NOD Januari 2019

• @Gene echt bizar allemaal zeg. Het is een goed idee om je vriend mee te nemen volg keer. Als vrouw zijn die controles bij de gynae een zeer emotionele aangelegenheid waardoor je mogelijk niet al je vragen stelt of niet de juiste. En sowieso denk ik dat plannen maken voor verdere stappen ook wat gemoedsrust kan brengen. Zie je inseminatie een beetje zitten?
  • Oh, bah, dikke knuffel, @Gene . Dat is echt rotnieuws. Zo lang nog pregnyl in je urine terug te vinden... was er bij jullie een oorzaak voor de verminderde vruchtbaarheid?
  • @Bieke83 Goh nee maar ja ik wil ook geen tijd meer verliezen... het is de volgende
    stap dus ja. Wie weet voor ons wel een wondermiddel.

@Liv. Nee.. bij mij is de cyclus niet optimaal vandaar de hormonen maar hij
    is volledig in de war nu. Reageer goed en heb goede eisprong, goede waarden, goed
    slijmvlies en man ook echt goed. Tis niet te verstaan sad.gif
  • @Gene Oh nee hoe stom sad.gif.

Hier aan het wachten op een eisprong, dag 19. Aan m'n slijm kan ik helemaal niet aan uit. De afgelopen dagen kruipen traag vooruit, ik wordt er emotioneel van. Toch echt geen leuk proces eigenlijk eh. Ik wil het zo graag.
    Respect voor zij die al lang aan het proberen zijn, ik leef mee met de rollercoaster die jullie meermaals doorstaan hebben.
  • @Gene dit is een grote teleurstelling sadhug.gif waarom toch hè... Dikke knuffel 💗
  • @Gene , dat maakt het waarschijnlijk nog lastiger, niet? Dat er niet echt een reden is. Hoe lastig ik het hier ook vond om lang te moeten proberen, ik had na 2 maanden al heel duidelijk door wat er mis was, dus eens mijn gyn eindelijk (pas na een jaar) in gang schoot, ging het op zich wel snel. Hopelijk lukt het heel snel voor jullie, het is je gegund.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld