NOD januarie 2012

• Katheen proficiat, diegene naar februari, de moed niet opgeven.

wave.gif
  • ik hoop dat jullie ALLEMAAL aansluiten in het oktober forum...

wie doorschuift, sadhug.gif
  • ooh mopje! het was je zoooooooooo hard gegunt! sadhug.gif

katleen nogmaals proficiat meid! hug.gif
  • Mopje, ik had nochtans zo goed en zo hard geduimd voor jou.
    We gaan er opnieuw samen voor, hopelijk vind je snel goeie moed!! Ik hoop voor jou alvast weer een spontane eisprong! Zodat ik weer kan candle.gif + thumbup.gif voor jou. Dikke knuffel.
  • thanks ev! hoop dat het bij jou ook raak mag zijn! hug.gif

btw dames, toeval of niet, nam deze ronde voor het eerst vitaminen
    - teunisbloemolie+bernagie om eisprong te vervroegen
    - tarwekiemolie (vitamine e) om alles van de cyclus te optimaliseren (blijkbaar hét middel om zwanger te worden, zeiden ze me in de winkel)
    - vitamine B complex: dit zit ook in omnibionta pronatal maar dat nam ik niet (daar zit B6 in, dat gebruikte ik om mijn luteale fase te verlengen)

of het nu daaraan lag, of meant to be was, weet ik niet!!!
    maar wou het jullie toch vertellen

bvb voor dames die lang moeten wachten op eisprong (i know the feeling, ronde hiervoor pas op dag 26!) is t mssn interessant
    te verkrijgen in de essenza/kruidenierswinkel/soms ook in apotheek/...

bedankt bolleke en caroline en luke!

mopje sadhug.gif
  • hoi,
    eventjes terug van februari forum...
    Ik ging nu toch maar nog eens testen, en wat bleek? een dubbele lijn! Ongelooflijk!!! <3
    Nu wel een minder puntje... heb bloed laten prikken vandaag en HCG was maar 16. Dokter zegt dat het kan komen omdat ik echt nog niet ver ben (zou kunnen, ik denk dat ik echt een cyclus heb van rond de 40 dagen), of in het slechtste geval miskraam cry.gif
    afwachten zal nu heeeeeeeel moeilijk zijn. Mijn streep op de zwangerschapstest was ook niet echt heel duidelijk en dik...
    help help sad.gif
  • Tika!
    wat is me dat nu seg! astonished.gif <3
    ik ging nog eens teruglezen maar het was voor jou altijd een optie dat je ook een langere cyclus had hé en jullie hebben nog wat extra geklust dus waarom zou het niet?? We zitten er ook zo kort op hé dat het zou kunnen dat je echt heel vroeg getest hebt niet?

Ik wens je in ieder geval héééééééééél veel geluk en kan je morgen al eens niet terug testen (dikkere streep?) en wat stelde de dokter voor??

"welkom terug" in ieder geval en ik ga er gewoon vanuit dat je zwanger bent smug.gif

dikke knuf,
    Liv

Mopje... ik stuur een grote portie geluk naar jou toe, je hebt het ondertussen ook wel meer dan verdiend sadhug.gif
  • Livv, Thanx.... sadhug.gif
    Ik moet er voor mijzelf vanuit gaan dat ik een lange cyclus heb en dat ik nog maar net zwanger ben. De dokter zegt om maandag terug bloed te prikken als de devil.gif niet gekomen zijn...
    Idd morgenvroeg ga ik terug testen, weet jij hoeveel dit elke dag stijgt?
    Ik hoop het zo e candle.gif ... Heb wel af en toe steken in mijn buik, kan ook 2 dingen betekenen: innestelling of sad.gif
    Mijn borsten geven wel nog positieve signalen!! Oef !
  • geen idee hoeveel het hcg precies per dag stijgt, is alleen wel veel dacht ik. Dus ik denk dat als je vandaag een zwak lijntje had en alles loopt goed dat het dan morgen wel duidelijker zou moeten zijn... allé, pas ook op want misschien sla ik de bal wel mis hé en moet je toch iets langer wachten... pffff... wat denkt de rest??

ik blijf je zwanger vinden content.gif

hou ons op de hoogte hé en er is nits mis met positief denken hé thumbup.gif

ikzelf : ongi-pijn die af en toe komt opzetten (meer niet dan wel maar wel duidelijk voelbaar). ik denk eerlijk gezegd echt dat het niets wordt dus heb me bij wijze van troost al maar met een zak chips in de zetel gezet nervous.gif

ondertussen nog berichtjes posten en een film kijken...multi-tasking goofy.gif

groetjes!
  • Ik heb net de berekening gedaan en als ik een cyclus tel van 40 dagen dan ben ik "3weken" zwanger... Nog niet echt dus, dat zou het lage HCG kunnen verklaren, niet? sad.gif
  • Livv,
    denk dat niet te snel! Kijk maar naar mijn posts, ik was al overgestapt naar het februari forum... En kijk!! ik duim mee!
    Mijn symtomen waren ongi pijn, en lastige (.)(.) en dat heb ik nog steeds!
    We gaan allebei positief zijn smile.gif Proberen toch! Morgenvroeg test ik opnieuw, ik laat het je weten! Ga jij niet eens proberen testen ??? smile.gif
  • ik testte van mijn zoon op NOD zo negatief als wat en 5 dagen late dik positief dus het kan dus dat je HCG nog moet stijgen hoor thumbup.gif
    het vedubbelt om de 2 dagen min of meer

hie pijnlijke borsten, last in buik en gerommel in darmen en puistjes komen opzetten, zoals altijd 1 weekje voo NOD, ik vrees er weer voor dus thumbdown.gif
  • @ Liv: het is gewoon Daniëlle, maar er is iets met het diacritische teken misgegaan denk ik.
    Inderdaad een groot voordeelvan een drukke baan, maar morgen is mijn ouderschapsverlof dus hele dag thuis me de kleine...dat wordt vaker naar de wc, hihihi. Al zal het meevallen als de temperatuur maar hoog blijft in de ochtend bigsmile.gif
    Fijn dat Jouw cyclus regelmatig is. Dat was die van mij ook...tot de vorige cyclus, echt weird. Hopelijk kunnen we zaterdag "samen" testen content.gif

@ Bolleke: gezellig, drie die eventueel tegelijk gaan testen. Duim ook voor jou candle.gif

@ Mopje en Phoebi: sadhug.gif

@ Katleen: gefeliciteerd!

@ Tika: Ik duim voor je dat je gewoon zwanger bent en dat je hcg gewoon nog wat laag was omdat je nog niet zo ver bent thumbup.gif
  • O dank je om dit te zeggen, nu zal ik toch wel wat kunnen slapen! Ik ga positief blijven en elke dag testen, dan kan ik mee volgen of mijn HCG stijgt... Als de lijn dikker wordt zal mijn HCG gestegen zijn...
    Tsjonge!! bigsmile.gif
  • Tika candle.gif We duimen

Aan alle die doorschuiven: Succes in de volgende ronde

Aan alle zwangeren thumbup.gif

Hier nog steeds geen devil.gif 3 testen en een bloedtest zijn negatief. Maar nu weet ik wel dat ik resistent ben tegen toxo, dus in mijn volgende zwangerschap volop gehakt mag eten tongue.gif

Eigenlijk wel raar. Ik zou heel graag terug zwanger zijn rond juni, zodat ik nog thuis ben wanneer Kobe naar school gaat (om de overgang wat te verzachten... ) En toch ben ik teleurgesteld dat mijn testen negatief waren.
    Nu met ongeduld wachten tot mijn cyclus zich weer hervat en wanneer mijn lichaam er klaar voor is bigsmile.gif

Hoe berekenen jullie cyclus, vroeger altijd 28 dagen en nu voor het eerst min. 34. Moet ik dan voortrekenen op vroeger of het aantal dagen dat mijn cyclus nu duurt?

Mara sadhug.gif
  • Nog een geheimpje

Danielle, bedankt om me er bij te zetten! En bedankt voor de knip en plak uitleg content.gif Het is me ondertussen al gelukt.

Kan haast niet wachten om te testen. Ben zo benieuwd! Wanneer ik mijn nod heb is mijn man net op zakenreis. Wat als ik overtijd ga, zouden jullie al testen of gewoon wachten tot je partner terug thuis is? Gelukkig is hij maar een weekje weg.

Omdat hier heel wat dames schrijven kan ik niet op iedereen reageren. Maar zou diegene die al een positief testje in handen hadden alvast een dikke proficiat willen wensen. De dames die naar de volgende ronde gaan heel veel succes! De wachtende, spannend en duimen in de lucht thumbup.gif

X
  • haha! moet wel een beetje lachen hier:
    jouw verhaal Tika doet me denken aan wat ik altijd over mijn gewicht zeg: "een dikke streep is ook een lijn", al is het bij jou natuurlijk "een dunne streep is ook een lijn"

ok, ik kruip bij deze best in mijn bed denk ik goofy.gif beetje aant't flippen nervous.gif

Daarjuist vroeg mijn man: "schatteke, hoe zit het eigenlijk met het buikje?. Ik zei dat ik dacht dat ze op komst waren, waarop hij zo heel droog antwoordt "maar ik zie je nog altijd graag zene"

goofy.gif

Nee serieus, Tika, ik zou in jouw geval nu effe niet besparen, een Kruidvat overvallen en gewoon elke dag een testje van 2,5 euro doen stuckup.gif Tot volgende week maandag wachten is anders wel heel lang hé zonder enig 'teken'. En wie weet tegen het weekend toch "een dikke streep is ook een lijn" bigsmile.gif thumbup.gif

Danielle: jij ook woensdag thuis? net als ik! Maar voor mij ook niet echt een rustige dag, in de voormiddag altijd boodschappen en een marktje doen, dan 's middags de kids van school gaan halen, bij mijn grootmoeder verse fritjes gaan eten tongue.gif en dan dan mijn oudste naar de tekenschool brengen en halen. Weinig tijd voor toiletbezoeken wink.gif
    maar de duimen blijven hier zeker omhoog staan hé, dat beebje komt er zeker nog wel
    <3

allé, ik ga hier eens in mijn beddenbak kruipen!

sweet dreams iedereen en tot morgen,
    Liv x
  • @ Liesje: wanneer testen? ikzelf zou geen week kunnen wachten en het hem dan wel aan de foon zeggen vrees ik nervous.gif Maar als je enigszins het geduld hebt, heeft samen testen misschien wel de voorkeur wink.gif

grt thumbup.gif
  • Hoi!!
    Toch even reageren dat mijn test deze morgen net iets duidelijker was!
    Morgen terug testen!!! smile.gif En idd Liv dat van die kruidvat overvallen lijkt mij een super goed idee!!! bigsmile.gif Heb er nu nog 1 tje thuis liggen en ga straks bellen naar HA om vrijdag toch al bloed te prikken... Maar ik denk persoonlijk dat het wel de goede kant op gaat! Mijn cyclus van 40 dagen is dan ook nog niet uit e, en ik test AL positief bigsmile.gif hihi

groetjes
  • Tika, gefeliciteerd! Als ik je 1 tip mag geven...test om de dag..waarom? Hcg verdubbelt om de dag! Dan zie je het beste verschil dus op je testjes om te vergelijken! Maar nogmaals van harte!!!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld