NOD Januari 2019

• @'Mama Emromi*' sadhug.gif meid toch... Ik vind het zo jammer voor je!

Ivm met dat wijntje... Drinken jullie na eisprong?
    Hier gebeurt dat wel 1xde maand. Niet dat ik me zat drink ofzo hoor! Maar 1,2 of 3 over paar uurtjes..
    Ik wil men leven niet laten beheersen door mogelijke zwangerschap voor een hele tijd.... Vanaf die positieve test drink ik niks natuurlijk!
  • @Diedy thanks 😘 ik ben wel een beetje teleurgesteld maar ik besef nu ook wel hoe obsessief ik er mee bezig was. Misschien niet slecht dat ik nu verplichte rust heb voor enkele maanden...

Ik zou het zeker niet laten! Juist voordat ik zwanger werd van mijn oudste dochter had ik op reis elke dag een sangria gedronken. Ik hield toen nog mijn cyclussen niet bij en bleek bij thuiskomst zwanger. De periode van bevruchting en innesteling jongste dochter had ik griep, en niks gedronken... En het verhaal ken je... Ik twijfelde ook vorig weekend, maar daar stap ik ook vanaf. Het is niet dat we zatte trienen zijn hè goofy.gif
    Liefs
  • @'Mama Emromi*' Oh nee 😕 ik had zo met je mee gehoopt...
  • Hier daarnet getest en witte test, NOD normaal morgen (op basis van eisprong).
    Ik schuif dus door maar weet niet zo goed hoe ik nu moet tellen voor nieuwe NOD.
    Eisprong op 10/01, hevig bloedverlies op 14/1 en 15/1. Daarna zo goed als gedaan.

Die bulk ovulatietesten gaan komende maand weer goed van pas komen tongue.gif
  • @LadyB je kan nooit genoeg ovulatie testen in huis hebben 😉 veel succes!

@Dreamy inderdaad zéér jammer. Waarschijnlijk was er wel weer iets, maar volgende week nog wat extra testen bij gynaecoloog of er iets te vinden is naar het waarom. We zullen zien

Hier maar 1 verschil tussen zwanger en menstruatie. Ik heb zeer veel puistjes. En dat heb ik niet wanneer ik zwanger ben. De rest is allemaal hetzelfde

Prettig weekend iedereen
  • Vandaag een drupje bloed verloren. Voorlopig is het erbij gebleven... Hopelijk komen mijn regels nu nog niet door.. Dat is een weekje te vroeg
  • LE

Misschien innestelingsbloed @Diedy ?
    Hier al enkele dagen buikkrampen alsof ik mijn MS krijg.
    Niks te zien voorlopig. Alleen veel waterig slijm. Soms romig.

Nog 11x slapen en we kunnen testen. Als er geen devil.gif te zien zijn natuurlijk.
  • @-mama- laat ons hopen. Al zou ronde 2 heel snel zijn
    Vooral ook krampen enzo doen we vrezen dat die regels op til zijn. Maar jij hebt ze ook zie ik... Dus mss normaal? Kan het me niet herinneren
  • @Diedy die druppel bloed maakt het spannend! Kan idd innesteling zijn,..
  • @Diedy Ik heb er ook last van. Gisteren wat licht roze verlies.
    Kan van de hormonen komen bij mij. Ga morgen mijn bloed laten
    controleren. Ik zit op 6-7dpo dus ook nog heel vroeg.
    Hoop dat jullie regenboogje snel komt smile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld