard van onze zoon ga ik nu weg doen. Ik had gehoopt dat ze ooit nog van pas zouden komen maar nu weet ik tenminste zeker dat het nooit nog nodig zal zijn. Enkel wat mooie herinneringen zoals eerste schoentjes ga ik bewaren.

Ik heb een collega die einde deze week moet bevallen, een andere heeft net gezegd dat ze zwanger is van een tweede...en iedereen maar suggereren dat ik de volgende moet zijn, ze moesten eens weten...

Ik wens jullie het allerbeste en kom af en toe nog wel eens kijken hoe het gaat met de buikjes en babietjes.

Liefs,
    Thasjke
  • @Rijses, Ik heb me dat ook voorgenomen, maar inderdaad of ik het ga volhouden wink.gif Vanaf vandaag gaan we aan de klus en dat twee weken lang wink.gif Ik weet niet precies meer wanneer mijn eisprong is. De curettage heeft mijn cyclus wat verlengd, dus we gaan een grotere marge nemen.

Ik blijf hier ook steeds bij NOD January 2012 forum kijken, want vind het zo spannend voor jullie. Dus dames "I'll be watching you" wink.gif
  • @thasjke, ik heb het ontzettend met je te doen. Ik zou het ook verschrikkelijk vinden als mijn vriend zou zeggen dat hij niet meer wilde. Sterkte meid en ik hoop dat je het een plaatsje kunt geven. sadhug.gif
  • @thasjke: ik probeer hier op te zoeken wat er gebeurd is, maar vind het niet... Je ventje wilde ôpeens geen 2de kindje meer? sad.gif kan mij zo voorstellen hoe je je moet voelen: mijn ventje heeft ook enorm getwijfeld en om eerlijk te zijn ben ik vragende partij voor een 3de, hij staat er wel achter, maar 2 had voor hem ook voldoende geweest...
    sadhug.gif wie weet ... ooit nog?

@ pedeke: ook een lange cyclus zie ik hier? smile.gif ik (denk) dat ik er ook een lange had.. Ik had net hetzelfde als jou: ik heb hier nog gepost dat ik een enorm opgezette buik had, en dan nadien was die weg... en dan nu terug...

@Livv: je gaf mij fantastische raad!! Mijn ventje vond het maar niets dat ik zo "geobsedeerd" terug ging testen, maar ik was gerustgesteld. Nu ben ik er echt zeker van: met dit baby.gif baby2.gif is niets mis... gift.gif Ik kan mij denkik officieel pregnant.gif noemen... Al dringt dat niet door! smile.gif Vandaag last van de (.)(.) steekjes in de buik, en moe!! Allemaal goede tekenen smile.gif Morgen bel ik naar de HA om vrijdag bloed te prikken... dan kan ik rustig mijn weekend in content.gif
    Livv ben jij al overtijd??

@ Hanneke: Ik had ook opeens last van " 't zuur" al 2 weken eigenlijk... En boeren smile.gif dus wie weet!!!

groetjes allemaal
  • Hier nog steeds geen devil.gif te bespeuren, maar ik denk toch wel dat ze zullen komen. Ik dacht dat ze maandag (stipt op tijd zoals altijd) zouden komen, want toch zondag last gehad van mijn buik. Maar dat is dan weer een beetje over gegaan.

Vandaag dan terug hele dag ongi-pijn. Dus ik verwacht ze deze avond of morgen en dan schuiven we door naar februari. Moesten ze vrijdag er nog niet zijn toch maar een testje doen he.
  • Koppijn is inmiddels nog erger geworden, dus ik denk dat mijn temp morgen heel laag zal zijn (en de rd dus zullen komen), want ik heb het vermoeden dat dit toch hormoon-hoofdpijn is cry.gif
  • Spannend Tollen! Toch knal dat je het dan nog tot vrijdag uit gaat houden aangezien je al voorbij je NoD bent. Ik duim voor je!
  • heykes allemaal

nog 3 dagen en we zouden kunnen testen normaal nod op maandag maar met de zwangerschapstest kan ik 4 dagen vroeger testen .

heb niet echt symptomen dus denk negatief maar toch hoop op positief .
    test ik vrijdagavond of zondagmorgen ????

hoop dat de zenuwen het houden en dat ik geduld kan hebben smile.gif
  • Tika, dikke proficiat
    Daniele hopelijk toch hé!! Veel succes
    Tasjke; ik denk veel aan je, ondanks ik je niet zo ken maar toch niet makkelijk!!
  • Zondagochtend! Testen op de avond geeftbmisschien neg. Zoveel dagen voor nod. Ik zou zeker ochtendurine gebruiken!smile.gif
  • ik moet maandag men nod krijgen maar loop al een dag of 3 mottig rond en enorm maagzuur maar denk dat men verkoudheidje er wat mee te maken heeft .
    wel plots erge krampen gisteren en natuurlijk darmklachten tot gevolg sad.gif
    wel lijken men borsten voller anders hangen ze lijk nu zijn ze plots mooi stevig maar denk dat ik me soms wat symptomen inbeeld omdat ik het zo graag wil

op de test staat dat je heel de dag mag testen is van clearbleu heb er al enkele keren naar zitten kijken hoor maar kan me nu nog bedwingen om niet te testen wink.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld