NOD Januari 2018

• @Mumtobe dank je! smile.gif

wat je ei betreft? Heb je een ovulatietest gebruikt? Als je lf maar altijd een week is, is dit wel echt te kort en zou je eventueel utrogestan kunnen gebruiken, maar dan moet je eens horen bij je gyn.

xxx

• @Nr3 ik heb een ovu test gebruikt ja, heb het gevoeld en zag het duidelijk aan de afscheiding ook dus ben er meer dan 100% zeker van dat het dan was smile.gif! , dag 19 was dat.., natuurlijk is het nu nog ff afwachten of ik mijn ms krijg en wanneer (liever ni natuurlijk maar we zijn realistisch haha!), ben pas sinds oktober gestopt met de pil dus misschien is alles toch nog niet zo goed op gang smile.gif luteale fase is nu +/- 9 dagen opzich zou het kunnen lukken dan.. maar ik hou het in mijn achterhoofd

Thanks candle2.gif en toitoi! bigsmile.gif
  • @Nr3 veel succes met de volgende ronde ! Ik duim voor je mee !

Hier morgen geschatte Nod, sinds vandaag wat doorzichtig slijmverlies maar kan ook door aankomende ms komen.
    Heb een onregelmatige cyclus en was nu de eerste ronde na een maand verplicht de pil te moeten nemen en heb me voorgenomen om het testen zolang mogelijk uit te stellen om dan niet teleurgesteld op een witte test te moeten kijken.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld