NOD Januari 2018

• @Do. : is het echt niets geworden deze ronde?

@Happiez : hoe is het bij de huisarts geweest?

@Ellemie1978 : die 40-grens, dat spreekt wel aan hé... wel blij te lezen dat je terug op je roze wolk zit na de stress rond de NIPT-test. Als alles goed blijft gaan, ben ik ook 39 als ons kindje er zou zijn. Ik sta er ook wel veel bij stil door m'n leeftijd... Zeker de NIPT-test zal nog wel voor wat bange momenten zorgen denk ik... Tot dan probeer ik toch wat te genieten, tussen de misselijke vlagen door smile.gif. Ook heb ik er eerst nog een echo tussen.

@Vereltje : alles loopt goed hier - wat klassieke symptomen (pijnlijke borsten, misselijkheid, opgezette darmen, bandenpijn) tot nu... En bij jou?

@Roosje19: jij tikt ook weldra tegen de 8 weken aan zeker?

Wie van NOD januari valt nog in september qua uitgerekende bevallingsdatum? Ik zag dat er een oktober-topic werd aangemaakt, en dat er daar behoorlijk wat dames zijn? We kunnen natuurlijk ook altijd hier wat blijven kletsen tot het september-topic boven water komt wink.gif. Las ik goed dat iemand deze had aangemaakt? Of niet?2 keer aangepast. Laatste keer door Pumbach op 05/02/2018 13:50
  • @Pumbach en co, er is ook al een septembergroepje hoor

9maand.be/forum/september-2018…

Heb ik het begin ook wat moeten zoeken, vind dat de "uitgerekend voor..." groepjes een beetje verstopt staan hier op het forum...
  • @Pumbach Nog steeds geen symptomen hier. Ik zou precies meer gerust zijn als ik me heel slecht zou voelen tongue.gif
  • @Vereltje : komt misschien nog wel smile.gif , bij sommige dames barst het los rond de 7 à 8 weken wink.gif

@Ellemie1978 : bedankt, ik ga daar even piepen bigsmile.gif
  • @Pumbach wat lief dat je aan mij denkt. Nee, januari was toch geen succes. MS zijn vorige week doorgekomen. Het lukt momenteel mr moeilijk om mezelf op te peppen voor weer een volgende ronde. Binnen een aantal weken is ook de uitgerekende datum van het eerste MK en moet een vriendin van mij bevallen en ik zie er nu al tegenop. Maar het komt wel goed, nog een paar dagen wat mopperen en dan weer vol goeie moed...

Blij dat het met de zwangere dames allemaal goed gaat!
  • Hallo @Do. . Jammer te lezen dat januari je maand niet was... Je zal nu inderdaad wel extra hard geconfronteerd worden met die uitgerekende datum: wat als... Zeker nu ook je vriendin gaat bevallen. Weet zij dat je het daar moeilijk mee hebt? Ik wens je heel veel moed om toch emotioneel wat op je plooi te komen, en om zin te krijgen er terug voor te gaan!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld