NOD Januari 2019

• @gene : ik ga zondag of maandag gaan (moet nog bellen voor een afspraak) dat is dag 11 - 12. Ik heb meestal mijn pregnyl pas op dag 14 dus ze groeien wel traag bij mij. Ik denk woensdag dan pas pregnyl mss? Dus donderdag 20 dec eisprong.
    Altijd verveld he zo helemaal daarrond plannen en organiseren. Het Gwn random zo beetje doen is toch moeilijk voor mij. Kheb lik een plan nodig.
    Morgen terug werken πŸ₯Ί jammer. Maar nog 8 dagen n dan thuis tussen kerst en nieuw.
  • @Bruggegirl Ik vind raar dat ze geen echo doen in het weekend bij mij. Ik vind het wel belangrijk. Zondag
    zou dag 11 zijn en dus de dag van pregnyl maar denk dat ik maandag ga moeten weergaan en
    dan zullen ze al groot zijn. Had je dan verlof? Ik 2 weken thuis met kerst en nieuw en super veel gepland.
    Vandaag een sneeuwbol gekregen v collega met klavertje vier in. Was eerlijk gezegd enorm aangedaan. Super lief!
  • @gene : ja inderdaad, vind het ook wel vreemd, eisprong is iets die geen rekening houdt met werkdagen of weekend. Ik heb al twee keer echo gehad in het weekend en ook moeten gaan voor pregnyl.
    Zouden ze tΓ© groot kunnen zijn? heb daar eigenlijk geen idee van ..
    We zijn 4 dagen naar Londen geweest (dus mini verlofje), was wel zalig. Eventje er niet (te veel) over nadenken. Coctailtje drinken, musical kijken, shoppen veel eten (y). Jammer nu terug de realiteit.
    Wij ook thuis tussen kerst en nieuw 3 januari terug werken, we gaan op weekend 3 dagen met vrienden al dus wordt ook wel een leuk verlof. Hopelijk op het einde beloond.
    Zou nog leuk zijn moesten we samen in een uitgerekend groepje zitten!
    Wauw, dat is inderdaad héél lief. Doet soms echt deugd als zo een lieve attentie of woordje krijgt van iemand die weet dat je het moeilijk hebt, maar gewoon moet doen naar de buitenwereld toe.
    Vorige week kaartje gekregen van vriendin met beertje in de regen met tekst : "it always rains the most on people who deserve the sun" Moest daar al bijna van wenen.
  • @Elise290 : Sorry, ik moet over je reactie gelezen hebben.
    Ik dacht inderdaad dat na 3 keer het nu ook tijd was voor verdere stap. Heb het ook gewoon zo gehad. we wachten al zo lang ik wil niet dat er nog iets in de weg staat. Ken ook 2 mensen die meteen na hsg zwanger bleken.
    Begin vorige week gebeld en gevraagd of het nodig was om meer te onderzoeken of volgende stap. Maar ze wilde nog 1 keer wachten. Dus dan waarschijnlijk in januari, want m'n gevoel zegt precies dat er eerst "iets" moet gebeuren voor het zal lukken.
    Wil er dan ook gewoon vanaf zijn, als ik er dan toch door moet, hoe sneller hoe liever.
    Alles goed met jou?
  • @Bruggegirl Nog die ene maand afwachten in het rijtje? Toch maar raar, mss was hun agenda wat druk. Volgende keer als je langsgaat mss toch echt een afspraak vastleggen?
    Hier ok, nu een week en een dag met de pil gestopt, dervingsbloeding aan het uitdoven, nu hopen dat die eigen cyclus mooi op gang komt. (Vorige keer meer dan 3 maand moeten wachten op een eisprong)
  • @Bruggegirl Hoop dat niet meer zal nodig zijn die hsg test! Ik duim zo hard voor jou smile.gif

Ik had mijn eerste echo met 2 follikels van rond de 13mm dus nog niet goed.
    Ik merk wel dat cyclus wat langer wordt nu maar misschien is dat wel beter.
    Maandag ga ik terug. We hebben ook verdere stappen besproken zoals
    inseminatie en ze zouden het nog 2 pogingen geven. Als we vroeger willen
    mag het ook maar op zich is er geen probleem met mijn vriend dus veel meer
    kans is er niet. Ik blijf gewoon hopen. Ze zei ook dat stress er wel voor kan zorgen
    dat het langer duurt.... dus ZEN!
  • @elise290 : ja inderdaad begreep het ook niet zo goed, was ergens telleurgesteld ... hoop Gwn dat er snel schot in de zaak komt.
    Moest het nu niets zijn zal ik wel aandringen op verdere stap hoor!
    Oef, altijd vervelend de week van je Ms en zeker als je er dan zoveel last en pijn van hebt. Ik duim dat je cyclus snel goed loopt !! πŸ€—

@gene : 13mm idd kleiner dan wat je normaal hebt, maar is mss idd niet mis dat de cylxus wat langer is. Mss rijpen ze dan beter! Ik duim alvast!
    Maandag samen op meting dus πŸ˜‰ wel leuk dat ze besproken hebben zo weet je wat meer waar je staat! Jah ZEN! Natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan! Maar ik geloof in je !! πŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌ
  • @Bruggegirl Ja denk dat menopur wel het groeien wat vertraagt. Spuit ook
    maar een halve ampul. Ik heb er over nagedacht en als ze zeggen dat inseminatie
    eigenlijk niet veel meer kansen is, 12% kan per cyclus... of het wel zin
    heeft dat ik nog 5 rondes inseminatie doe. Ik denk mss te voorbarig maar
    ja ik ben wel een wat als persoon. Maandag nog eens navragen. Ik duim voor jou he! XxxAangepast door Gene op 14/12/2018 21:11
  • @gene : misschien ook goed dat het nu nog geen net wel/net niet moment was aangezien je in het weekend niet kan gaan. Hoef je je daar geen zorgen over te maken πŸ‘πŸΌ
    Bij mij groeien ze meestal 2a3 Mm als ik 2 dagen later ga. Dus als het maandag 16mm zou zijn dan woensdag wss 18 a 19. Wat goed zou zijn.
    Tijd gaat op zich wel snel. We zitten alweer bijan aan de klusdagen!
    Enige voordeel aan inseminatie zou voor mij (denk ik) de stress zijn rond de planning omdat het dsn toch buiten je handen valt... nu weet ik van mezelf dat ik te hard wil plannen en mikken en wegen.
    Ik laat maandag hier zeker iets weten! 😊 xx
  • 5/12 is mijn spiraal dus uitgehaald.
    De dag zelf en de dag erna klein beetje bloedverlies, door het verwijderen van de spiraal.
    13 en 14/12 licht gevloeid, maar niet extreem veel. Zou dat mijn menstruatie geweest zijn. Ik verwachtte ze rond 15/12 voor de eerste keer. Ik ben dat 99% zeker aangezien ik op 1/12 degelijk mijn eisprong gevoel heb, ook bevestigd door gynaecoloog dat er effectief al een eisprong had plaatsgevonden.
    Maar nu ben ik dus bang, dat als dit mijn menstruatie was, mijn baarmoederslijmvlies echt nog flinterdun is, en er dus eigenlijk niet zoveel kans is op zwangerschap de komende maand.
    Wat denken jullie?
  • @anto sorry ik begrijp het niet zo goed...
    Je denkt dat je cyclus niet goed gestart is door je lichte ongesteldheid?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld