NOD Januari 2018

• @Moniqueb zo lief! hug.gif

@Claudia82 bon, dacht dus dat er geen follikels gingen zijn, omdat ik bijna helemaal geen streep meer heb op mijn ovulatietest? snap er niets van... maar dus gisteren geweest en links 1 van 13, 1van 12 en dan rechts 1 van 10 en 1 van 11.... bloedwaarden waren ok. Morgenvroeg terug... Hij weet niet of die van rechts nog gaan meedoen, want die waren niet zo hard gegroeid tegenover de vorige keer... Baarmoederslijmvlies was van 6naar 8 gegaan.. Meestal pregnyl pas op follikel van 18,dus heb geen idee wanneer dit zou zijn? Iemand? Nu als er effectief 4follikels zouden zijn, moet het echt besproken worden, hij heeft me wel de raad gegeven van op te letten nu met te vrijen... Bij twee zeker IUI, meer, bespreken. Nu heb ik hem ook gezegd als je 5keer icsi heb gehad en dat werd niets, wat is dan de kans dat je ineens zwanger zou zijn van een 2-3-4ling? Toch? Ben wel 3keer van de eerste keer zwanger geworden voor mijn curettage. maar ja? Hij zei wel dat ik nog nooit clomid heb genomen en dat het altijd kan dat eicellen nu van betere kwaliteit ofzo zouden zijn... Nu wij gaan er sowieso voor gaan. Heb al genoeg afgezien en al 2jaar bezig en al 9jaar aan het wachten op nr3, dus... Het zou heel straf zijn dat er ineens 2zouden zijn hé... Morgen weet ik in ieder geval of er meerdere follikels zijn en wanneer pregnyl.. denk ik...

xxx
  • @nr3 ik zou er sowieso voor gaan. Toch niet erg dan het 2 boelekes worden? Ik zie het eerder van meer kansen smile.gif hopelijk mag je goed nieuws komen certellen op nieuwjaar!
  • @Diedy nee, idd, ik zou dat niet erg vinden.Heb de plaats ongeveer toch. goofy.gif of we maken plaats... maar denk dat ze eerder bang zijn voor 3 of 4 dan wink.gif alhoewel de kans toch klein is hé dat je er ineens 4scoort als je al even bezig bent wink.gif we gaan met z'n allen voor een kerstpakje hé!!!

xxx
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld