NOD Januari 2019

• NOD Januari 2019

Met krop in m'n keel start ik het "NOD Januari 2019" groepje sad.gif

Bruggegirl - eerste kindje - ronde 17 (3de na MK) - Clomid + Pregnyl - NOD 3/01
  • @Bruggegirl Ik ben hier ook al. Had daarnet krampen maar deze middag ook en
    zie dat ze al begonnen zijn. Vreemd maar toch weer kortere cyclus dan.
    In december wordt misschien onze grote cadeautje gemaakt!

Gene - eerste kindje - ronde 17 (4de na MK) - menopur + pregnyl - NOD 2/01
  • Dikke knuffel dames sadhug.gif
  • @gene : Pff wat jammer. Dikke knuffel! Idd hopen op een nieuwjaarscadeautje!
    Begrijp soms niet Wrm het niet lukt hoor.

@mammie84 : Dankuwel !
  • @Bruggegirl Ik ook niet. Vorige keer poging 2 en nu poging 4...
    We komen steeds dichterbij zeker. Tis al gelukt dus moet toch allemaal
    werken dan. Denk dat bij mij stress wel een grote boosdoener is.
  • @Gene : Tis echt niet te begrijpen hé, je weet precies je eisprong doet zooo je best en dan toch ...
    en na al die maanden doet het steeds meer en meer pijn.
    Deze keer totaal geen stress gehad, had meteen iets van "tgaat wel niets zijn" (dat is misschien ook niet de juiste ingesteldheid)
    Gisteren gebeld naar gynaecoloog (ze had gezegd 3 x en dan kijken we verder) dus wouw eens horen wat ze voorstelde ... Ze had precies niet veel zin en heeft het uitgesteld tot januari (mocht het niet gelukt zijn)
    "moh, is dat al de 3de keer" zei ze. Heb soms echt geen goed gevoel bij haar (zo meer van je bent een nummertje)
    Heb al een nieuwe gynaecologe gevonden die heel goed en lief is. Maar ze had zelf gezegd blijf bij haar tot je zwanger bent (want fertiliteit is haar specialiteit) maar kom daarna zeker maar bij mij. Dusja afwachten hé.
    Neem die clomid echt niet graag, zal wel aan mij liggen maar ik krijg ze niet altijd ingeslikt (zijn zo'n dunne schijfjes)
    Heb je wat een leuk weekend gepland? gedachten verzetten?
    Ik ben er voor je!
  • @Gene @Bruggegirl Dames, er is op FB ook de groep van De Verdwaalde Ooievaar. Allemaal mensen met problematiek. Misschien hebben jullie daar iets aan! Ik had daar in de tijd veel steun van en lees/schrijf nog regelmatig mee. (4-5 miskramen en eindelijk 'goed' zwanger na menopur + pregnyl)
    Heel veel succes!
  • @Bruggegirl Ja dat is altijd die hormonen nemen. Ik voel me wel beter
    met menopur hoor maar die spuitjes zetten maakt me nog wat zenuwachtig.
    Ik zal morgen starten met menopur. Gelukkig is de periode goed en niet dat ik
    me moet opjagen op kerst dat ik mijn spuitjes moet zetten. We gaan ook op weekend
    enz dan moet ik dat niet meesleuren. Tis de natuur die beslist en we kunnen
    er niets aandoen. Ik ben even naar stad geweest en al wat kerstinkopen gedaan.
    Weet nog dat ik vorig jaar met kerst dacht 2018 wordt mijn jaar dan word ik
    eindelijk mama...zie mij hier nu zitten. Ben al verdikt ook omdat ik een emo-eter ben maar
    dat is het enige wat helpt nu smile.gif Ik ben niet echt verdrietig nu...ik heb gewoon iets van ja
    ben echt geen vruchtbaar wezen en dat voelt aan als falen.

Even over ferti ja het is wel de ene na de andere. Je zit nu aan je 3de ronde
    clomid dus mss dat ze volgende keer met menopur starten. Hopelijk is dat niet nodig.
    Heb je al hsg test gedaan?

@Louise2017 Ik lees mee op hun forum ook en al eens iets gevraagd ook
    maar kwam soms weinig reactie op. Bedankt voor de tip smile.gifAangepast door Gene op 05/12/2018 16:43
  • @Gene Ja soms komt er weinig reactie op mensen die niet zo veel meeschrijven.
    Veel succes in ieder geval!

Hier:
    1e clomid: zwanger maar mk op 6 weken en anderhalve week later bleek er tweede buiten baarmoeder te zitten
    2e clomid: eisprong maar niet raak
    3e clomid: mk op 6 weken
    4e clomid: geen eisprong
    5e clomid: geen eisprong
    Besloten een hsg te laten doen, alles was open
    Ronde erna spuitjes Menopur en zwanger van een tweeling (drieling, hele verhaal)
    Voor mij is Menopur een wondermiddel...
  • @Louise2017 Ik was zwanger na 2x clomid, sept opnieuw gestart 2x clomid telkens
    1 eitje of 2 maar geen resultaat. Nu 2de poging menopur. Altijd korte cyclussen
    en snel resultaat. Slijmvlies op dag 9/10 rond de 9mm maar nog geen bevruchting dus.
    Begin me wel wat zorgen te maken maar is mss niet nodig...dank u voor je steun smile.gif
  • @Louise2017 : Ik kende het groepje nog niet, zal eens gaan kijken. Bedankt voor de tip. Het doet inderdaad deugd als je je hart kan luchten en dat er mensen zijn die hetzelfde meemaken en je begrijpen.

@gene : Moet niet gemakkelijk zijn zo iedere dag een spuit zetten, zou er ook nerveus van komen. Zeker als je dat niet gewoon bent.
    Dit weekend gaan we naar Londen. Ik ga me eens verwennen, shoppen, eten en drinken van alles waar ik zin in heb.
    en zal nu ook niet kijken achter de feestdagen, zal zeker een glas meedrinken.
    Had ik ook! toen we begonnen dacht ik, ooh deze kerst met een dikke buik, leuk kleedje met een strikje fzo smile.gif maar was niets. dan in 2018 dacht ik ooh deze kerst waarschijnlijk al een kindje, beetje later door dat het niet zo zou zijn, dan weer gedacht dikke buik op kerst zalig! Ook weer niet sad.gif Frustrerend.
    Ik eet niet percé, maar heb in niets geen zin als ik thuis kom. Gwn in de zetel liggen en netflixen. (zodat ik meegesleept wordt in de serie en niet aan de realiteit moet denken)
    Idd 3de ronde na MK. Nog geen hsg test gedaan (dat is het doorblazen van je eileiders zeker? ) had ze wel voorgesteld om te doen moest het niet meteen lukken met clomid. Dus dan wss in januari moest het niets zijn ...
    Bij mij duurt het ook altijd zo lang voor m'n MS echt doorbreken. Ik mag pas als eerste dag tellen wanneer ik helder bloedverlies heb. En dat is pas vandaag surprised.gif dus start pas zaterdag met Clomid terug. (wel héél veel rug en buikpijn en veel meer bloedverlies in klonters )
    Zou dat door de hormonen komen denkje? heb je hier ook last van?
  • @Bruggegirl Ja hier mag ik ook maar starten bij rood bloed. Ga dus vandaag eerste spuit zetten.
    Ik heb 3 maanden na miskraam zwaardere maandstonden gehad met idd klonters.
    Is de eerste keer dat het weer wat minder is. Ja ik neem ook veel me-time momentjes.
    Een voordeel als je geen kinderen hebt wink.gif
  • Ik kom me graag aansluiten bij het groepje.
    Wij gaan voor ons derde kindje. Aangezien ik mijn eerste menstruatie na spiraal afwacht, is mijn NOD pas 15/01 (denk ik).

Gene - eerste kindje - ronde 17 (4de na MK) - menopur + pregnyl - NOD 2/01
    Anto - derde kindje - ronde 1 - NOD 15/01

Heel veel succes iedereen.
  • @anto Welkom en veel succes deze maand smile.gif
  • Ik heb me net een relax arrangement geboekt voor tijdens mijn 2 wachtweken!
    Ik heb mezelf voorgenomen om echt leuke dingen te doen voor mezelf
    en gewoon te genieten. Hoop dat wat zal helpen smile.gif
  • Eindelijk mag ik me ook vervoegen! 4d geleden gestopt met de pil en vandaag aan het bloeden. Fantastisch want toen we vorige keer wilden zwanger worden heeft het 3 maanden geduurd eer mijn cyclus op gang kwam.
    Geen idee van m'n nod. Ben al aan het aftellen sinds augustus, maar kon nog niet beginnen met m'n job. Dus nu ronde 1 maar voelt al langer bigsmile.gif. Op hoop van zegen! En, zoals natuurlijk iedereen, hoop ik snel want heb endometriose en ben vandaag toch al goed aan het afzien van deze menstruatie.
  • Gene - eerste kindje - ronde 17 (4de na MK) - menopur + pregnyl - NOD 2/01
    Anto - derde kindje - ronde 1 - NOD 15/01
    Elise - tweede kindje - ronde 1 - NOD 10/01
  • @Bruggegirl Ik ken iemand die 2 jaar heeft geprobeerd en direkt na de hsg zwanger was, ze zou nog eeuwen hebben kunnen proberen zonder succes zolang de eierstokken ondoorgangkelijk waren. Niet om je schrik aan te jagen he! Maar dacht dat dat een onderzoek was dat vrij hoog op het lijstje stond?
  • @Elise290 Mijn hsg test was in orde maar ik las veel reacties dat
    er veel zwanger geraken die maand en ik was zwanger die maand.
    Mss wat bijgeloof maar om den duur wil je alles geloven he.
    Veel succes om zwanger te worden. Endiometrose al veel van gehoord.
    Jammer dat je er zoveel pijn van hebt.
  • @Bruggegirl Hey, wanneer heb jij je echo?Ik mag vrijdag
    gaan op dag 9...vaak pregnyl op dag 11 maar dat is een zondag
    en ze willen niet te laat zijn. Wel vervelend als het zo valt in het weekend.
    Vrijdag gaat te vroeg zijn en maandag mss wat aan de late kant voor pregnyl...
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld