NOD januarie 2012

• Hoi iedereen!

Ik start al maar een topicje voor NOD januarie. Vandaag weer mijn ms doorgekregen cry.gif Op naar ronde 9 dus maar weer. Deze keer een cyclus van 36 dagen gehad, dus tel ik daar maar op voort.

Veel succes iedereen,

Grtz Wendy

Wendy, 29 jaar, 2e kindje, ronde 9, NOD 8/01
  • He, wat jammer, Wendy. 9 Rondes en nog geen succes, dat moet lang voor je duren. Hier telkens binnen 4 maanden zwanger geworden, ik kan me voorstellen dat je het heel vervelend vind.

Wij gaan eind deze maand voor de 1e ronde. Binnenkort zal ik even mijn banner aanpassen en dan ga ik met je meetellen naar die nod in januari.
  • Hey dames..

Ik mag me bij jullie voegen cry.gif

Hier bezig sinds mei..en al 2 miskramen te verwerken gehad..

Hopelijk mogen we allemaal een kindje verwachten in september/oktober!

Groetjes,
    Esther

Rijses, 29 jaar, 3e kindje, ronde 2 na miskraam, NOD 4/01
  • Hallo,

Ik kom mij hie toevoegen na ronde 8 ben ik vandaag begonnen voor het eerste met clomid.
    Wij zijn bezig sinds mei, elke maand word mijn cyclus langer en langer , deze keer zat ik aan 63d. >sad.gif

ik hoop dat we allemaal naar verwacht in = september/oktober kunnen gaan voor verder te schrijven thumbup.gif en niet moet verhuizen naar NOD februarie 2012 thumbdown.gif

ik weet dus niet wanneer mijn NOD gaat zijn down.gif .Maandag moet ik voor folikkelmeeting gaan ben eens benieud.

groetjes jill
  • Hey,

Ik moet effe het lijstje aanpassen. Vandaag jarig daarmee. Hopelijk mag deze ronde voor iedereen hier mee geluk brengen. Mijn ovutestjes (de digitale van clearblue) zijn vandaag toegekomen. 9 rondes is idd al veel, maar met mijn zoontje had ik er twee keer zoveel nodig. Hopelijk is dit deze keer niet nodig.

Wendy, 30 jaar, 2e kindje, ronde 9, NOD 8/01
  • Wendy nog een late gelukkige verjaardag!!! hug.gif
  • wendy hier ook ronde 9.. cyclus nu maar 24 dagen, nog nooit gehad cry.gif
    ev, 23 jaar, 2e kindje, ronde 9, NOD 2/01
  • Hier dus de 1ste ronde. Gezien ik toen ik zwanger werd van onze dochter een cyclus had, zet ik mijn banner nu wat langer. Dan ga ik ook niet onnodig testen.
    Hierbij voor ons nu dus ronde 1.

jj, 31 jaar, 3e kindje, ronde 1, NOD 19/1
  • hallo,

ik schuif door van het decemberforum, ik zet me er gezellig bij, hopelijk wordt het voor ons allemaal een mooi jaar smile.gif

Dreaming, 23 jaar, 2e kindje, ronde 3, NOD 09/01
    jj, 31 jaar, 3e kindje, ronde 1, NOD 19/01
  • Hallo,

Ik ben een meelezer van het decemberforum. En schuif nu dus ook mee naar januari.

Heel veel succes allemaal!

Dus zet ik me bij in het lijstje:
    Ik heb een onregelmatige cyclus. Maar ik ga de 30 dagen nemen zoals de vorige cyclus.

Giggles, 29 jaar, 4e kindje, ronde 2, NOD 10/01
  • Hey hallo,

Ik heb vandaag mijn regels doorgekregen, dus ik schuif ook door van het decemberforum naar hier. Ik heb verschrikkelijk lange cyclussen, dat is echt frustrerend! We hebben dan veel minder kansen!

Ik ga dan maar uit van mijn vorige: 47 dagen!

Groetjes en succes allemaal!

Sharon, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4, NOD 27/01
  • @ Sharon: Ik herken dat gevoel helemaal hoor! Hier alweer een jaar bezig en 9 cyclussen gehad, varierend tussen 31 en +40 dagen. Daardoor dus ook minder kansen. Ik heb wel pco en wat endo. Twee jaar geleden voor mijn zoontje een ovariele drilling gehad en daardoor zwanger geworden, maar nu zijn de cystes blijkbaar terug. Hopelijk mag januarie meer goed nieuws brengen voor je.

Veeeel succes iedereen!! Hopelijk veeeeel positieve testjes in januarie he.

Grtz Wendy
  • Hallo iedereen,

graag wil ik me hier ook bij aansluiten. Het is voor ons het eerste kindje en de cyclussen zijn ook lang...

eve, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3, NOD 12/01

hopelijk hebben we volgend jaar allemaal goed nieuws thumbup.gif

wave.gif
  • @Wendy: Wat is dat pco en endo? Ik ken er allemaal niets van en die trillingen, wat is dat? Ik ben wel blij dat ik niet de enige ben met dan die ellenlange cyclussen... Nu eerst wachten tot die regels iets minder zijn, en daarna weer volop ertegenaan.

@Eef: Ik dat ik je ken wink.gif?! Welkom hier! Je moet je dan wel bij het lijstje zetten hé!!!

Succes allemaal en tot schrijfs
    Groetjes
    Sharon
  • hmm,
    wat leuk om eens niet dubbel te liggen van de pijn tijdens die ms

maar wat kijk ik toch uit naar die groene dagen, als ik mij niet vergis liggen die juist rond kerst en nieuw smile.gif

hoe gaat het nog met iedereen?

hier gaan de verbouwingen ineens wel goed vooruit, wat natuurlijk zalig is, want des te sneller kunnen we in ons huisje smile.gif
  • ev, 23 jaar, 2e kindje, ronde 9, NOD 2/01
    Dreaming, 23 jaar, 2e kindje, ronde 3, NOD 10/01
    eve, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3, NOD 12/01
  • iedereen is hier zo stil ...
  • Dreaming: Het december forum was veel actiever he! maar dat was zo succesvol dat die allemaal zijn doorgeschoven naar een kindje krijgen in augustus.
    Ik zit ongeveer hetzelfde van cyclus. En de kerst en nieuwjaarperiode zal inderdaad drukker worden nu we het ook nog eens extra gezellig moeten maken!
    Ga je drinken tijdens de feesten? Of ben je ook tijdens het proberen van zwanger te worden een onthouder??

Ik ga in de douche want naar het werk geweest met de fiest en een hele hoop regen over me gekregen!
  • Ja vind het ook wel heeeeel stillekes hier zeg! Iedereen zal al in feestdagen stemming zijn wss en daardoor minder forum tijd hebben zeker? OF de meesten veel geluk mss gehad in december? Ik gun het de mensen alleszinds.

Hier zijn de groene dagen rond kerstmis heb ik effe uitgerekend. content.gif Weten we weer wat doen he!
  • Ik vind het wel goed dat het hier zo kalm is. Anders kan ik niet meer volgen. In december ben ik snel afgehaakt, want ik moest altijd 4 of 5 blz. bijlezen en ja dat is nu ook niet altijd leuk!
    Ik moet nog lang wachten voor die groene dagen smile.gif! Maar ja, bij mij weet je het nooit hé!

Groetekes
    En succes
    Sharon
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld