NOD Januari 2017

• @tintin Jammer! Gun jezelf maar een baaldagje (of 2) en dan kan je er weer met volle moet tegenaan
  • @tintin Op het wachtbankje wink.gif Gynbezoek 25/01 was op zich wel goed, niks speciaals te zien dus het is voorlopig gewoon afwachten bij ons. Als ik in september nog niet zwanger ben kijken we verder. Het bezoek heeft wel geholpen bij mij om het wat meer op zijn beloop te laten.
  • @tintin Ik was van mijn zoontje ook zwanger in ronde 11 he wink.gif Ik duim voor jou dat februari jouw maand is!
  • Hier schuiven we ook een ronde door, ms doorgekomen vandaag 1 dag voor Nod.
    Ik schuif onmiddellijk door naar begin maart maart exacte nieuwe Nod is nog onbekend.
  • @Bondje @snuggly Dankjulliewel dames! Ondertussen heb ik er mij weer bij neergelegd hoor, we kunnen niets anders doen dan geduld hebben he. En een maandje extra sparen om de baby later in de watten te leggen wink.gif zo probeer ik het positief te houden!
    Einde maart hebben we afspraak bij gyn om verdere opties te bespreken. Ik zla dan wel midden in ms zitten (als ik net zwanger ben) maar ik ga het niet verzetten want wie weet wanneer kan ik dan gaan.. ik had al geprobeerd in haar prive praktijk: 8 mei en in een ander ziekenhuis: half april.. dus dan blijf ik beter af met eind maart he. We zien wel tegen dan. Gewoon proberen focussen op andere dingen zeker?

@MrsE hoe gaat het met jou ondertussen?? Al een eerste echo gehad?
  • @miracle2016 fijn dat alles goed is! Had toch echt gedacht aannje cyclussen te zien dt je pcos had. Maar fijn dat dit niet zo is. En fijn dat ze je willen helpen.

Hier gister ongesteld geworden drie dagen later. Heel jammer maar we geven niet op.Lynne @ 30/01/17 07:59

ja was ook echt al bang er voor!! xx weet niet hoe ze dat na kijken, moet nog bloed laten nemen om de hormonen en zo na te laten kijken maar heb nog geen tijd gehad nu ook weer precies griep!!

vrees dus ook weer dat het niets gaat zijn deze ronde maja leg me er al zo goed als bij neer dat t precies ons niet gegund is momenteel of we doen echt niet gng ons best op de juiste manier maar we zijn er ook eigelijk niet zo constant mee bezig door omstandigheden beetje los laten en zien wel of t ons lukt binnen een paar maand! xx
  • @tintin Goed, dankjewel smile.gif Eerste echo is inderdaad al achter de rug en alles zag er goed uit. Ik denk (hoop) dus dat het deze keer goed gaat komen. Hopelijk is de afspraak voor jou einde maart niet meer nodig, dat je gewoon dan al zwanger bent! thumbup.gif En moest het nog wel nodig zijn, hoop ik dat je snel verduidelijking mag hebben.
  • Zwanger

Hoi, vandaag test gedaan.was 4 dagen overtijd en yep ik ben zwanger.
    Spannend
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld