NOD Januari 2016

• @Wishful kan wezen omdat je een cyclus hebt overgeslagen dat je nu in je vruchtbare dagen zit, ik zou als ik jou was gezellig gaan maken vandaag bigsmile.gif en nog snel even OV testje gaan halen en vanmiddag gaan doen (wel plas 4 uur ophouden).
  • @Bianka Wil het voorlopig doen zonder ovutesten. We zien wel smile.gif toch wa teleurgesteld bored.gif
  • @saar34 Als je twijfelt zou ik zeker de komende dagen eens testen. Hier was de ms echt rood, zelfde als ik anders heb bij ongesteld worden. Wat me dan wel opviel was dat het echt weinig was (slechts 1 verbandje per dag) en geen stolsels (sorry voor de beeldspraak goofy.gif )
    Ik vermoed vrijdag nacht dan innesteling (toen rood begonnen), en heb dinsdag positief getest.

@Wishful Ooh jammer! sad.gif Misschien ben je inderdaad al bezig met de volgende ronde, en heb je eigelijk een ronde overgeslagen? Heb je baarmoeder positie al gevoeld, hoog of laag?
  • @LadyB ja, maar daar geraak ik niet aan uit ^^ was ook de eerste keer dat ik bestudeerde tongue.gif tips?
  • @Wishful Ik was ook geen expert hoor, maar bij mij was het duidelijkst dat ik voor de eisprong de baarmoedermond goed kon voelen. En wanneer de eisprong nabij was, kon ik hier nog maar moeilijk aan want dan lag die echt een pak verder/hoger weg.
  • hey meiden, sorry voor mijn lange afwezigheid, ik had het er even mee gehad eigenlijk. Mijn regels zijn er dus donderdagmorgen 14 januari doorgekomen... Net voor ik bij de huisarts ging voor bloed te prikken... Nu heb ik er dus totaal geen idee van hoe mijn cyclus is, maar ben er ook ff niet meer mee bezig. Ga nu niet tellen en rekenen, gewoon intiem zijn als we er zin in hebben (gelukkig is dat heel veel smile.gif ) en we zien wel. Ik heb altijd een megaregelmatige cyclus en nu ineens 2 weken overtijd ? Ik snap er niets van ! ik heb ook niet alle reacties gelezen, ik kom nog wel eens piepen af en toe (en blijf natuurlijk duimen voor veel vette strepen he !) maar ga er ff niet teveel aan denken.Succes meiden ! en hopelijk tot binnenkort !
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld