NOD januarie 2012

• hier vandaag nod dag en niets te zien,het bloeden is wel gestopt vanaf vandaag dus mss een goed teken? allesinds ik moest vandaag naar de dokter voor griep en die heeft bloed getrokken en ging mijn hcg ook laten testen, morgen vroeg heb ik de resultaten. ik hoop er niet op dan kan ik niet teleurgesteld zijn
  • @Ineke, Heel veel succes en laat wat weten thumbup.gif
  • Hier ook NOD dag vandaag en nu nog altijd niets te zien. Voor mijn zwangerschap kon ik er m'n klok op gelijk zetten.
    Morgen testen? Of toch nog een paar dagjes wachten??
  • Liesbeth: testééééééééééééééén ! bigsmile.gif overtijd is overtijd dus... stuckup.gif Laat ons direct iets weten!!! thumbup.gif

Ineke: voor jou ook zooooooo spannend!!!!! Wanneer precies mag je bellen???? ook voor jou thumbup.gif

Mopje en jij verdient een dubbele duim thumbup.gif thumbup.gif

Bolleke, wij lopen wat gelijk hé! content.gif hier ook het voornemen van niet te zot te doen de komende week en netjes realistisch af te wachten wink.gif

nu vliegen want moet gaan werken!!

tot later!!! Liv x
  • ik mag bellen tussen half 9 en half 12...
    nog even geduld dus
  • Ineke,spannend thumbup.gif
  • En Ineke?? thumbup.gif

Hier was de test negatief... Nog geen devil.gif dus nog wat geduld oefenen...
  • Liesbeth..wat voor test heb je gebruikt? Hoop voor je dat het toch raak is!
  • Amai dames, er breken hier terug spannende tijden aan! Proficiat aan de zwangeren!! Hopelijk komen er niet veel dames bij op het nodfebruari forum (niet verkeerd begrijpen hé wink.gif ) en is het aan onze toer volgende maand om niet door te schuiven! candle.gif

wave.gif
  • Alhoewel ik dacht dat ik echt niet zwanger was (nav mijn temperatuur en andere symptomen) heb ik deze ochtend toch getest. We gaan dit weekend weg en ik wou gewoon zeker weten dat m'n devil.gif eraan zouden komen, zodat ik niet teleurgesteld zou zijn als ze kwamen...
    Wat ik niet verwacht had, was dat er een 2de streepje verscheen na 1min al! Ik ben (denk ik) ZWANGER!!! Ik kan het echt niet geloven!! Ik wil heel graag blij zijn ma ik durf niet goed... Ik kan het niet vatten...
    Het streepje was wel niet zo donker als de controlestreep ma wel duidelijk zichtbaar.
    Ik heb m'n man wakker gemaakt en hij zei ook meteen: "dat zijn 2 streepjes"...
    Iemand ooit al getest met die testjes van't Kruidvat (2 voor 5) en een vals positief resultaat gehad??
    Mag ik blij zijn?? Whaaaaaaa!!!! <3
  • @wendy, Natuuuuuurlijk mag je blij zijn. WOW wat een goed nieuws. gefeliciteerd thumbup.gif
  • heykes iedereen ,

normaal was 17 jan men vruchtbaarste dag dus hebben we goed geklust smile.gif
    maar ik heb nog niets van symptomen geen gevoelige borsten of zo wel enorm veel buikpijn in een soort band net boven men navel en ook men buik intrekken is iets onmogelijk geworden wordt lijk een soort druk die ik dan voel in men buik .

vanaf wanneer heeft een zwanger persoon eigenlijk symptomen en dan welke ????

hier hoopt toch wel een klein hartje op een positief resultaat smile.gif
    nod is 30 jan 2012
  • @Lindsey, Ik ben geen expert maar ik denk dat het een beetje snel is om nu al symptomen te hebben aangezien pas 3 dagen geleden jouw eisprong was. Het eitje doet er gemiddeld 5 a 7 dagen over om in te nestelen en pas als het ingenesteld is, wordt er HCG aangemaakt. Maar ja, je weet maar nooit.
  • heykes caroline en luke ,

normaal valt die op 17 jan maar ik volg nooit de regeltjes dus mag je eigenlijk rekenen op 14- 18 van mij om men eisprong niet echt te missen maar wel ben ik een 38 dagen regeltje van men periode maar krijg men vruchtbere dag nooit op de dag zelf doe het met ovu testjes en deze keer toonde die het de 15 maar we zijn al 2 weken intensief bezig met oefenen dus echt missen zullen we de dag niet doen enkel het eitje en zaadje moeten elkaar ontmoeten smile.gif
  • Ik heb vandaag getest met die van het kruidvat(2voor 5)en 2dikke strepen,positief en nu maar hopen dat het op de juiste plaats zit,maandag bloed laten trekken en dan afspr.maken met de gyn.

Zwanger:
    Chamich,33 jaar, 4ekindje, ronde 1,NOD 01/01 ZWANGER
    Jufke, 27 jaar, 2de kindje, ronde 1, NOD 03/01 ZWANGER
    Douce, 27jaar,1ste kindje,ronde 5, NOD 06/01 ZWANGER
    Dreaming, 23 jaar, 2e kindje, ronde 3, NOD 10/01 ZWANGER
    Lana, 31 jaar, 2e kindje,ronde 3,NOD 15/01 ZWANGER
    Twinkel, 27 jaar, 3e kindje, ronde 1, NOD 17/1 ZWANGER
    Amy, 30 jaar, 3e kindje, ronde 4, NOD 19/01 ZWANGER
    mams4+1bbz,30jaar,5de kindje,ronde 4,NOD 16/01 ZWANGER

Overtijd:
    Lila, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1, NOD 11/01
    eve, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3, NOD 12/01
    Davke, 28 jaar, 1e kindje, ronde 6, NOD 12/01
    Tamara, 22 jaar, 1ste kindje, ronde 2, NOD 15/01
    Stephanie, 26 jaar, 1e kindje, ronde 12 (3e met C en P), NOD 16/01
    Giggles, 29 jaar, 4e kindje, ronde 2, NOD 17/01
    mieneke28, 24 jaar, 2e kindje, ronde 1, NOD 18/01
    Poehbi, 24 jaar, 1ste kindje, ronde 4 (eerste met clomid), NOD 19/01
    Katleen, 27, 1e kindje, ronde 3, NOD 19/01
    Tika, 28, 3de kindje, ronde 1, NOD 19/01
    Liesbeth, 24 jaar, 2e kindje, ronde 1, NOD 19/01
    Danielle, 35 jaar, 2e kindje, ronde 5, NOD 20/01

Wachtende;
    Wendy, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1, NOD 21/01
    Mutte, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1, NOD 21/01
    Anneke, 36 jaar, 4de kindje, ronde 1 na MK, NOD 22/01
    Tollen, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 1, NOD 23/01
    Mopje, 29 jaar, 3e kindje, ronde 23, NOD 24/01
    Bolleke, 31 jaar, 2de kindje, ronde 6, NOD 26/01
    Sharon, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4, NOD 28/01
    Liv77, 34 jaar, 3de kindje, ronde 2, NOD 28/01
    Thasjke, 35 jaar, 2e kindje, ronde 5, NOD 29/01
    Hanneke, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1, NOD 29/01
    Netske, 29 jaar, 2de kindje, ronde 3, NOD 29/01
    lindsey 27 kaar 2 de kindje ronde 3 nod 30/01
    ev, 23 jaar, 2e kindje, ronde 10, NOD 30/01
    Navadu, 25 jaar, 1e kindje, ronde 6, maar 1e ronde na MK, NOD ??
    Precious, 24 jaar, 2de kindje na 2 mk.Ronde 2,nod 30/01
    Mama-4, 29 jaar, 5e kindje, ronde 5, NOD 15/02

Mopje;ik duim voor jou en voor de andere ook natuurlijk.
  • Proficiat Mams4! <3
  • Wendy en mams4+1bbz: een dikke proficiat!!! thumbup.gif

Lindsey, ik voelde exact 4 dagen na mijn eisprong veranderingen in en aan mijn lichaam. 5 dagen nadien was ik er zeker van zwanger te zijn, de dag nadien testte ik positief 5 dagen voor mijn nod. Vroege symptomen kunnen maar evengoed ben je zwanger zonder één enkel symptoom. Dit is mijn eerste zwangerschap trouwens waar ik zo vroeg zeker was. Bij mijn eerste pas 2 dagen NA mijn nod positief kunnen testen (op de dag zelf had ik ook nog een negatieve test), bij mijn tweede op mijn nod positief getest (maar ik had geen enkel kwaaltje, behalve vermoeidheid maar dat viel me pas nadien op) Succes!
  • Hallo iedereen,

Eerst en vooral dikke proficiat aan alle zwangeren en veel succes aan de wachtenden.

Ik ben hier tijdje niet meer geweest...heb dan ook deze week niet zo'n fijn nieuws gekregen. Mijn echtgenoot heeft zich bedacht...hij wil toch geen 2de kindje. Vier maanden geleden werd m'n spiraal verwijderd met zijn goedkeuren en gingen we er volop voor, ook hij...nu plots begint hij te twijfelen en meer zelfs, hij wil er niet mee doorgaan. Ik ben superverdrietig en begrijp er niets van. Vele gedachten spoken door mijn hoofd...waarom niet? En dan meer nog, wat als ik in de voorbije maanden zwanger was geworden, was dit dan van een ongewenst kind voor hem? cry.gif

Ik sluit mijn account hier dan ook af...vele groetjes aan iedereen,
    Thasjke
  • Innekéééééééééé.... laat ons eens iets weten!!! thumbup.gif

Liesbeth: altijd een teleurstellend effect hé een negatieve test... en dat dat je gewoon moet wachten op je regels drunk.gif hopelijk komen ze dan snel zodat je gewoon terug van start kan gaan met een nieuwe cyclus! dikke knuf x

Wendy: wow! van de eerste ronde raak! bigsmile.gif thumbup.gif goeie eitjes en zwemmertjes hebben jullie seg! proficiat!!!

Hier vanmorgen geen krampen maar nu terug, zeer vervelend drunk.gif en ik wordt ambetant van m'n eigen ambetantigheid goofy.gif
    Verder niets speciaal te melden van hieruit.

groetjes iedereen en alvast een fijn weekend,
    Liv
  • Thasjke, bericht stond hier al effe open dus hebben elkaar gekruist.

Wat is me dat nu?! Wordt er zelf al helemaal verdrietig en emo van, en ook een beetje boos cry.gif annoyed.gif Vindt het ook zo jammer dat wij misschien niet de personen zijn om je hierin te steunen, al wil ik dat best...

Heb je een iemand in je omgeving waarbij je terecht kan? blijf er aub niet alleen mee rondlopen.

heel veel sterkte en dikke knuffels sadhug.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld